Страница 1 от 1
Дребен въпрос по охлаждането!
Публикувано: 03 юни 2007, 10:25
от krava_i_pile
Каква е ролята на този механизъм в капачката на казанчето за антифриза? (би трябвало да коригира налягането в системата ли...какво ли?) Защото моята е счупена и ми казаха, че е развалена. Просто откакто съм с газова си загрява повечко и да попитам...и си създава едно налягане по-големичко

...... и вчера в задръстване взеха да се дигат едни пари откъм капачката....
Благодаря!
Публикувано: 03 юни 2007, 10:29
от doctordre
тоя механизъм (ако говорим за един пластмасов цилиндър) е за да ти показва когато свърши спирачната течност, т.е. като течността изгуби допир с него и светва лампата, поне при мен е така
Публикувано: 03 юни 2007, 10:40
от DTM
doctordre написа:тоя механизъм (ако говорим за един пластмасов цилиндър) е за да ти показва когато свърши спирачната течност, т.е. като течността изгуби допир с него и светва лампата, поне при мен е така
Колега D.R.E.

, той пита за капачката на казанчето на антифриза, ти му обясняваш за казанчето на спирачната течност

.
@krava_i_pile да тоя механизъм се грижи да осигури необходимото налягане в охладителната системата, ако се прецака т.е. започне да държи по-високо наляне -> следват куп неприятности.
Сменяй капачката докато е време, не са скъпи. Само гледай някъде би трябвало да пише на какво налягане отваря клапана за изпускане на излишното налягане. Повечето автомобили работят на 0.8 - 1.2 Бара разликата не е чак толкова голяма, обаче за охладителната система е!
da
Публикувано: 03 юни 2007, 13:13
от krava_i_pile
интересно

...аз никога не я натягам много...но все пак е така откакто съм я взел
от къде мога да намеря капачка или да търся в морга или в "Купува"?
За всички Фордове еднакви ли са...или от Фиеста да е ако е стара?
А моята Фиестичка на какво налягане работи?
Цял куп въпроси...извинявам се

Благодаря

Публикувано: 03 юни 2007, 14:01
от _SLiThER_
Аз си взех от магазина 10-15лв. беше

Публикувано: 03 юни 2007, 17:40
от doctordre
DTM написа:doctordre написа:тоя механизъм (ако говорим за един пластмасов цилиндър) е за да ти показва когато свърши спирачната течност, т.е. като течността изгуби допир с него и светва лампата, поне при мен е така
Колега D.R.E.

, той пита за капачката на казанчето на антифриза, ти му обясняваш за казанчето на спирачната течност

.
@krava_i_pile да тоя механизъм се грижи да осигури необходимото налягане в охладителната системата, ако се прецака т.е. започне да държи по-високо наляне -> следват куп неприятности.
Сменяй капачката докато е време, не са скъпи. Само гледай някъде би трябвало да пише на какво налягане отваря клапана за изпускане на излишното налягане. Повечето автомобили работят на 0.8 - 1.2 Бара разликата не е чак толкова голяма, обаче за охладителната система е!
леле

какво съм мислил нз

ами по тоя повод тогава да питам, като се замисля на капачката нямам нищо което да регулира налягането, трябва ли?
Re: da
Публикувано: 03 юни 2007, 19:12
от petkoff_pl
krava_i_pile написа:интересно

...аз никога не я натягам много...но все пак е така откакто съм я взел
от къде мога да намеря капачка или да търся в морга или в "Купува"?
За всички Фордове еднакви ли са...или от Фиеста да е ако е стара?
А моята Фиестичка на какво налягане работи?
Цял куп въпроси...извинявам се

Благодаря

http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... &start=105" onclick="window.open(this.href);return false;
Brock
Закупена част: капачка за разширителното казанче на охладителната течност - MOTORCRAFT
Закупена за: 10лв.
Модел на автомобила: мондео, комби, МК І
Година на производство: 1994
Двигател: 1,6 16V
Закупена от: ЕТ "Йовал Валентин Йорданов"
адрес: София, ул. "Козлодуй" №2
телефон: 931 55 96
831 70 62
088/870 49 87
сайт: ***
Публикувано: 04 юни 2007, 01:18
от Rick
doctordre написа:леле

какво съм мислил нз

ами по тоя повод тогава да питам, като се замисля на капачката нямам нищо което да регулира налягането, трябва ли?
Надявам се да не омеша съвсем темата, но май става въпрос за един гумем маркуч с винтил, поне аз имам такъв. Мисля че той служи за регулиране на налягането.
На CVH-а го нямаше, но на DOHC-а го имам, сигурно зависи от типа двигател.