Страница 1 от 1
За климатроник
Публикувано: 13 юни 2007, 12:57
от kolega
Извинявам се за тъпия въпрос, би ли ми обяснил някой запознат каква е разликата между климатик, климатроник и двузонов климатроник. Признавам си, не съм съвсем наясно.
Публикувано: 13 юни 2007, 13:54
от mrdds
Климатик:Охлажда въздуха в купето посредством фреон под налягане на компресор,завъртан от двигателя.Няма контрол на температурата,регулира се с вентилатора в купето.Липсва затопляне(само охлажда)
Климатроник:Същото,само че има дисплей ,на който можеш да си зададеш желаната температура и да изключи когато я достигне.Липсва затопляне,за затопляне се използва нагрятия антифриз(парно)
Двузонов климатроник: охлажда и затопля,с 2 кръга на фреона,със контрол на температурата в купето.
Публикувано: 13 юни 2007, 14:16
от aaleks
mrdds написа:....................Двузонов климатроник: охлажда и затопля,с 2 кръга на фреона,със контрол на температурата в купето.
В две зони се отчита температурата т.е. в едната може да си настройш да е 26 градуса, а в другата 28. Аз така го разбирам, не съм карал кола с двузонен климатроник.
Публикувано: 13 юни 2007, 14:24
от DTM
aaleks написа:mrdds написа:....................Двузонов климатроник: охлажда и затопля,с 2 кръга на фреона,със контрол на температурата в купето.
В две зони се отчита температурата т.е. в едната може да си настройш да е 26 градуса, а в другата 28. Аз така го разбирам, не съм карал кола с двузонен климатроник.
Да така е. А има има и вече и четиризонови климатици

.
Това на което повечето казват климатроник, си е чиста проба автоматичен климатик.
Климатроника, за мен си е автомобил оборудван с климатик и печка за отопление т.е. като запалиш колата зимата в рамките на 1-2 мин стопля. Всичко това управлявано от електронна система за контрол на температурата и другите показатели на въздуха.
Публикувано: 13 юни 2007, 14:29
от doctordre
mrdds написа:Климатик:Охлажда въздуха в купето посредством фреон под налягане на компресор,завъртан от двигателя.Няма контрол на температурата,регулира се с вентилатора в купето.Липсва затопляне(само охлажда)
Климатроник:Същото,само че има дисплей ,на който можеш да си зададеш желаната температура и да изключи когато я достигне.Липсва затопляне,за затопляне се използва нагрятия антифриз(парно)
Двузонов климатроник: охлажда и затопля,с 2 кръга на фреона,със контрол на температурата в купето.
защо пък да няма затопляне

аз си мислех че е като домашните климатици, има и топло и студено, отделно и си нагласяш точните градуси... а иначе такова животно като климатроник по принцип няма. това си е автоматичен климатик, "климатроник" си е така да се каже патент на VAG, както и останалите "-троници"
Публикувано: 13 юни 2007, 17:10
от pantata
То и на копирните машини повечето казват ксерокс ама.... а за топлото не съм много съгласен при Климатроника. Не може да обдуха предния прозорец с топъл въздух без да се пусне компресора.
Публикувано: 17 юни 2007, 15:35
от mrdds
виждал съм система климатроник и съм сигурен,че няма втори кръг за топъл въздух.Предполагах,че двузоновия климатроник е с такъв,но щом казвате....
А печката си е отделно,тя не се води за елемент от клима/тика/троника.