Страница 1 от 1
Кондензатора за климатика
Публикувано: 27 юли 2007, 03:12
от Rick
Вече пуснах обява че купувам нов кондензатор, но все пак ми се ще да питам и вас. Значи накратко при смяната на водния радиатор от МП ми изпуснаха фреона незнайно как и сега не само че няма, но неможе и да сложа, защото са разкачали едни тръби от които започна да изпуска и майстора твърди че няма начин да се заварят. На снимката долу съм показал, били от по особен материал и нищо не можело да се направи. Всичко останало на моя радиатор си е ок, няма течове и т.н. Просто не ми се вярва да неможе да се направи, ако ще и цялите да се залеят с лепило... така де

Публикувано: 27 юли 2007, 11:06
от ewgeny
Може, само че се прави със охлаждане, за да не се стопят пластмаските и гарнитурата.
Публикувано: 28 юли 2007, 03:01
от Rick
Значи не е толкова безнадеждно. Честно предпочитам да дам и 50-100 лв ако трябва за заварка отколкото да купя нов, защото оригиналния със сигурност ще е по-добър. Явно техниците на климатици не го правят това, къде тогава да ги търся тия с охлаждането?
Публикувано: 28 юли 2007, 03:07
от V_A_N_K_A_T_A
Напротив,точно те трябва да го правят,но свестните.Прави се с мокър парцал примерно,слага се около мястото и се запоява със сребърен припой...Но мястото си е гадно де
Публикувано: 28 юли 2007, 09:10
от HACKO
А преди да ти сменят радиатора всичко наред ли си беше? От МП какво казаха? Това би трябвало да е техен а не твой проблем.
Публикувано: 28 юли 2007, 09:19
от ewgeny
Даааа, трудно става, вярно е, но не е невъзможно.
Публикувано: 28 юли 2007, 22:02
от alex___
Колега, свалил ли си кондензатора? Ако не си го свалил, има ли достатъчно място, за да може да бъде заварен? Според мен ще е по-добре, ако не е свален, да го свалиш и да ми го донесеш, за да видя с какво мога да ти помогна. Аз също съм от Пловдив и се занимавам с климатична и хладилна техника. Ако искаш ми звънни на 0896846838 Сашо
Публикувано: 29 юли 2007, 02:11
от Rick
HACKO написа:А преди да ти сменят радиатора всичко наред ли си беше? От МП какво казаха? Това би трябвало да е техен а не твой проблем.
1 година я карам и си имах клима, даже го ползвах последно точно в деня преди смяната. Проблема може и да трябва да е на МП, но той приключи за тях с допълнителния час който ми дадоха за отстраняване на проблема, без да го отстранят твърдейки че фреона просто си е изтекъл от другаде и да вървя да си проверявам радиатора. На стара кола няма как да докажеш че е била изправна, винаги ще си намерят изход. Не мога да се оплача от отношението, бая хора се включиха и т.н., но в крайна сметка това не ме грее, или по-точно не ме охлажда щото проблема си е налице.
alex___ написа:Колега, свалил ли си кондензатора? Ако не си го свалил, има ли достатъчно място, за да може да бъде заварен? Според мен ще е по-добре, ако не е свален, да го свалиш и да ми го донесеш, за да видя с какво мога да ти помогна. Аз също съм от Пловдив и се занимавам с климатична и хладилна техника. Ако искаш ми звънни на 0896846838 Сашо
Мерси колега, ами свалихме го и после обратно го монтираха, сега е пълен с азот от тоя цветния мисля. За мястото не мога да преценя, то е най-отпред пред водния радиатор и тръбите са достъпни още като се отвори капака, но ако се налага може пак да се свали. Ще ти звънна през седмицата да го погледнеш ако имаш възможност и ще се разберем.
Публикувано: 30 юли 2007, 10:37
от ewgeny
С азот се пълни да се провери за течове. Пуска се с по-високо налягане. Но.... това са стари работи. Има си датчици за пропуск на фреон, и се установява веднага има ли и къде е той. Ние в офиса имаме такава машинка която засича течове от рода на 3 грама/година. Това с азота се прави само за големи системи където не може 300 м. тръбна мрежа да я обикаляш сантиметър по сантиметър.
ПП: Писна ми от такива пишман майстори на климатици, и накрая ще се хвана да се занимавам с това в свободното време, най-малкото за да докажа че 95 % са некадърници. Във Варна има само един сервиз, които са много добри, обаче и мноо дерат.