Охладителна система Ескорт 1,4 CVH
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Охладителна система Ескорт 1,4 CVH
Здравейте колеги,
преди месец смених термостат, след това и датчик за температурата. След смяната на датчика колата работи при по висока температура - N на скалата. Перката включва нормално. Днес забелязах че входящият и изходящият в радиатора маркучи са с приблизително еднаква температура. Също така след спиране на двигателя в разширителното казанче за някакво време продължава да влиза антифриз от малкото маркуче от тялото на термостата. Също така маркучите не са твърди, а може да се стиснат с ръка да кажем без почти никакво усилие.
Питането е възможно ли е ако капачката на разширителното казанче не работи да се получава описаното по горе ? Или направо да мисля за радиатор ?
преди месец смених термостат, след това и датчик за температурата. След смяната на датчика колата работи при по висока температура - N на скалата. Перката включва нормално. Днес забелязах че входящият и изходящият в радиатора маркучи са с приблизително еднаква температура. Също така след спиране на двигателя в разширителното казанче за някакво време продължава да влиза антифриз от малкото маркуче от тялото на термостата. Също така маркучите не са твърди, а може да се стиснат с ръка да кажем без почти никакво усилие.
Питането е възможно ли е ако капачката на разширителното казанче не работи да се получава описаното по горе ? Или направо да мисля за радиатор ?
Поздрави


- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Охладителна система Ескорт 1,4 CVH
Не знам дали е въжможно на ръка да определиш разликата в температурата? Щом перката работи нормално, значи и датчика работи. Щом работи значи се получава охлаждане в радиатора и датчика изключва.
Датчика на температурата има слабост с течение на времето да показва по-ниска температура. Старият ми датчик ми показваше температура почти в началото на скалата. След като го смених стрелката си стоеше точно в средата на скалата. От скоро го надблюдавам, че пак започва да клюма леко надолу. В смисъл на старият датчик явно са се променили характериските и сега след смяната с нов изглежда все едно, че двигателя работи на по-висока температура.
Маркучите, мисля, ако се твърди означава, че има въздух в системата.
Датчика на температурата има слабост с течение на времето да показва по-ниска температура. Старият ми датчик ми показваше температура почти в началото на скалата. След като го смених стрелката си стоеше точно в средата на скалата. От скоро го надблюдавам, че пак започва да клюма леко надолу. В смисъл на старият датчик явно са се променили характериските и сега след смяната с нов изглежда все едно, че двигателя работи на по-висока температура.
Маркучите, мисля, ако се твърди означава, че има въздух в системата.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Zi
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
- Модел на автомобила: Nissan 100nx
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
При Форда май всичко е на цветове. Датчика със син корпус включва перката при по-малка температура(някъде на половината), а другия вид с кафявия корпус включва перката, както е при теб при N. Аз наскоро сменвах моя и вместо кафяв, от магазина бяха объркали и ми бяха донесли син, ама аз го оставих щото и без това мотора си е поизносен вече да не го мъча с високи температури. Виж обаче ако стане обратното мотора да е пригоден да се охлажда по-рано и му объркаш датчиците незнам какво се получава.

Кучетата си лаят, Форда си върви!!!
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Така да внеса едно уточнение. Датчика за който аз говоря е за показанието на уреда на таблото. Т.е. него съм сменял, като цвета си е същият - зелен.
Утре ще сложа стария термостат, който е моторкрафт и би трябвало да работи. Смяната се наложи от това че колата работеше на по ниска температура и мислех че термостата е останал отворен. Оказа се обаче че гуменото уплътнение под него е почнало да се разпада и поради тази причина водата си е минавала от там. Новия термостат е Беер и е на същите градуси като стария. Капачка на етапа няма да сменям, пък ще видим
И при мене перката се включва на Н и изключва на О. Всъщност като се замисля, май ще се окаже термостата. Ден или два след смяната му се прецака датчика. А това може да е дошло от по високата температура на работа на двигателя. Датчика си беше оригиналният.buhap написа:А може и новия термостат да държи малко по висока температура.При мене се получи така при смяната на термостат но след няколко дена се самооправи.Перката ми вклучва на (Н) и изкл на (О).В казана тече вода щото се изравняват наляганиата.
Утре ще сложа стария термостат, който е моторкрафт и би трябвало да работи. Смяната се наложи от това че колата работеше на по ниска температура и мислех че термостата е останал отворен. Оказа се обаче че гуменото уплътнение под него е почнало да се разпада и поради тази причина водата си е минавала от там. Новия термостат е Беер и е на същите градуси като стария. Капачка на етапа няма да сменям, пък ще видим

Поздрави


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Всичко ти е нормално, не се тормози. Датчика на вентилатора включва на 103градуса което си е точно на N . Просто температурите на въздуха тези дни е висока, а щом стига бързо до работна температура значи термостата и клапана за самообезвъздушаване работят нормално.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
HACKO написа:Всичко ти е нормално, не се тормози. Датчика на вентилатора включва на 103градуса което си е точно на N . Просто температурите на въздуха тези дни е висока, а щом стига бързо до работна температура значи термостата и клапана за самообезвъздушаване работят нормално.

Поздрави


- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Т.е. при тебе положението е същото ? В момента колата ти работи на по висока температура - нормално стои на O вдига на N, перката включва и пак пада на О ? А зимата на какво положение беше ?HACKO написа:Ами щом те притеснява сваляй, мене лично не ме притеснява и си карам така. Доста години се стремях да я постигна и сега съм доволен.
Поздрави


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Стоеше си на средата, наскоро обаче смених датчика за включване на вентилатора 103/98 излиза по каталога, свалих го от стария си д-л и там нямах проблем, може би оргиналните датчици включват на малко по-ниска температура. Термостата ми е на 88градуса. Мисля че е нормално, извън града вентилатора не се включва.
П.П. Не съм мерил колко градуса е между O и N ама до червения сектор има още място. Теоретически работната температура на ДВГ е 90-110гр. така че 103 не ме притеснява.
П.П. Не съм мерил колко градуса е между O и N ама до червения сектор има още място. Теоретически работната температура на ДВГ е 90-110гр. така че 103 не ме притеснява.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост