Страница 1 от 1
Неми работи парното на Фиестата,След доливане на Антифриз.
Публикувано: 27 авг 2007, 15:08
от madboy128
Колеги след доливане на Антифриз на форда-Фиеста 99та,парното неработи ,тръбите на парното се загряват но до купето недостига нищо,та мисля си аз дане е направило въздушна възглавница?И от къде може да се обезвъздуши?
Фиестата е МК4 мисля,с тези по малките (по сърдити фарове отпред

)
Публикувано: 30 авг 2007, 13:06
от buhap
Реактивните фиести нямат парно топлят се от триенето с въздуха .
Ама може и да не реативна ами дизелова или бензинова.
Имаше едни клапани ,които спираха (правеха баипас )на радиатора на купето.Включи ли да духа топло от врътката
Публикувано: 03 сеп 2007, 14:12
от madboy128
Фиестата е дизелка,1.8
МК4 мисля,че я водят,точно като тази на твоят аватар с тези "Сърдитите фарове"
Като имате това инфо Други идей.
П.С. Още нямам време да пробвам да обезвъздуша,но скоро ще пробвам,през това време ако някой има други идей дакаже,Мерси хора

Публикувано: 06 сеп 2007, 19:29
от madboy128
Хора значи така,погледнах клапана,и му свалих буксата която го захранва,като я замерих,дава едно и също нещо ,при въртене на врътката на топло и студено,тя врътката,към клапана ли е вързана директно? можели някой бушон да е изгорел?
При пускане на климатика когато врътката е на топло,пак си духа студено се едно врътката е на студено.Дайте идей хора,става студено нема парно

Публикувано: 06 сеп 2007, 21:13
от buhap
я разгледай бушоните трябва някаде да се губи тоя пуст ток.
Публикувано: 06 сеп 2007, 21:25
от paci
buhap написа: ...
Чшш новобранец ...

Казва, че дава едно и също на всички положения на врътката кето се оказва че така трябва да бъде.
Това нещо което показва е 12 волта
Щом не е отворил без буксата начи проблема не е във врътката.
Малко е трудно но ще трябва да откачиш маркучите към радяторчето в купето и да видиш дали има проходност.
Ядосах се, че не каза че е дизел но се сетих, че кога се борих с моя клапан ми подадоха инфо че и на дизела е същото.
Виж дали имаш проходност на радятора в купето.
Дай контакт, завърти врътката на топло, заври се при клапана, дръж контрата на буксата да не заключва и цъкай леко да чуеш дали клапана клопа.
Ако не клопа и имаш проходност на радяторчето начи ще да е блокирал на затворено.
Опаа
Опитва ли да караш без буксата ?
Публикувано: 07 сеп 2007, 19:06
от madboy128
Несъм кавал,без буксата,трябва ли ?
То загрява,до преди клапана,след него е студено,значи клапана не е отворил,аз така си го обяснявам,мислехме си,че е от врътката (термостата)който пуска топло,студено,но неможахме да го свалим (ако знаеш как се сваля тази врътка?) Но след като казваш,че и на топло и на студено,завъртяна врътката,все поддава 12 волта (ние пробвахме с една крушка,и при въртене тя си свети постоянно,нетрябвали да се променя волтаж ли,смяна на + и - при типло и студено ?
П.С. Бушоните са добре,тука един "майстор" ги замери сичките.
Публикувано: 07 сеп 2007, 19:50
от paci
Знам, че са добре бушоните.
Карах те да откачиш буксата и да пробваш без нея за да изключим като проблем врътката.
Целия панел където е врътката е хванат с 2 види под CD-то (касетофона). Няма смисъл да сваляш там за сега.
Горе съм ти написал някои неща действай.
Публикувано: 11 сеп 2007, 15:04
от madboy128
Къде е това радяторче в купето?
То мъркучите преди клапана са Топли,след клапана точно преди да влязат в купето са студени,няма как да имам проходност и да се завирам при положение,че след клапана са студени трабите а преди него са топли,следователно клапана задържа или ?
Един нов клапан ли е решението,и ако да колко струва това чудо ?
Публикувано: 11 сеп 2007, 17:10
от paci
Незнам дали е от него.
Както беше заял моя на отворено, така може би твоя на затворено.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%EF%E0%ED
Публикувано: 27 сеп 2007, 14:15
от madboy128
Публикувано: 27 сеп 2007, 14:47
от paci
А браво!
Честито!
Има го в темата за която ти дадох линка!