Страница 1 от 1

Иии.. моя проблем с парното..

Публикувано: 18 ное 2007, 17:47
от ganador
Здравейте колеги,
искам да споделя и аз моите патила с парното на Фиестичката 1.4, карбуратор '91г.
Сменях термостати, вече мислех да свалям и радиатора на парното, но тия дми се разчетох из форума и реших да пробвам метода на НАСКО, описан някъде тука. До сега, едвам загряваше, стрелката стоеше малко над белия сектор и парно - колкото да не е хич. Свалих аз корпуса с термостата, скъсах на жената едно мънисто, мушнах го в показаните отвори и ги блокирах с 2 кламера за да не бяга.
Сега ефекта е, че двг загря доста по-бързо, стрелката се качи чак по средата, но оборотите не падат под 2000 и от "парното" вее външна температура. Кво стана - незнам. Помагайте, че вече се стъмни и не спира да вали. Аз затворих капака и утре ще продължавам.

Публикувано: 18 ное 2007, 21:41
от HACKO
Няма нищо общо със термостата, нещо си бутнал по карбуратора, или бронята на жилото на газта не си е на място. Ако е сръчен смукач виж и него дали отваря напълно. Абе в общи линии докато си свалял термостата някое жило (най вече на газта) ти е пречело иси го преместил нанякъде и след това не си го върнал в нормално положение и сега е напънато.

Публикувано: 18 ное 2007, 22:33
от ganador
НАСКО, няма жила покрай термостата, а карбуратора не съм барал.
По-скоро, вече не отива топла течност към явтоматичния смукач, а от там и към парното. За това не падат оборотите и не духа топло. А може и да е друго, но ще го видя утре. Понеже изтече малко течност като свалях маркучите, а нямах друга и време да доливам, може и да не се е обезвъздушила с-мата нещо.

Публикувано: 18 ное 2007, 23:54
от HACKO
Щом си с автоматичен смукач, търси въздушна възглавница в него, расъжденията ти са в правилна посока.

Публикувано: 19 ное 2007, 18:50
от ganador
Иии. YES! Както си мислех, казанчето беше празно, долях 1 шише (анифриз) и работата заспа. Вече имам и топло даже!
Наско, благодрая за идеите, които работят!