Иии.. моя проблем с парното..
Публикувано: 18 ное 2007, 17:47
Здравейте колеги,
искам да споделя и аз моите патила с парното на Фиестичката 1.4, карбуратор '91г.
Сменях термостати, вече мислех да свалям и радиатора на парното, но тия дми се разчетох из форума и реших да пробвам метода на НАСКО, описан някъде тука. До сега, едвам загряваше, стрелката стоеше малко над белия сектор и парно - колкото да не е хич. Свалих аз корпуса с термостата, скъсах на жената едно мънисто, мушнах го в показаните отвори и ги блокирах с 2 кламера за да не бяга.
Сега ефекта е, че двг загря доста по-бързо, стрелката се качи чак по средата, но оборотите не падат под 2000 и от "парното" вее външна температура. Кво стана - незнам. Помагайте, че вече се стъмни и не спира да вали. Аз затворих капака и утре ще продължавам.
искам да споделя и аз моите патила с парното на Фиестичката 1.4, карбуратор '91г.
Сменях термостати, вече мислех да свалям и радиатора на парното, но тия дми се разчетох из форума и реших да пробвам метода на НАСКО, описан някъде тука. До сега, едвам загряваше, стрелката стоеше малко над белия сектор и парно - колкото да не е хич. Свалих аз корпуса с термостата, скъсах на жената едно мънисто, мушнах го в показаните отвори и ги блокирах с 2 кламера за да не бяга.
Сега ефекта е, че двг загря доста по-бързо, стрелката се качи чак по средата, но оборотите не падат под 2000 и от "парното" вее външна температура. Кво стана - незнам. Помагайте, че вече се стъмни и не спира да вали. Аз затворих капака и утре ще продължавам.