Страница 1 от 1

Съд за чистачките

Публикувано: 15 дек 2007, 19:15
от svetliof1
Здравейте колеги. Това ми е първият пост във форума :) На новата ми работа ми дадоха служебен Форд куриер 1.8 Д 1995 год.. Поради падналите ниски температури тука в Пловдив направих преглед на маслото, долях антифриз. От страни на акумулатора и между калника, точно зад предният шофьорски фар има един пластмасов съд с капаче отгоре. Това ли е за течността на чистачките? Другия видим съд е за охладителната течност и той ясно се различава и колко трябва да сипя за тези чистачки. Нали по бензиностанциите продават такава течност и се долива с вода но до къде?

И втория ми въпрос е да не спамя в друга тема, за първи път карам дизел и получавам противоречиви мнения как се пали сутрин.

Един майстор ми вика даваш на контакт, изчакваш индикатора да загасне, броиш до 10, загасяш и пак даваш на контакт, и така общо 3 пъти и въртиш с малко газ.

Друг майстор вика това са глупости и тези подгрявания изтощават акумулатора и на 3-тия път когато трябва да има сили да завърти, той реално няма. Втория майстор ми казва така: Давам на контакт, лампата загася и се ослушвам за релето. Като цъкне - въртя и не подгрявам повече.

Благодаря предварително

Публикувано: 15 дек 2007, 19:29
от Ianaki
Правелно ти е казал втория майстор.Чакаш на чуеш релето и тогава въртиж.При много студено време можеш да ползваш и добавки към нафтата.Леко и безаварийно каране :D :D :D

Публикувано: 15 дек 2007, 20:01
от doctordre
няма такива работи- въртиш 3 пъти пък после пали... :lol: като изгасне жълтата лампа за подгряването- палиш 8)

Публикувано: 15 дек 2007, 22:36
от jojo
за паленето на дизел миналата година една астра 91 чакаш индикатора да чукне релето и палиш,но коли 2005 не чакаш ништо а директно въртиш

Публикувано: 16 дек 2007, 10:56
от DigiPro
Точно това е съда за течност на чистачките. Между акумулатора и калника едно жълто продълговато капаче. Аз в момента карам с една течност за чистачки от Практикер. Bug screenwash пише на шишето. Още не е замръзвала и дано не замръзва, че не ми се иска да я меся с друга.

Публикувано: 16 дек 2007, 15:10
от svetliof1
Благодаря за отговорите ;) В това съдче сипах течност за чистачките. Отначало не искаха да пръскат, до и един приятел да ми показа че има бутонче на лостчето на чистачките и се натиска. Но като поомекна времето след 2 часа от наливането проработиха :) Отначало проверих има ли предпазител, има си от 20 А.
Вчера установих че чистачките нямат най-бавната (1-ва) скорост през 3-4 сек да се включват, имат 0-во положение, средно бърза и най-бърза. Гледах да липсва предпазител в таблото, но не видях.
И последно да попитам колко секунди трябва да се върти докато запали или се откажете, да не вземе да падне акумулатора защото прави така вие знаете паф...паф..па..па.па..папаппапапапаппапа
Поздрави

Публикувано: 16 дек 2007, 15:31
от maxpoint
[....прави така вие знаете паф...паф..па..па.па..папаппапапапаппапа
Поздрави[/quote]

Еее.....това ми хареса ...я пак може пък да избистри и да пали по добре =)):