Съд за чистачките
Публикувано: 15 дек 2007, 19:15
Здравейте колеги. Това ми е първият пост във форума
На новата ми работа ми дадоха служебен Форд куриер 1.8 Д 1995 год.. Поради падналите ниски температури тука в Пловдив направих преглед на маслото, долях антифриз. От страни на акумулатора и между калника, точно зад предният шофьорски фар има един пластмасов съд с капаче отгоре. Това ли е за течността на чистачките? Другия видим съд е за охладителната течност и той ясно се различава и колко трябва да сипя за тези чистачки. Нали по бензиностанциите продават такава течност и се долива с вода но до къде?
И втория ми въпрос е да не спамя в друга тема, за първи път карам дизел и получавам противоречиви мнения как се пали сутрин.
Един майстор ми вика даваш на контакт, изчакваш индикатора да загасне, броиш до 10, загасяш и пак даваш на контакт, и така общо 3 пъти и въртиш с малко газ.
Друг майстор вика това са глупости и тези подгрявания изтощават акумулатора и на 3-тия път когато трябва да има сили да завърти, той реално няма. Втория майстор ми казва така: Давам на контакт, лампата загася и се ослушвам за релето. Като цъкне - въртя и не подгрявам повече.
Благодаря предварително

И втория ми въпрос е да не спамя в друга тема, за първи път карам дизел и получавам противоречиви мнения как се пали сутрин.
Един майстор ми вика даваш на контакт, изчакваш индикатора да загасне, броиш до 10, загасяш и пак даваш на контакт, и така общо 3 пъти и въртиш с малко газ.
Друг майстор вика това са глупости и тези подгрявания изтощават акумулатора и на 3-тия път когато трябва да има сили да завърти, той реално няма. Втория майстор ми казва така: Давам на контакт, лампата загася и се ослушвам за релето. Като цъкне - въртя и не подгрявам повече.
Благодаря предварително