Дебитомер
- gaden
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Дебитомер
Здравейте,
От извесно време забелязах, че като подам рязко газ (при положение че колата е в покой и не е на скорост) се наблюдава едно забавяне, заглъхване на мотора и след това форсирането му.
Днес като изкарах колата от гаража ми направи впечатление, че поддържа доста високи обороти някъде около 1500 при положение че обикновенно държи около 1000. Дори като я покарах малко пак държеше високите обороти (например докато чакам на знак Стоп)
Слетобяд случайно срещнах един приятел и му се оплаках, той каза че него роднина имал същият проблем и като сменил дебитомера (понеже роднитана му е на газ и му трябват високи обороти) това нещо веднага е изчезнало.
Аз като малко недоверчив човек (все пак познатият ми не е монтъор или механик) се допитах до един майстор и той веднага обяви че дебитомера е свършил защото даже и да се извади буксата и да се включи ефектът е един и същ. Но после каза че това може и да е от някаква ламб-сонда или от това че катализаторът е тръгнал да се запушва и се окоза че причините може и да са няколко.
Сега препоръчайте ми какво да правя. Дали да ида в МотоПфое на преглед или да действам по осмотрение (смяна на дебитомер и ттн.)
Ако някой е патил от такова нещо моля да сподели опит. И друго колко пари струват тези части : дебитомер, ламба-сонда и катализатор.(Нови и втора употреба)
Р.С.
Колата е: Форд Мондео MarkII комби 2000 кубика-136 коня 1998г. ако има някакво значение.
От извесно време забелязах, че като подам рязко газ (при положение че колата е в покой и не е на скорост) се наблюдава едно забавяне, заглъхване на мотора и след това форсирането му.
Днес като изкарах колата от гаража ми направи впечатление, че поддържа доста високи обороти някъде около 1500 при положение че обикновенно държи около 1000. Дори като я покарах малко пак държеше високите обороти (например докато чакам на знак Стоп)
Слетобяд случайно срещнах един приятел и му се оплаках, той каза че него роднина имал същият проблем и като сменил дебитомера (понеже роднитана му е на газ и му трябват високи обороти) това нещо веднага е изчезнало.
Аз като малко недоверчив човек (все пак познатият ми не е монтъор или механик) се допитах до един майстор и той веднага обяви че дебитомера е свършил защото даже и да се извади буксата и да се включи ефектът е един и същ. Но после каза че това може и да е от някаква ламб-сонда или от това че катализаторът е тръгнал да се запушва и се окоза че причините може и да са няколко.
Сега препоръчайте ми какво да правя. Дали да ида в МотоПфое на преглед или да действам по осмотрение (смяна на дебитомер и ттн.)
Ако някой е патил от такова нещо моля да сподели опит. И друго колко пари струват тези части : дебитомер, ламба-сонда и катализатор.(Нови и втора употреба)
Р.С.
Колата е: Форд Мондео MarkII комби 2000 кубика-136 коня 1998г. ако има някакво значение.
" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "
- gaden
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Здравейте прочетох отговорите и темите за изчистването на грешките от компютъра, но не съм правил нищо защото не можах да извадя СД-то от мястото му.А трябва да го извадя защото върху него е залепено едно етикетче с новият код( който съответно съм го забравил )
Та сега как се сваля въпросното СД. Знам че става с някакви щипки който се пъхат в 4-те дупки, но аз нямам такива. Има ли друг нарин саморъчно да се справя с изваждането (някакъв чалъм или хитринка с подръчни материяли).
Та сега как се сваля въпросното СД. Знам че става с някакви щипки който се пъхат в 4-те дупки, но аз нямам такива. Има ли друг нарин саморъчно да се справя с изваждането (някакъв чалъм или хитринка с подръчни материяли).
" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "
- gaden
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Така и направих, отидох при майстора и той за секунди се справи.red написа:става става, но със щипки е къде по-лесно....имах точно твоите болки- почваш да се въртиш в омагюсан кръг...
ако не става отиди при някои аудио "майстор" те такива телове имат и не си късай нервите
Сега съм го разкачил акумолатора и чакам.
" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "
- gaden
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
А сега де къде е темата за почистване на MAF.
По принцип проблеми с паленето нямам, трябва ли да сменям свещите.
Днес като изключиш акумолатора постоя така около 40-50 мин.
И ми направи впечатление, че като махна клемата на дебитомера колата работи осезаема по-добре отколкота когато тя(клемата) е включена.Става въпрос че като я няма прирязко форсиране почти го няма това заглъхване, а като я включа става същото като преди.
По принцип колата беше топла и като така не можах да направя особена разлика в поведението, мисля утре сутринта да я пробвам още с паленето дали ще има друго поведение.
Но моля насочете ме директно къмтемата за почистване на MAF
По принцип проблеми с паленето нямам, трябва ли да сменям свещите.
Днес като изключиш акумолатора постоя така около 40-50 мин.
И ми направи впечатление, че като махна клемата на дебитомера колата работи осезаема по-добре отколкота когато тя(клемата) е включена.Става въпрос че като я няма прирязко форсиране почти го няма това заглъхване, а като я включа става същото като преди.
По принцип колата беше топла и като така не можах да направя особена разлика в поведението, мисля утре сутринта да я пробвам още с паленето дали ще има друго поведение.
Но моля насочете ме директно къмтемата за почистване на MAF
" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;
Поздрави
- gaden
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Мерси за бързата намеса.Сега ще я прочета цялата тема за да се ориентирам утре какво трябва да направя.The seven написа:http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363
" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "
-
- Status: Извън линия
- gaden
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Значи май не съм разбрал.
Явно трабва да почистя това което е вътре в черната пластмасова кутийка от снимката. Така ли е?
Питам защото до сега свалях цялото алуминиево тяло и го почистих него отвътре и отвън, но като го върнах на мястото му нямаше никакъв ефект.
Ако трябва да се отваря гореописаната кутийка, с какво да я отключа щото аз нямам такъв инструмент.
Явно трабва да почистя това което е вътре в черната пластмасова кутийка от снимката. Така ли е?
Питам защото до сега свалях цялото алуминиево тяло и го почистих него отвътре и отвън, но като го върнах на мястото му нямаше никакъв ефект.
Ако трябва да се отваря гореописаната кутийка, с какво да я отключа щото аз нямам такъв инструмент.
" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта