пак парно-търся схема на маркучите на ескорт 86-90г...
Публикувано: 07 яну 2009, 20:07
колеги,значи имам чувството че като са ми слагали газовата уредба и нещо са объркали маркучите.значи проблема е че парното ми духа хладко.радиаторче парно-чисто ново,термостат-чисто нов/мото пфое/.колата загрява нормално,маркуча за големия радиатор загрява чак когато стрелката на температурата стигне в средата.
преди радиаторчето има един троиник???-единия маркуч влиза към двигателя,другия към радиаторчето на парното от горната му страна-така ли трябва да е?????този маркуч към двигателя е доста по горещ от този към парното???след това от радиторчето от долната му страна излиза маркуч,които отива към изпарителя. другото което ми прави впечатление е че чак когато включи перката на големия радиатор и завърти водата,/антифриза/чак тогава ЗАПОЧВА ДА ДУХА ТОПЛО???? и тогава радиаторчето на парното не мога да го пипна направо,толкова е горещо////чел съм темата за "Не ще да грее CVH-а"///и съм си сменил цялото тяло заедно с термостата.проверих и дали някъде въздуха не заобикаля-всичко си е ок.
някои ако може да ми обясни какво става с това парно
...ще има почерпка от мен 



