Отопление на Ескорт

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Лазар1955
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 15 мар 2009, 20:27
Модел на автомобила: Ескорт 1,6 комби зетек бензин 90 кс
Status: Извън линия

Отопление на Ескорт

Мнение от Лазар1955 » 15 мар 2009, 21:05

На моят ескорт 1,6 комби бензин 1997г зетек отоплението работи само когато е включен вентилатора. на предишните ми коли отоплението работеше и само под напора на влизащия въздух (без включен вентилатор на отоплението). На форда отоплението работи под напора на насрещния въздух само когато се спускам по нанадолнище и колата не е на контакт. Така ли трябва да е или само моята обама е така? Барака вече е обидна дума затова използвам фамилно име.

Потребителски аватар
VEGA
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 04 фев 2009, 11:01
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16V EFi '96 RKC
Местоположение: Sunshine State
Status: Извън линия

Re: Отопление на Ескорт

Мнение от VEGA » 16 мар 2009, 18:06

Реално на старите Ескорти беше така, но на последните като твоя, въздушен поток има само при пускането на вентилатора. При мен също е така ;):
Като не можеш да плуваш, няма да се събличаш!

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Отопление на Ескорт

Мнение от peterdi_bg » 18 мар 2009, 22:58

Не знам това дали е заради различната посока на влизане на въздуха, при мене също си духа като карам бързо и без вентилатор, което е много яко щото на магистралата само ги отварям леко и не пускам тия свирещи перки изобщо. Така и не ми се занимава да стигна до тях да ги видя какво им е.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Отопление на Ескорт

Мнение от dimotaxi » 19 мар 2009, 11:37

peterdi_bg написа: което е много яко щото на магистралата само ги отварям леко и не пускам тия свирещи перки изобщо. Така и не ми се занимава да стигна до тях да ги видя какво им е.
Нищо им няма,само малко финно машинно масълце на оста на вентилатора и си готов!А вентилатора на нашите ескорти е като отвориш преден капак и имаш лесен достъп,точно под дупките на капака!!!! >:D<:

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Отопление на Ескорт

Мнение от peterdi_bg » 19 мар 2009, 14:09

Моите явно са в някаква кутия или недовиждам, иначе и аз си мисля че като се пръсне хубаво ще спре да циври, ама все не стигам дотам.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Отопление на Ескорт

Мнение от dimotaxi » 20 мар 2009, 11:05

peterdi_bg написа:Моите явно са в някаква кутия или недовиждам
Първото.....!
Да покрити са с предпазна пластмаса,за да не попада дирекно вода върху тях.Виж как се разглобява този капак и пръсни масълце. >:D<:

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Отопление на Ескорт

Мнение от peterdi_bg » 20 мар 2009, 15:06

Снощи ги пръсках страшно много и пак свирят. Без да вадя кутията обаче. В нас имам аспиратор, същата турбина смуче въздуха, като се пусне се мести с половин сантиметър и също свири. Ще видя с кое ще се справя по-напред =D
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
Ghost_Rider
потребител
потребител
Мнения: 228
Регистриран: 02 мар 2008, 14:59
Модел на автомобила: escort '95 1.8 16v
Status: Извън линия

Re: Отопление на Ескорт

Мнение от Ghost_Rider » 25 мар 2009, 21:23

Лазар1955 написа:На моят ескорт 1,6 комби бензин 1997г зетек отоплението работи само когато е включен вентилатора. на предишните ми коли отоплението работеше и само под напора на влизащия въздух (без включен вентилатор на отоплението). На форда отоплението работи под напора на насрещния въздух само когато се спускам по нанадолнище и колата не е на контакт. Така ли трябва да е или само моята обама е така? Барака вече е обидна дума затова използвам фамилно име.
Така е,защото когато вентилатора се включи тогава се отварят клапите на въздуховодите,а като се изключи-клапите се затварят.На моята кола бившият собственик е поставил едно ЦК-ключе,с което се изключва само вентилатора,а клапите остават отворени и насрещният въздух си влиза свободно в купето.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта