Страница 1 от 1
Проблем с пръскалките
Публикувано: 03 фев 2006, 13:57
от 1.8d
Спряха да пръскат пръскалките на предният и задният джам.Течност има,моторчетата(едно ли е или две)въртят та се късат,но не пръска.Докъдето може да се погледне гледах,никъде не се вижда да са откачени маркучетата....Нямам идея защо не пръска.До вчера пръскаха и изведнъж спряха,все едно свърши течността
проблем с пръскалките
Публикувано: 03 фев 2006, 14:23
от ico_1
И аз имам същия проблем, но само със задната пръскалка.Разглабях гледах, но нищо невидях
Публикувано: 03 фев 2006, 14:32
от red
ами запушени са. взимаш карфица и действаш
Публикувано: 03 фев 2006, 17:36
от 1.8d
red написа:ами запушени са. взимаш карфица и действаш
Ами не са.Нали ти казвам че пръскаха и спряха все едно свърши течността.Не изведнъж,а по малко(струята се сви и спря),а сега като пробвам да пръска,от пръскалката излизат само балончета,а вода няма,което ме навежда на мисълта че моторчето върти както трябва и прави налягане.Нещо теността се губи и не стига до мотора,може би се е откачило нещо междо моторчето и съда за течност
Публикувано: 03 фев 2006, 17:52
от ico_1
абе щом са ти работили значи са ти се запушили,щом чуваш че ти работи моторчето значи няма кво друго да е. М/у другото като има задна пръскалка с 1 или 2 моторчета ли е?
Публикувано: 03 фев 2006, 19:56
от teoto
Другия варянт е превъртяла ос на моторчето и турбинката.
Публикувано: 04 фев 2006, 13:06
от greek
ico_1 написа:абе щом са ти работили значи са ти се запушили,щом чуваш че ти работи моторчето значи няма кво друго да е. М/у другото като има задна пръскалка с 1 или 2 моторчета ли е?
С едно моторче е което върти или напред или назад (Образно казано)
Публикувано: 04 фев 2006, 13:49
от 1.8d
teoto написа:Другия варянт е превъртяла ос на моторчето и турбинката.
А,ей това може да се е случило,защото днес се заврях отдолу,всичко си е свързано,няма откачени маркучета,но моторчето не иска да засмуче от съда с водата.Върти,а от иходите за маркучите като ги откачих излиза само пяна.Смяна ли му е майката или се оправя тази ос по някакъв начин
Публикувано: 04 фев 2006, 14:26
от valboy
Неможе ли да откачиш маркучето от моторчето и тогава да пробваш дали излиза нещо от там..........

Публикувано: 04 фев 2006, 17:16
от aaleks
valboy написа:Неможе ли да откачиш маркучето от моторчето и тогава да пробваш дали излиза нещо от там..........

Чети внимателно какво е написал
1.8d.
Да не е замръзвала водата вътре.
Публикувано: 04 фев 2006, 18:19
от teoto
Аз бих си поиграл с разглобяване. Ако е превъртяла само с Поксипол или течен метал се залепя. Ако не стане така или иначе ще купуваш.
Публикувано: 04 фев 2006, 21:32
от 1.8d
teoto написа:.... Ако не стане така или иначе ще купуваш.
Явно ще се купува.Не е замръзнала водата,защото едно на ръка че е някакъв концентрат,друго че от 2-3 дни температурите в Ст.Заг. са около 10-12 градуса.Сега ми казаха че може и да е от това че моторчето е засмукало мръсотия и се е задръстило,като се замисля може и това да е защото както казах по-горе,както си работеше струята намаля и спря,а вода има.Добре де,както и да е,сега да питам нещо друго - ако се стигне до купуване на ново(по скоро нещо от автоморгата),еднакви ли са моторчетата на Ескорт,Фиеста и Мондео
Публикувано: 04 фев 2006, 22:05
от kEFi
Има разлика само в кръговете. Биват с 1 (пръскалки само на предно стъкло) и с 2 кръга (предно и задно). Има и с три ама това вече е друго.....Ново моторче от МП струваше около 80лв

но пък по другите магазини се намират заместители за към 20лв. Абсолютно същите помпички! Само дето са им объркали кръговете - натискаш за от пред, то пръска отзад и обратно....ама с врътка на маркучите проблема се решава еФтинко

Публикувано: 04 фев 2006, 22:13
от 1.8d
kEFi написа:....ама с врътка на маркучите проблема се решава еФтинко

Точно за това иде реч като питам еднакви ли са моторчетата,освен това на моргата можеш да се пазариш
80 лв.за едно моторче,тия луди ли са,че за 80 лв.аз ще пръскам с една бутилка през стъклото на шофьорската врата

Публикувано: 06 фев 2006, 16:38
от kEFi
1.8d написа:...80 лв.за едно моторче,тия луди ли са,че за 80 лв.аз ще пръскам с една бутилка през стъклото на шофьорската врата

..аз точно и това правех...докато не намерих 20-левовото решение

. Но пък разбрах, че освен моторчета с обърнати кръгове има и такива с обърнати клеми.....мале-мале!
Публикувано: 17 фев 2006, 16:54
от 1.8d
Оправих ги най-накрая.Сега пръскат,та се късат.Проблема беше,че казанчето беше пълно мръсотии,нещо като тоалетна хартия,която задръстила филтърчето на моторчето и то не може да засмуче.Мамка му и жабар,там ли е намерил да си изхвърли употребяваната хартия след като е кензал

Свалих казанчето и като го разклатих и мизериите взеха да плуват вътре.Филтърчето е една гумена цедка,която служи едновременно за филтър и за уплътнение да не тече.Нагъкано беше с тези мизерии.Сега като почистих казанчето с веро и пясък,продухах моторчето и всичко си дойде на мястото.Само че как стигнах до болтовете на казанчето за да го сваля не ме питайте.Голям зор.Сваля се подкалника и тогава.Абе голям зор.
Публикувано: 17 мар 2006, 12:01
от furcy
Колеги, питам тук за да не пускам нова тема за пръскалки.
Можете ли да ми кажете дали има модел на Мондео МК1/2 който е с новите пръскалки (тези които пръскат разпръснато по цялото стъкло, а не само на 2 струи), че мисля да модифицирам моите с такива..
Ще се радвам ако някой ми каже откъде мога да си взема такива.
Предварително се извинявам че не е много по темата
