Страница 1 от 1

Проблем с пръскалките

Публикувано: 03 фев 2006, 13:57
от 1.8d
Спряха да пръскат пръскалките на предният и задният джам.Течност има,моторчетата(едно ли е или две)въртят та се късат,но не пръска.Докъдето може да се погледне гледах,никъде не се вижда да са откачени маркучетата....Нямам идея защо не пръска.До вчера пръскаха и изведнъж спряха,все едно свърши течността

проблем с пръскалките

Публикувано: 03 фев 2006, 14:23
от ico_1
И аз имам същия проблем, но само със задната пръскалка.Разглабях гледах, но нищо невидях

Публикувано: 03 фев 2006, 14:32
от red
ами запушени са. взимаш карфица и действаш

Публикувано: 03 фев 2006, 17:36
от 1.8d
red написа:ами запушени са. взимаш карфица и действаш


Ами не са.Нали ти казвам че пръскаха и спряха все едно свърши течността.Не изведнъж,а по малко(струята се сви и спря),а сега като пробвам да пръска,от пръскалката излизат само балончета,а вода няма,което ме навежда на мисълта че моторчето върти както трябва и прави налягане.Нещо теността се губи и не стига до мотора,може би се е откачило нещо междо моторчето и съда за течност

Публикувано: 03 фев 2006, 17:52
от ico_1
абе щом са ти работили значи са ти се запушили,щом чуваш че ти работи моторчето значи няма кво друго да е. М/у другото като има задна пръскалка с 1 или 2 моторчета ли е?

Публикувано: 03 фев 2006, 19:56
от teoto
Другия варянт е превъртяла ос на моторчето и турбинката.

Публикувано: 04 фев 2006, 13:06
от greek
ico_1 написа:абе щом са ти работили значи са ти се запушили,щом чуваш че ти работи моторчето значи няма кво друго да е. М/у другото като има задна пръскалка с 1 или 2 моторчета ли е?
С едно моторче е което върти или напред или назад (Образно казано)

Публикувано: 04 фев 2006, 13:49
от 1.8d
teoto написа:Другия варянт е превъртяла ос на моторчето и турбинката.
А,ей това може да се е случило,защото днес се заврях отдолу,всичко си е свързано,няма откачени маркучета,но моторчето не иска да засмуче от съда с водата.Върти,а от иходите за маркучите като ги откачих излиза само пяна.Смяна ли му е майката или се оправя тази ос по някакъв начин

Публикувано: 04 фев 2006, 14:26
от valboy
Неможе ли да откачиш маркучето от моторчето и тогава да пробваш дали излиза нещо от там.......... :idea:

Публикувано: 04 фев 2006, 17:16
от aaleks
valboy написа:Неможе ли да откачиш маркучето от моторчето и тогава да пробваш дали излиза нещо от там.......... :idea:
*0031*
Чети внимателно какво е написал 1.8d.


Да не е замръзвала водата вътре.

Публикувано: 04 фев 2006, 18:19
от teoto
Аз бих си поиграл с разглобяване. Ако е превъртяла само с Поксипол или течен метал се залепя. Ако не стане така или иначе ще купуваш.

Публикувано: 04 фев 2006, 21:32
от 1.8d
teoto написа:.... Ако не стане така или иначе ще купуваш.

Явно ще се купува.Не е замръзнала водата,защото едно на ръка че е някакъв концентрат,друго че от 2-3 дни температурите в Ст.Заг. са около 10-12 градуса.Сега ми казаха че може и да е от това че моторчето е засмукало мръсотия и се е задръстило,като се замисля може и това да е защото както казах по-горе,както си работеше струята намаля и спря,а вода има.Добре де,както и да е,сега да питам нещо друго - ако се стигне до купуване на ново(по скоро нещо от автоморгата),еднакви ли са моторчетата на Ескорт,Фиеста и Мондео

Публикувано: 04 фев 2006, 22:05
от kEFi
Има разлика само в кръговете. Биват с 1 (пръскалки само на предно стъкло) и с 2 кръга (предно и задно). Има и с три ама това вече е друго.....Ново моторче от МП струваше около 80лв *00124* но пък по другите магазини се намират заместители за към 20лв. Абсолютно същите помпички! Само дето са им объркали кръговете - натискаш за от пред, то пръска отзад и обратно....ама с врътка на маркучите проблема се решава еФтинко :wink:

Публикувано: 04 фев 2006, 22:13
от 1.8d
kEFi написа:....ама с врътка на маркучите проблема се решава еФтинко :wink:

Точно за това иде реч като питам еднакви ли са моторчетата,освен това на моргата можеш да се пазариш :twisted:
80 лв.за едно моторче,тия луди ли са,че за 80 лв.аз ще пръскам с една бутилка през стъклото на шофьорската врата :P :P

Публикувано: 06 фев 2006, 16:38
от kEFi
1.8d написа:...80 лв.за едно моторче,тия луди ли са,че за 80 лв.аз ще пръскам с една бутилка през стъклото на шофьорската врата :P :P
..аз точно и това правех...докато не намерих 20-левовото решение :wink: . Но пък разбрах, че освен моторчета с обърнати кръгове има и такива с обърнати клеми.....мале-мале!

Публикувано: 17 фев 2006, 16:54
от 1.8d
Оправих ги най-накрая.Сега пръскат,та се късат.Проблема беше,че казанчето беше пълно мръсотии,нещо като тоалетна хартия,която задръстила филтърчето на моторчето и то не може да засмуче.Мамка му и жабар,там ли е намерил да си изхвърли употребяваната хартия след като е кензал :evil: Свалих казанчето и като го разклатих и мизериите взеха да плуват вътре.Филтърчето е една гумена цедка,която служи едновременно за филтър и за уплътнение да не тече.Нагъкано беше с тези мизерии.Сега като почистих казанчето с веро и пясък,продухах моторчето и всичко си дойде на мястото.Само че как стигнах до болтовете на казанчето за да го сваля не ме питайте.Голям зор.Сваля се подкалника и тогава.Абе голям зор.

Публикувано: 17 мар 2006, 12:01
от furcy
Колеги, питам тук за да не пускам нова тема за пръскалки.
Можете ли да ми кажете дали има модел на Мондео МК1/2 който е с новите пръскалки (тези които пръскат разпръснато по цялото стъкло, а не само на 2 струи), че мисля да модифицирам моите с такива..
Ще се радвам ако някой ми каже откъде мога да си взема такива.
Предварително се извинявам че не е много по темата :oops: