Проблем с нагревателя на задния джам!
Проблем с нагревателя на задния джам!
Някой може ли да ми каже какво напрежение трябва да достига до нагревателя на задното стъкло? Проблема е в това, че като меря с пробна лампа на клемите на нагревателя тя свети, обаче нагревателя не нагрява....
Почиствах клемите, смених "обувките"- нищоооо.... . Иначе където и да пипна по пистите на нагревателя лампата си свети!??!!? Според мен недостига достатъчно ток......
Почиствах клемите, смених "обувките"- нищоооо.... . Иначе където и да пипна по пистите на нагревателя лампата си свети!??!!? Според мен недостига достатъчно ток......
По всички писти на реотана протича ток- минах с пробната лампа през тях! Отказаха изведнъж - разбира се в най-големия студ! Тогава си мислех, че е от клемите на реотана, ама не. Предполагам, че трябва да тръгна по веригата и където има връзки да ги усиля(ще падне ровене в таблото май)?aaleks написа:Не нагрява защото не протича ток /недостатъчно Ампери/ до тук си прав. А защо не протича ток, защото нямаш връзка/верига т.е. реотанчетата са прекъснали или слаба/лоша връзка.
Изведнъш ли ти отказаха нагревателите или не си ги виждал да работят?
-
- Status: Извън линия
При мен няма щифтове??! Плюса идва от жичка, която излиза от самия капак, а масата е хваната с рапидка направо от капака._SLiThER_ написа:До вчера имах същия проблем. Решението беше в това, че на багажника имаш 3 щифтчета които опират в клемите, та при мен средното са беше запекло в горно положение и не правеше контакт. Раздвижих го намазах го с грес и сега си бачка
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Абе да не ти се губи масата на капака, провери пантите да не ти правят някой номер. Ако с масата е наред предлагам следното:valboy написа: По всички писти на реотана протича ток- минах с пробната лампа през тях! Отказаха изведнъж - разбира се в най-големия студ! Тогава си мислех, че е от клемите на реотана, ама не. Предполагам, че трябва да тръгна по веригата и където има връзки да ги усиля(ще падне ровене в таблото май)?
Качиш пробната лампа на "рапитката" а с другия й край на плюсовата жица - лампата светва. Тогава местиш върху някои от пистите/нагреватели но близо до плюсовия край - лампата свети. Местиш по пистите/нагреватели в посока минусовия край - лампата свети се по-слабо с наближаване на минусовия край.
Ако не намалява светенето на лампата на някоя писта то тя е прекъснала. Лампата ще спре да свети когато преминеш повреденото/прекъснато място на пистата.
Пиши ква си я свършил, има и други начини - качиш една крушка за дълги и ако светне значи имаш достатъчно ток да захраниш реотоните.
УСПЕХ, че се поовлякох !
Небойте се роби Спартак е с вас!
Опаааа! Видях де е проблема! Значи кабелите, които излизат от купето и преминават в капака са в шлаух. Такаааа, той се е закъсал(това съм го видял отдавна, ма все нема време) и резултат на това са се протрили и кабелите. Днес вечерта след работа нещо отворих капака(третата врата) и го мернах(нали съм с въоръжени очи) че се крепи на магия някакси. Лошото е, че като подръпнах краищата нещо нетръгнаха да излезат малко та да ги вържа. Мисля с някоя лустер клема да пробвам утре, че в тъмното нещо не си е работа.
(Е след толкова писане да не е само това.........)
(Е след толкова писане да не е само това.........)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта