Проблем с нагревателя на задния джам!

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Проблем с нагревателя на задния джам!

Мнение от valboy » 20 фев 2006, 16:43

Някой може ли да ми каже какво напрежение трябва да достига до нагревателя на задното стъкло? Проблема е в това, че като меря с пробна лампа на клемите на нагревателя тя свети, обаче нагревателя не нагрява....
Почиствах клемите, смених "обувките"- нищоооо.... :( . Иначе където и да пипна по пистите на нагревателя лампата си свети!??!!? Според мен недостига достатъчно ток......

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 20 фев 2006, 18:58

Не нагрява защото не протича ток /недостатъчно Ампери/ до тук си прав. А защо не протича ток, защото нямаш връзка/верига т.е. реотанчетата са прекъснали или слаба/лоша връзка.

Изведнъш ли ти отказаха нагревателите или не си ги виждал да работят?
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 20 фев 2006, 19:44

aaleks написа:Не нагрява защото не протича ток /недостатъчно Ампери/ до тук си прав. А защо не протича ток, защото нямаш връзка/верига т.е. реотанчетата са прекъснали или слаба/лоша връзка.

Изведнъш ли ти отказаха нагревателите или не си ги виждал да работят?
По всички писти на реотана протича ток- минах с пробната лампа през тях! Отказаха изведнъж - разбира се в най-големия студ! Тогава си мислех, че е от клемите на реотана, ама не. Предполагам, че трябва да тръгна по веригата и където има връзки да ги усиля(ще падне ровене в таблото май)?

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 20 фев 2006, 20:09

До вчера имах същия проблем. Решението беше в това, че на багажника имаш 3 щифтчета които опират в клемите, та при мен средното са беше запекло в горно положение и не правеше контакт. Раздвижих го намазах го с грес и сега си бачка ;)

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 20 фев 2006, 20:44

_SLiThER_ написа:До вчера имах същия проблем. Решението беше в това, че на багажника имаш 3 щифтчета които опират в клемите, та при мен средното са беше запекло в горно положение и не правеше контакт. Раздвижих го намазах го с грес и сега си бачка ;)
При мен няма щифтове??! Плюса идва от жичка, която излиза от самия капак, а масата е хваната с рапидка направо от капака.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 21 фев 2006, 09:26

valboy написа: По всички писти на реотана протича ток- минах с пробната лампа през тях! Отказаха изведнъж - разбира се в най-големия студ! Тогава си мислех, че е от клемите на реотана, ама не. Предполагам, че трябва да тръгна по веригата и където има връзки да ги усиля(ще падне ровене в таблото май)?
Абе да не ти се губи масата на капака, провери пантите да не ти правят някой номер. Ако с масата е наред предлагам следното:
Качиш пробната лампа на "рапитката" а с другия й край на плюсовата жица - лампата светва. Тогава местиш върху някои от пистите/нагреватели но близо до плюсовия край - лампата свети. Местиш по пистите/нагреватели в посока минусовия край - лампата свети се по-слабо с наближаване на минусовия край.
Ако не намалява светенето на лампата на някоя писта то тя е прекъснала. Лампата ще спре да свети когато преминеш повреденото/прекъснато място на пистата.
Пиши ква си я свършил, има и други начини - качиш една крушка за дълги и ако светне значи имаш достатъчно ток да захраниш реотоните.
УСПЕХ, че се поовлякох :wink: !
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 21 фев 2006, 10:09

Аха, ще пробвам това с масата на пантите- мисля за по-сигурно да пусна един кабел и да го хвана направо някъде за купето.
Благодарско за съветите! Ще пиша какви съм ги забъркал!

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 21 фев 2006, 19:41

Опаааа! Видях де е проблема! Значи кабелите, които излизат от купето и преминават в капака са в шлаух. Такаааа, той се е закъсал(това съм го видял отдавна, ма все нема време) и резултат на това са се протрили и кабелите. Днес вечерта след работа нещо отворих капака(третата врата) и го мернах(нали съм с въоръжени очи) че се крепи на магия някакси. Лошото е, че като подръпнах краищата нещо нетръгнаха да излезат малко та да ги вържа. Мисля с някоя лустер клема да пробвам утре, че в тъмното нещо не си е работа.
(Е след толкова писане да не е само това.........)

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта