Проблем с климатика на МК1
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 30 юли 2008, 20:52
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0i 16v Chia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с климатика на МК1
Проблема е следния,отивам пълнят го с фреон и оцветител и след няма и месец климатика духа топло,светят го с някаква лампа и казват че не се вижда да пуска от никаде,а тои изпуска - някой ако е имал същия проблем нека сподели как го е разрешил,благодаря предварително.
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Проблем с климатика на МК1
При мен също ням теч но ми се губи около половината само.Не съм го ровил,но предполагам къде може да е причината.Принципно на всяка климатична система има предпазен клапан на линията за високо налягане.При мен на няколко пъти го усещам/чувам как "изфъсква".Вероятната причина е във вентилатора който охлажда фреона след компресора.Ако поради лош контакт в клемата вентилатора не стартира налягането в системата ще се повиши и ще спре по високо налягане-при мен спира защото след като "изфъска" трябва да изчакам половин един час за да падне налягането и след това пак си работи нормално.На място съм го пробвал перката се включва нормално.Както вече казах не съм го ровил и всичко описано по-горе е предположение.Ако се разровя и намеря проблема ще пиша.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатика на МК1
Може би изпуска вътрешното "радиаторче" и няма как да се види, само предполагам. При мен точно там беше проблема, но не го хванахме с цветното масло а го подушихме с "детектор" . Или пък проверете дали дренажната тръбичка няма да е оцветена, намира се под колата посредата на задната стена на двигателния отсек, поне при мен TD.
Небойте се роби Спартак е с вас!
- Shooter
- потребител
- Мнения: 310
- Регистриран: 01 дек 2007, 12:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI 1996 Turnier Ghia
Ford Mondeo нова пръчка комби 2009 - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатика на МК1
Компресора. Трудно се вижда там. При мен се оказа точно от там. Светиха и не се виждаше нищо. май свалиха шайбата и тогава се видя оцветител и масло.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатика на МК1
Тоя оцветител е пълен боклук. Да хванат един пропускотърсач и така най-лесно може да се ориентираш за теч. Фреона може да избяга и без да остави следи, ама това малко хора го знаят. Повечето са като кон с капаци.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатика на МК1
Тествай го на херметичност какви са тия цветни тестовеpapifox написа:Проблема е следния,отивам пълнят го с фреон и оцветител и след няма и месец климатика духа топло,светят го с някаква лампа и казват че не се вижда да пуска от никаде,а тои изпуска - някой ако е имал същия проблем нека сподели как го е разрешил,благодаря предварително.
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Проблем с климатика на МК1
При теч на фреон почти винаги мястото се омаслява тъй като заедно с фреона в системата циркулира и масло.Освен това елементарен метод за откриване на течове от фреон е с малка газова горелка.При преминаване на фреон през пламък, цвета на пламъка става синьо-зелен.ewgeny написа:Тоя оцветител е пълен боклук. Да хванат един пропускотърсач и така най-лесно може да се ориентираш за теч. Фреона може да избяга и без да остави следи, ама това малко хора го знаят. Повечето са като кон с капаци.
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 30 юли 2008, 20:52
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0i 16v Chia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатика на МК1
благодаря за мненията надявам се да го открия
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатика на МК1
Идея си нямаш какво каза. 134 фреона е силно отровен при контакт с пламък. Искаш някой да хвърли топа ли?stoy@n написа:При теч на фреон почти винаги мястото се омаслява тъй като заедно с фреона в системата циркулира и масло.Освен това елементарен метод за откриване на течове от фреон е с малка газова горелка.При преминаване на фреон през пламък, цвета на пламъка става синьо-зелен.ewgeny написа:Тоя оцветител е пълен боклук. Да хванат един пропускотърсач и така най-лесно може да се ориентираш за теч. Фреона може да избяга и без да остави следи, ама това малко хора го знаят. Повечето са като кон с капаци.
ПОЧТИ ВИНАГИ е ключова дума! Ама не винаги, нали?
Слитхер, то че не е херметично е ясно, въпроса е от къде изпуска
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Проблем с климатика на МК1
Извинявам се
Метода е само за фреони на хлорна основа(CFC)
Метода е само за фреони на хлорна основа(CFC)
-
- Status: Извън линия
Re: Проблем с климатика на МК1
Новите фреони пламак не ги лови има едни уреди дето свиркат. Обаче те са по-скоро за големи хладилни машини и за това си мисля, че ползват оцветители
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта