Търся Съвет, Фиестата ми загравя бавно
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 26 апр 2006, 18:12
- Модел на автомобила: Ford Fiests 1.1 SX
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Търся Съвет, Фиестата ми загравя бавно
Става въпрос за Фиеста 91г 1,1 SX. Дори и когато времето е топло колата загравя много бавно, зимата проблема се засилва. Иначе пали веднага, на смукач разбира се но ако не поработи на място няколко минути, не може да тръгна. Ако натискам постепенно педала на газта, двигателя се форсира, но ако подам рязко газ глъхне и се опитва да загасне. Като поработи малко проблема изчезва, но е доста досадно особено зимата да чакаш на място температурата да се вдигне за да можеш да потеглиш. Ако някой е разрешавал ли е подобен проблем, моля да дъде съвет
Благодаря предварително 


-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 26 апр 2006, 18:12
- Модел на автомобила: Ford Fiests 1.1 SX
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Аз също мога да тръгна, но колата видимо се мъчи и всички става с много газ и малко съединител и ако се случи да съм под наклон някъде, трябва да изчакам да набере поне 3000 оборота за да пускам съединителя и да тръгна, иначе след 5 мин. работа мога да потегля и дари без да подавам газ. Явно имаме идентични проблеми.webster написа:Аз имам същия проблем като е студена, обаче мога да тръгна веднага след като запаля и след 50-100 метра при рязко подаване на газ почва да гасне и трябва да изчакам 2-3 мин да загрее![]()
Един майстор я прегледа и каза, че дебитомера(MAF) е заминал и някаква си клапа за въздух още...
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 26 апр 2006, 18:12
- Модел на автомобила: Ford Fiests 1.1 SX
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Къде си намира този термостат? И дали той може да е причината да не мога да тръгвам веднага след като запаля, дори и в топъл летен ден?kEFi написа:1.1 и 1.25 са доста различни двигатели...първия няма такъв дебитомер...
Термостатите имат навика да запецват или в отворено положение или в затвореноДоброто е, че струва между 12-18лв (за 1.1)...нов.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Тръгваш по тръбата, която излиза от горната част на радиатора и ще стигнеш до термостата.Там потока се разделя на двата кръга..... доколкото си спомням отгоре е полусфераmutias_33 написа:...Къде си намира този термостат? И дали той може да е причината да не мога да тръгвам веднага след като запаля, дори и в топъл летен ден?

Доколко влияе на другия проблем .... незнам. Един приятел имаше заминал термостат, но това водеше само до малко по-висок разход и вдигане на температура често-често.... за да ти гасне - предполагам е от задавяне. Моноинжекция, предполагам с автоматичен смукач и електронно запалване...ако е така е вероятно да е от самия термостат или по-скоро от датчика на температурата на охлаждащата течност...
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Според мен проблема не е в термостата.Щом го прави и в "топъл летен ден".Може да е повреден датчик на температурата на охладителната течност или проблем с автоматичния смукач ако има такъв.Ето ги и стойностите на датчика за температурата:
При 0 градуса 88000 - 102000 Ома
При 20 градуса 35000 - 40000 Ома
При 40 градуса 15000 - 17000 Ома
При 60 градуса 7100 - 8000 Ома
При 80 градуса 3000 - 4500 Ома
При 0 градуса 88000 - 102000 Ома
При 20 градуса 35000 - 40000 Ома
При 40 градуса 15000 - 17000 Ома
При 60 градуса 7100 - 8000 Ома
При 80 градуса 3000 - 4500 Ома
-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
- Местоположение: Sofia, д`ге
- Status: Извън линия
Според мен колегата, който пита дори не знае какво е това термостат и има ли то почва у нас...
От друга старна добре е да получи някаква информация, за да не се получи като "Баш Майсторът на море" дето майсторите в сервиза му казаха, че му е изгоряла гарнитурата на главата(на осмака)...а на Бай Рангел просто му се подпали главата.
--------------------------------------------
Филмът е уникален! БГ филмите рулират!!!
От друга старна добре е да получи някаква информация, за да не се получи като "Баш Майсторът на море" дето майсторите в сервиза му казаха, че му е изгоряла гарнитурата на главата(на осмака)...а на Бай Рангел просто му се подпали главата.
--------------------------------------------
Филмът е уникален! БГ филмите рулират!!!

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 26 апр 2006, 18:12
- Модел на автомобила: Ford Fiests 1.1 SX
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Благодаря за информацията, може да не съм напълно технически грамотен, но си представям термостата като биметална пластина, която при промяна на температурата отваря или затваря пътя на антифриза към радиатора. Според мен там всичко е наред, но може и да греша. Иначе колата ми е със ръчен смукач и може би той обогатява много сместа и при подаване на газ малкото двигателче да не поема докато е студено. Иначе ще открия въпросния темростата поне да го видя, а дали ще мога да го тествам това вече се съмнявам 

-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Прочети внимателно тази тема има много мнения и снимки на въпросният термостатmutias_33 написа:Благодаря за информацията, може да не съм напълно технически грамотен, но си представям термостата като биметална пластина, която при промяна на температурата отваря или затваря пътя на антифриза към радиатора. Според мен там всичко е наред, но може и да греша. Иначе колата ми е със ръчен смукач и може би той обогатява много сместа и при подаване на газ малкото двигателче да не поема докато е студено. Иначе ще открия въпросния темростата поне да го видя, а дали ще мога да го тествам това вече се съмнявам
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 2&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
- Set
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
- Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Горе долу това е темостата. Но за да не сагрява колата точно при него е проблема - останал е отворен и затова бавно ти загрява колата защото върти всичко през големия кръг. Като смениш термостата отиди да ти направят и центровка.mutias_33 написа:Благодаря за информацията, може да не съм напълно технически грамотен, но си представям термостата като биметална пластина, която при промяна на температурата отваря или затваря пътя на антифриза към радиатора. Според мен там всичко е наред, но може и да греша. Иначе колата ми е със ръчен смукач и може би той обогатява много сместа и при подаване на газ малкото двигателче да не поема докато е студено. Иначе ще открия въпросния темростата поне да го видя, а дали ще мога да го тествам това вече се съмнявам
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта