Проблем с дистанцонното за отключване на Фокус 2005г. РЕШЕНО
- sotirbg
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 10 май 2009, 14:20
- Модел на автомобила: 2005 Ford Focus 1.6 tdci DPF 109PS
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Проблем с дистанцонното за отключване на Фокус 2005г. РЕШЕНО
Здравейте,
Има доста подобни теми, но не можах да открия проблем точно като моя и затова реших да пусна нова.
Преди 2 дни след като слязах от колата и се опитах да я заключа с дистанционното, което е вградено в оригиналния ключ, изведнъж нищо не стана. Оказа се, че никой от бутоните на ключа не работи, въпреки че 20 мин по-рано всичко си беше наред и не съм забелязал да има намаляване в разстоянието, от което дистанционното работи. Колата пали нормално, следователно имобилайзера работи. Проверих батерията, но изглежда, че е в ред (3,04V). Пробвах препрограмиране на дистанционното, но ефекта е никакъв. Днес отидах до МП, но се оказа че диагностика ще е на работа чак след седмица и до тогава нищо не могат да кажат. Единственото, което направиха е провериха дали дистанционното излъчва сигнал като се натисне бутон от него и изглежда, че няма проблем с това.
От всичко това си правя извода, че явно дистанционното е изправно, както и батерията. Проблема може би е в автомобила?
Моля ако някой има идеи относно произхода на проблема или къде в Бургас огат да ми помогнат да се чувства свободен да сподели. То ако не се намери решение, ще се ходи на диагностика в МП, но ще е добре ако мога да си го спестя, а и не ми се чака цяла седмица.
Поздрави
Има доста подобни теми, но не можах да открия проблем точно като моя и затова реших да пусна нова.
Преди 2 дни след като слязах от колата и се опитах да я заключа с дистанционното, което е вградено в оригиналния ключ, изведнъж нищо не стана. Оказа се, че никой от бутоните на ключа не работи, въпреки че 20 мин по-рано всичко си беше наред и не съм забелязал да има намаляване в разстоянието, от което дистанционното работи. Колата пали нормално, следователно имобилайзера работи. Проверих батерията, но изглежда, че е в ред (3,04V). Пробвах препрограмиране на дистанционното, но ефекта е никакъв. Днес отидах до МП, но се оказа че диагностика ще е на работа чак след седмица и до тогава нищо не могат да кажат. Единственото, което направиха е провериха дали дистанционното излъчва сигнал като се натисне бутон от него и изглежда, че няма проблем с това.
От всичко това си правя извода, че явно дистанционното е изправно, както и батерията. Проблема може би е в автомобила?
Моля ако някой има идеи относно произхода на проблема или къде в Бургас огат да ми помогнат да се чувства свободен да сподели. То ако не се намери решение, ще се ходи на диагностика в МП, но ще е добре ако мога да си го спестя, а и не ми се чака цяла седмица.
Поздрави
Последна промяна от sotirbg на 29 яну 2011, 20:06, променено общо 1 път.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с дистанцонното за отключване на Фокус 2005г.
Как провериха дистанционното?
- sotirbg
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 10 май 2009, 14:20
- Модел на автомобила: 2005 Ford Focus 1.6 tdci DPF 109PS
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с дистанцонното за отключване на Фокус 2005г.
Провериха го с едно устойство, не знам как се казва, прилича на черна сравнително малка кутия с няколко лампички и като се натисне копче от дистанционното лапичките на устройството светват. Според приемчика това означавало че дистанционното излъчва сигнал.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с дистанцонното за отключване на Фокус 2005г.
Ясно, с инфраред, както си му е реда (питах да не са направили някоя простотия със светодиоди или от сорта). Идеи не ми хрумват как в домашни условия можеш да го провериш. Освен ако имаш друг ключ и с него да пробваш.
- sotirbg
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 10 май 2009, 14:20
- Модел на автомобила: 2005 Ford Focus 1.6 tdci DPF 109PS
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с дистанцонното за отключване на Фокус 2005г.
Ами не... другия е без бутони за заклчване, само с имобилайзер. Все пак ако някой друг има идеи, ще се радвам да ги чуя.
Поздрави
Поздрави
- sotirbg
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 10 май 2009, 14:20
- Модел на автомобила: 2005 Ford Focus 1.6 tdci DPF 109PS
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с дистанцонното за отключване на Фокус 2005г. РЕШЕНО
Оказа се, че решението е доста елементарно - откачане на акумулатора за няколко минути. Все пак когато нещо ти се повреди в личния компютър, първото за което се сещаш е да го рестартираш и да видиш дали не се е оправило от самосебе си Явно и с колите е така... поне що се отнася до електрониката...
- Tati_go
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 23 юли 2010, 19:15
- Модел на автомобила: Ford Focus. 1.8, TDCi, 100 к.с., 2003 г., комби.
- Местоположение: Г. Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Проблем с дистанцонното за отключване на Фокус 2005г. РЕШЕНО
Pyrhel,
Сигурен ли си, че дистанционното има нещо общо с "инфраред"?
Досега всички дистанционни на Форд, с които съм се занимавал, предават сигналите си кодирано с радиочестота (малко над 400 МХц).
Не съм виждал с инфрачервен светодиод. Този начин се ползва в дистанционните управления на телевизори и др. битови електроники.
Сигурен ли си, че дистанционното има нещо общо с "инфраред"?
Досега всички дистанционни на Форд, с които съм се занимавал, предават сигналите си кодирано с радиочестота (малко над 400 МХц).
Не съм виждал с инфрачервен светодиод. Този начин се ползва в дистанционните управления на телевизори и др. битови електроники.
Не ме интересува какво ще кажат за мен, стига да не е истина!
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с дистанцонното за отключване на Фокус 2005г. РЕШЕНО
Хм, да за 2005-та година фокус би трябвало да е с радиочестотни сигнали. На мондео 1 и 2 със сигурност са с инфраред. Както и да е. Моето мондео е 2005та и в дистанционното имам спомен, че има диод, който не свети при натискане на копчетата, което ме кара да си мисля, че е ir.
А сега го отворих да съм сигурен - залято е с някаква гума, така че това е най-вероятно PATS модула и не е никакъв диод.
А сега го отворих да съм сигурен - залято е с някаква гума, така че това е най-вероятно PATS модула и не е никакъв диод.
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с дистанцонното за отключване на Фокус 2005г. РЕШЕНО
IR светодиод можеш да го видиш с камерата на телефона - ако свети - камерата го вижда като бяло петно.Pyrhel написа:... има диод, който не свети при натискане на копчетата, което ме кара да си мисля, че е ir.....
- Tati_go
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 23 юли 2010, 19:15
- Модел на автомобила: Ford Focus. 1.8, TDCi, 100 к.с., 2003 г., комби.
- Местоположение: Г. Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Проблем с дистанцонното за отключване на Фокус 2005г. РЕШЕНО
Pyrhel,
колега, това наистина е трансмитера, Той е в стъклена ампула, краищата на която са заоблени като светодиодите. Аз отначало си мислех, че това е лампичка или светодиод, да си светнеш, за да видиш ключалката. Чак когато се наложи да си правя втори ключ разбрах, че това е трансмитера защитен с гумена обвивка. Вади се внимателно с пинцета или фини клещички.
колега, това наистина е трансмитера, Той е в стъклена ампула, краищата на която са заоблени като светодиодите. Аз отначало си мислех, че това е лампичка или светодиод, да си светнеш, за да видиш ключалката. Чак когато се наложи да си правя втори ключ разбрах, че това е трансмитера защитен с гумена обвивка. Вади се внимателно с пинцета или фини клещички.
Не ме интересува какво ще кажат за мен, стига да не е истина!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта