Съединител за перка на радиатор

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
Set
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Съединител за перка на радиатор

Мнение от Set » 22 юни 2006, 16:45

Имам чувството че съединителя на перката на радиатора не действа както трябва. В резултат при движение в града по дълго време колата прегрява. В момента е дори без термостат.
Та подлежи ли на мякакъв ремонт този съединител или реглаж.
Има ли вариант да се сложи темостат който да командва електрическа перка и съответно от каква кола е термостата и перка с двигател да се сложи?
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...

Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!

Не всичко, което има две бузи е лице...

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 22 юни 2006, 16:55

Не можах да разбера нещо за този съединител???????!!!!
едната от идеите които ми идват на ум е да си направиш ръчно включване на перката.другата е да си смениш термовключватела на перката или да пробваш стария на колко градуса ще включи. Термостата в случая не играе роля,защото лятото така или иначе той отваря след 5-10мин работа на мотора и дали ще го има или няма нее от значение.

Потребителски аватар
Set
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Set » 22 юни 2006, 17:35

Това е вискозен съединител който се зацепва повече с повишаването на температурата. Демек като е студена колата върти перката с някакви обороти и колкото повече се покачва температурата толкова по бързо трябва да се върти перката за да охлажда повече. А моята се върти с една и съща скорост независимо колко е загряла колата.
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...

Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!

Не всичко, което има две бузи е лице...

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 22 юни 2006, 17:48

ееее твоя кораб има страшна техника чесно.Такива решения са му приложили швабите че направо ме шашка.
Немам идея!

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 22 юни 2006, 18:38

Сменяй от морга докато е време,аз преди време си прегрях Сиерата по същия начин :!: След това смених гарнитура,сегменти и да не ти разправям как след месец каране отново изби и т.н. главоболия имах :roll: Ако пък имаш възможност купи нов "термосиединител",забравих вече колко струва,но не е толкова скъпо де :cry:
Изображение

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 22 юни 2006, 19:33

това е "мерцедес " решение - който няма пари прави "твърдо" зацепване - връзва към двигателя направо :D

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 22 юни 2006, 21:31

mrdds написа:ееее твоя кораб има страшна техника чесно.Такива решения са му приложили швабите че направо ме шашка.
Немам идея!

Преди 18 год. имах ФИАТ 125 (Полски) с такава перка , така че не се възхищавай.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Re: Съединител за перка на радиатор

Мнение от snaiperisto » 22 юни 2006, 21:33

Set написа:Имам чувството че съединителя на перката на радиатора не действа както трябва. В резултат при движение в града по дълго време колата прегрява. В момента е дори без термостат.
Та подлежи ли на мякакъв ремонт този съединител или реглаж.
Има ли вариант да се сложи темостат който да командва електрическа перка и съответно от каква кола е термостата и перка с двигател да се сложи?

Блокирай перката , ще върти постоянно като на добрите стари Руски коли.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Set
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Set » 22 юни 2006, 22:02

Да бе ама "кораба" е от 85 г. т.е 21 годишен. Пълнолетен е по всички стандарти. :D За твърдо връзване знам ама знаеш ли как вие после. Мамата си е....! А и зимъска няма да дигне градусите посмъртно. А и аз вече смених сегменти и гарнитури. А преди ремонта нямаше такива проблеми.
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...

Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!

Не всичко, което има две бузи е лице...

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 23 юни 2006, 17:34

Ако я зацепиш зимата щ умреш от студ - ще мечтаеш за парно. Най - хитро е да се вземе от някоя морга ел. перка, но заедно с кожуха й за да е лесен монтажа от някой ескорт или орион /но да се вземе и буксата с минимум 5-6см. от кабела/. След това се премахва пластмасовия корпус на оригиналната перка и на оголения от вътре радиатор се монтира ел. перката /има достатъчно място поне на сиерата/ след това се извежда инсталацийка с едно профилактично бушонче от 10амп., след което вътре с едно готино бутонче си я включваш ръчно.

Същата процедура я направихме на баща ми на сиерата и се получи много добре взехме една перка от Орион за 20лв., ключе за 50 ст., 3 метра кабели, 10амп. стандартен бушон и се получи много добре. Зимата не вкл. перката /за първи път усетихме, че и сиерката има парно/, а сега вече още като запалим си я вкл. /за да не я забравим после/ и вс. е ок.

Потребителски аватар
Set
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Set » 27 юни 2006, 11:02

Благодаря за изчерпателния отговор!
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...

Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!

Не всичко, което има две бузи е лице...

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 27 юни 2006, 11:28

Добре де - но защо да е с ЦК-ключе, като може да се монтира температурен датчик, който да управлява вентилатора /като се сложи електрически такъв/. Трябва само да се сложи една тръба с датчика в нея, ако няма место за поставяне на този датчик на самия радиатор /много е вероятно да има такова место, което да е запушено с тапа/ :roll:

:twisted:

Потребителски аватар
Set
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Set » 27 юни 2006, 11:43

За това и аз съм се замислил. Но основната ми цел на въпроса беше ако някой е слагал електрическа перка да разбера от каква кола става и достатъчно охлаждане ли прави. А проблема с управлението все ще го решим по някакъв начин.
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...

Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!

Не всичко, което има две бузи е лице...

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 27 юни 2006, 16:21

Със сигурност може да се направи нещо по въпроса за управлението, но ще се наложи да се среже някой от маркучите за да се измисли как ще се постави, защото на първото поколение сиери, а предполагам и на скорпионите от тези години няма осгавена пробка на радиатора за датчик, тъй като те са с механични перки /не съм срещал досега с ел перка на първото поколение/

А колкото до дебита й, тия дни по жегата се справяше отлично и по време на движение из София, стрелката беше навлезнала не повече от 5мм. в скалата. /тоест доста под средата/!

Потребителски аватар
Set
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Set » 30 юни 2006, 15:51

Тоя вискозен съединител нов струва 360 лв. направо на промоция. Викам им дайте още 1000 и взимайте кораба а тея в магазина ме гледат умно и мигат на парцали. :D
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...

Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!

Не всичко, което има две бузи е лице...

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 30 юни 2006, 15:57

Сигурно си им казал 100,а не 1000,щото иначе си е добра цената за "кораба" :lol: И сега какво следва по-нататък :?:
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 01 юли 2006, 00:27

Датчика за включване на ел. вентилатора на Ескорта е разположен на кожуха на термостата непосредствено зад него. Ако вземеш такъв датчик и със съответно изработена тетка го монтираш на маркуча който излиза от д-ля към радиатора ще работи без проблем. Всеки вентилатор ще ти свърши работа търсиш само дифузьора му да е с размери подходящи за лесно закрепване към твоя радиатор.

Потребителски аватар
Set
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Set » 03 юли 2006, 09:06

Ей голям късмет изкарах онзи ден. Чисто нов съединител намерих за 60 лв. Пише уж че е германски ама колко е такъв не се знае. Сложих го ама сега в тези дъждове не мога да го тествам.
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...

Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!

Не всичко, което има две бузи е лице...

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта