Публикувано: 10 май 2007, 22:49
До момента такова инфо на ЛС не съм давал.
Всичко в ЛС-то съм го писал във форума ама къде ... напрао изключих
Пускам тук отговора си на ЛС-то.
Дано е полезно!
Ако не е литературно издържано се извинявам
Сега се отпуснах но по прицип запращам към форума.
На ЛС любезни и не чак толкоз забележки мое за да не се караме у форума да прайм сейр и да няма резултат .. е ше има де ама той ще е че ще сме за смех
Всичко в ЛС-то съм го писал във форума ама къде ... напрао изключих
Пускам тук отговора си на ЛС-то.
Дано е полезно!
Ако не е литературно издържано се извинявам
Не ме питайте на ЛС за такива неща.
Абе то че ще е полезно полезно ама там мисля че съм споделил всичко.
Трябва си видял, че клапана е завит на тяло и се сваля цялото тяло, то тялото всъщност е разпределител. Стигнахме до извода, че дори да си затворил притока на топъл антифриз към радяторчето в купето за да няма топло, все пак има циркулация по маркучите към него и тази циркулация става в тялото. Стария ми клапан е тука някъде ама сеа не ми се рови да го гледам и да ти кажа със сигурност но НЕ затапвай маркучите !!! Сложи един байпас да си върти и затапи щуцерите към радяторчето в купето за да не се мърсят и ръждясват. Тва ако ще махаш клапана и да караш без него.
Сваля се шибано (може да има цензура та на латиница 6ibano)
Видял си че е на бабината си под джама и се вижда, че има де се бръкне но като бръкнеш да бачкаш и не можеш се развъртиш.
Начи много винимавай!
Мислих, че съм го писал но явно е било на друго място или някой е поринал темата защото си спомням че беше по-дълга или съм се омешал.
Внимавай защото щуцерите на тялото са пластмасови и са се поопекли и малко тъпанарски с мамата да тръгнеш и моеш да ги счупиш.
Разхлабваш скобите.
Ако са такива пружинни намери си големи клещи и ги отмести доволно далече да си сигурен че не хапят на щуцерите защото те са доволно дълги.
Вземаш плоска отверка и подпъваш маркуча полека лека да го отместваш към изваждане за да можеш да ги отлепиш защото залепват и ако тръгнеш да теглиш без да си ги отлепил ще направиш беля.
Ако измислиш нещо друго за отлепването действай но аз това измислих. Не че на мен ми трябваше да паза щуцерите защото моя клапан е свалян и ремонтирван преди да я взема и са счупили щуцерите и са правили метални на струг. Та на мен не ми беше необходимо да ги пазя но нямаш ъгъл на къде да се запънеш да дърпаш да вадиш маркучите.
Оня майстор дето ми го свали 1-вия път как го свали баси факира.
След него аз го слагах и свалях 3-4 пъти и всеки път ми е зор, явно съм хилаФ
Като го свалиш !
Видял си че се закрепва с еврейски звезди за тялото.
Отвиваш го и внимавай не сучи и не дърпай, лекичко да отлепи от уплътнението защото това което изкача на вън е бобина и от нея почва та до вътре е стеблото на буталото и да не напрайш некоя беля.
Говорим си да го свалиш културно защото има вариянт само да го промиеш и да заработи.
Огледай гарнитурката към пластината мисля че ще хубаво да се намаже с термоустойчив силикон щото се е опекла и след разглобяването може да не лепне вече като хората и да протече.
При тебе щом е спряло да тече след запалването съм почти сигурен че след като си покарал и е загряла и образувала налягане пак е шурнало.
Няма сми да точиш антифриза.
Не съм точил и не съм обезвъздушавал. Свалям слагам паля и каквото се загуби от новито в разширителното казанче го добавям и толкоз.
Тече си антифриз нема се плашиш но глей да го позапреш да не се получава принципа на ... както когато точиш бензин и се увлича. Дигай нагоре маркучите мисли там ко пръсти ли ще пъхаш да текне колкото има си тече и да не увлича останалотото ще тече докъто се изравни с това в разширителнот казанче ама си остава в него споко.
Разширителното казанче събира точно 1 литър. Приготви си толкова но дали ще ти трябва и половинка.
Ако се изнервиш и те заболи кръста и почнеш да прилягваш по двигателя ... спри си почни пални цигара ако пушиш и виж некой комшия не му ли се лафи
Ае успех и дано само с промивка тръгне.
Като го свалиш преди да го разглобиш му дай 12 волта от акумулатора да чуеш трака ли ко прай.
ненам поляритета му обаче как е Не ми дремеше щото го бях отписал и му набих 12 волта и го чух че трака и така разбрах че е жив и го сложих та се опитах да карам с него да не купувам ама взе че протече и не може се разбере от де тече понеже нали ти казах че е правен и е заливан с някаква като смола ли е е кво е
Виж му кабелите бре ей сеа се сещам. Вземи един мултицет и сложи единия край на маса на купето и с другия барникай и на който от 2-та кабела даде ток начи той е + Ненам дали ще се получи
Оф май се олях с писане Ненам колко грамотно и разбрано го написах но дано ти е полезно
УСПЕХ !!!!
Сега се отпуснах но по прицип запращам към форума.
На ЛС любезни и не чак толкоз забележки мое за да не се караме у форума да прайм сейр и да няма резултат .. е ше има де ама той ще е че ще сме за смех