Страница 1 от 1

Климатроника на изключва МК2

Публикувано: 26 юни 2011, 01:38
от bari_bari
Имам следния проблем, включвам вентилационната система на колата и искам да работи без включен климатик, но то не спира. Натискам A/C бутона но не иска да спре. Този проблем не се появява винаги а от време на време. Вчера заваля и като се качих в колата прозорците се замъглиха и си викам ще пусна вентилатора, но се включва климатика и не се изключва.
Температурата на въздуха беше около 20 градуса, ако има някакво значение.
Искам да попитам има ли вероятност да са се натрупали грешки и да на функционира нормално?
Има ли начин да се рестартира климатроника в смисъл да се изтрият грешките и да работи нормално?

Re: Климатроника на изключва МК2

Публикувано: 26 юни 2011, 08:04
от synthez 3D
Ако въздуха ти е насочен към предното стъкло,при някои модели не можеш да изключиш климатика.Пробвай да смениш посоката към нивото на главите на пътниците или към краката и би трябвало компресора вече да може да се изключва от A/C бутона.Направено е така,защото се предполага,че щом си включил въздуха към стъклото,то е запотено и климатика се включва за да го изсуши по-бързо.

Re: Климатроника на изключва МК2

Публикувано: 26 юни 2011, 08:53
от diesel1.6
synthez 3D написа:Ако въздуха ти е насочен към предното стъкло,при някои модели не можеш да изключиш климатика.
Кои модели, знаеш ли нещо? И на мене не ми харесва това, предполагам, може би на колегата проблемът е същия.

Re: Климатроника на изключва МК2

Публикувано: 26 юни 2011, 22:50
от tropper
Има го и в някои модификации на Мондео 1. Там за да се изключи трябва да се среже една жица на копчето за посоките за духане.

Re: Климатроника на изключва МК2

Публикувано: 26 юни 2011, 23:54
от diesel1.6
И в моята модификация на Мк2 го има. Благодаря за идеята (за рязането).

Re: Климатроника на изключва МК2

Публикувано: 27 юни 2011, 00:05
от tropper
Там трябва освен вакуумите да има и 4 жици.

Една идва от "+12 контакт : бушон за парното".
Тя е в общ контакт с друга, която отива към степените на вентилатора и за включване на климатика, ако е ръчен. Ако е с дисплей не съм сигурен как е точно. Между тях има контакт на всички посоки, освен на точката за спиране.

Другите две - контактът им е затворен при посоките "предно стъкло" и "предно стъкло с крака". Оттам се дублира контактът с който копчето за скоростите включва климатика.

При "по-бедната" инсталация, където ги има само двете основни жици, те се намират от лявата страна, гледано от страната на шофьора. Така че на тебе ти трябва да срежеш някоя от двете десни.
Успех _friends_

Re: Климатроника на изключва МК2

Публикувано: 27 юни 2011, 00:58
от diesel1.6
Mk 2 e с дисплей и все гледа да пусне климатика. Ще го оставя за бъдещо разръчкване, сега имам друга задача - боря се с ЕКУ/ПАТС и пуснах даже тема за това.

Re: Климатроника на изключва МК2

Публикувано: 29 юни 2011, 16:05
от sgel
diesel1.6 написа:
synthez 3D написа:Ако въздуха ти е насочен към предното стъкло,при някои модели не можеш да изключиш климатика.
Кои модели, знаеш ли нещо? И на мене не ми харесва това, предполагам, може би на колегата проблемът е същия.
При мен - FOCUS II