Страница 1 от 1

питане за датчика за гориво

Публикувано: 25 юли 2006, 21:41
от voodoo58
Абе с две думи не ми отчита вярно нафтомера и направо откачам

някой разглобявал ли е къде се намира Моя май е механичен не се влияе от акумолоатора седи стрелката на второто деление и не мърда

Публикувано: 26 юли 2006, 02:58
от cossy
Имаше такава тема, но за бензиновите, а предполагам твоя е на същия принцип. Общо взето това си им е дефект на фордчетата, аз моя откакто почнах да го пълня до горе се оправи... и да - механичен е ;)

Публикувано: 26 юли 2006, 10:48
от demiro
На Мондеото представлява това и се намира под задната седалка в дясно по посока на движението.

Публикувано: 27 юли 2006, 19:34
от 1.8d
Аууу,бензиновото много сложно,бе.Дизеловото е доста по-просто
Ето малко по темата
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 28 юли 2006, 20:40
от voodoo58
Колеги разбрах къде е сондата за мондео сега кажете къде е за ескорт сондата или по скоро как се вади щото не е същото като при мондеото резервоар ли се сваля ?

Публикувано: 31 юли 2006, 20:08
от 1.8d
При старият ми Ескорт - 92г.сондата е на същото място както е при Моню - под задните седалки,и се вади по абсолютно същият начин.Развива се,докато отпуснат зъбчетата и се вади.Но за тази цел трябва да се свали резервоара,защото няма как да се бръкне през купето и да се откачат горивопроводите.Всъщност редът е:
1.Развива се резервоара донякъде да може да се бръкне зад него
2.Откачат се горивопроводите
3.Сваля се резервоара и чак тогава на земята се отвива сондата.
Ако е вдигната колата на стенд или ако е на канал - 5-6 мин.работа

Публикувано: 31 юли 2006, 22:07
от voodoo58
колега мерси за изчерпателната информация
мислех да ми се размине свалянето на резервоара ама май не става ще го свалям

Публикувано: 01 авг 2006, 00:49
от 1.8d
voodoo58 написа:колега мерси за изчерпателната информация
Преди седмица свалях на Моню,че ми е още прясно в главата,и затова съм толкова изчерпателен.Не е трудно свалянето.Резервоара се държи на 2 шини дето от едната страна са закачени,а от другата хванати с 2 болта.Нищо работа

Публикувано: 07 авг 2006, 22:58
от chains
Споко не си сам! А при мен /леле колко зор брах докато му свикна/ начи караш стига стрелката в червеното /нали си нямаме лампа за резрва/ и след малко изведнъж стрелката отива над червената зона *00147* викам си "Аа" сигурно нещо на някоя дупка или завой се е била плиснала нафтата и смело продължавам - да ама не изведъж колата угасва, а гадния прибор отчита че имам поне 10л. - е първия път направо ми се взе здравето, втория път го пробвах с научна цел на контролиран участък и сега вече много внимавам /добре че поне фордовете се палят лесно след като им е била свършила нафтата и не се налага унизителното дърпане/

Публикувано: 08 авг 2006, 09:19
от Dundee
chains написа:......... и не се налага унизителното дърпане/
Извинявайте че въпросът ми е извън темата (а е и малко тъп :oops: ), обаче след като се спомена дърпане ми се прииска да запълня още една празнота в познанията ми за дизелите: имам смътен спомен някой да ми е казвал че не е полезно да се пали с дърпане дизелова кола. Има ли нещо такова?

Публикувано: 08 авг 2006, 13:57
от chains
ТОЧНО ТАКА, но тия от VAG не са научили още за помпичките за ръчно подкачване на нафтата и просто освен с дърпане нямаш шанс да запали. Но все пак нали са кисели гъзари те като си карат такива коли са открили цяла методика :lol: /все па като им свърши нафтата не си купуват нова каруца/ та значи един го дърпа и при ~ 5-10 км/ч. завърташ контактния ключ, стартера завърта мотора и после леко отпускаш съединителя на втора така докато се изравнят оборотите след което отпускаш ключа и се молиш нафтата някога да стигне до помпата - важното в случая е да го няма този рязък удар когато отпуснеш съединителя в движение и колелата завъртат коляновия вал, защото поради голямата компресия има вероятност да прескочи зъб на ангренажа, а тогава става страшно. При нас инжинерите от форд са го предвидили този момент и са поставили помпичка за ръчно подкачване на горивото и се налага самода напомпаме, след което бръм и вс. е ок.

Публикувано: 08 авг 2006, 19:27
от 1.8d
chains написа: При нас инжинерите от форд са го предвидили този момент и са поставили помпичка за ръчно подкачване на горивото и се налага самода напомпаме, след което бръм и вс. е ок.
Да ама помпичката е само на Lucas.Bosh нямат.Добре поне че Бош засмукват по-добре

Публикувано: 08 авг 2006, 19:47
от chains
Е, че Вие не сте ли с Лукас ... /и старата ми Сиера бе с Лукас/, а иначе това с помпичката тя не е на самата помпа, а е монтирана отгоре върху горивния филтър и би трябвало и вие да я имате, досега не съм срищал 1.8д. без такава /или пък може някъде да е сменен модула на филтъра?/. А иначе VAG /VW и Ауди/ са изцяло с бош и нямам добри впечатления.

Публикувано: 09 авг 2006, 13:11
от Dundee
Фиеста и Ескорт 1,8 Д (без турбо) са с филтър без помпичка над него.
За фиестата не съм сигурен, но ескортите са с помпи Бош. На мен неотдавна ми сложиха ГНП Бош, но явно има някакви филтри за Лукас системите, които са съвместими с Бош. Щото моя "модул" на филтъра въпреки че го смениха едновременно с помпата, е с надпис Лукас и си има бутонче.

Публикувано: 09 авг 2006, 21:47
от 1.8d
Абе има Ескорти и с двете помпи,само незнам по какъв критерий ги слагат на едните Бош,а на другите Лукас.Ескорта ми(1.8D,92'г) като го докарах първоначално от Холандия беше с Лукас,но го купих с дефект в помпата и тук намерих една Бош 2-ра употреба и я смених.Освен това и дюзите работят на различно налягане и тях смених.А и доста Ескорчета(91-93г) съм виждал с Лукас.
Щото моя "модул" на филтъра въпреки че го смениха едновременно с помпата, е с надпис Лукас и си има бутонче
Ами той филтъра нали си е отделна част и няма нищо общо с помпата.Явно са сложили какъвто имат.Само Лукас-филтрите имат бутонче,това било така защото те засмуквали по-трудно.Бош-помпата работи на по-високо налягане от Лукас и по-лесно засмукват гориво