Страница 1 от 1

Прегряване Ford Eskort 1.6 97? РЕШЕН!

Публикувано: 03 ное 2011, 22:32
от Falcon
Фордът ми започна да загрява. Температурата обикновенно стига до средата между A и L и тогава се включва перката, но перката спря да се включва. Включва се само като пусна климатика.

Ще съм ви много благодарен ако ме светнете за какво става дума и някой имал ли е подобни проблеми.

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Публикувано: 04 ное 2011, 18:19
от opex
перката има 2 степени, предполагам ти се включва втората когато стрелката е на края на бялото като отива в червеното. Има едно реле голямо зелено мисля зад акумулатора дето през него се включва бърза/бавна и "бавната" част му е изгоряла.
Са интересната част е че трудно се намирало, а ново стрвало 150лв ли нещо такова (някой преди месец-ва беше писал във форума по груби спомени, дано все пак да не е така).. така, че гледай по морги това-онова или по Симеон ама първо го пробвай и тогава плащай!

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Публикувано: 04 ное 2011, 22:31
от Falcon
Благодаря за отговора ! Днес бях на сервиз и ми казаха точно това,а частта нова е 150 - 160 лв. В момента съм в период на търсене.

Само още един въпрос: Взех си ново радио за да сменя старото фабрично, за това си взех евробукса която директно от оригиналните изходи без рязане става на евробукса но работеше само на контакт или в запалено положение и отидох да ми срехат 2 кабела на радиото да да работи постоянно и днес ми казаха че може да е заради това но аз си бях свалил родиото предварително.
Та въпроса ми е възможно ли е да е от това за да знам когато намеря частта кое радио да сложа?

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Публикувано: 05 ное 2011, 09:24
от HACKO
Питаш дали като сте модифицирали инсталацията за радиото не сте повредили нещо и за това не включва вентилатора? Зависи от "майстора", ако е специалист може да направи всякакви поразии.
Оргинално радиото работи със поставен ключ, завъртян на първа позиция (не е на котнакт).

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Публикувано: 06 ное 2011, 19:12
от kEFi
Доколкото знам в този сноп кабели (за радиото) принципно би трябвало да има 2 захранващи кабела - единия е свързан с поставянето на ключа (твоя случай) и втори постоянно захранен. Ползва се също и захранването на запалката.
Трудно ми е да допусна, че някой би взел 12V от другаде....

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Публикувано: 06 ное 2011, 19:21
от opex
Да, на теория ако майстора е магаре може и стоповете да не ти работят после, но реално двете неща (имам предвид схемите за захранване на радиото и перката) нямат нищо общо освен акумулатора, за това едва ли.

Иначе ескорта ми го карах така 3 години и няма абсолютно никакви проблеми и до ден днешен. Двигателя е перфектен. Не е Рено това, като дигне 80 градуса главата да става на фльонга ...

Може да те посъветвам друго - на дебелия маркуч между радиатора и термостата малко отдолу е датчика за перката, вадиш му буксата и с един проводник като мост пробвай на кои крачета тя тръгва. Извеждаш си от тях проводници до купето, връзваш си ги някъде на ключе и пускаш перката когато си искаш, за колкото време искаш. 150 лв ега ги дам за едно реле..! По-скоро ще видя на зеленото реле коя част е изгоряла и съответните проводници ще ги махна, удължа и вържа на отделно реле до него. Но е играчка и не ми се занимава вече.

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Публикувано: 06 ное 2011, 20:38
от Falcon
Благодаря за отговорите!
Ford-а е поправен и отново в действие ... :)

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Публикувано: 07 ное 2011, 19:34
от kEFi
Falcon написа:Благодаря за отговорите!
Ford-а е поправен и отново в действие ... :)
Ако искаш може да споделиш как точно и какво му е оправено?

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Публикувано: 07 ное 2011, 22:36
от Falcon
kEFi написа:
Falcon написа:Благодаря за отговорите!
Ford-а е поправен и отново в действие ... :)
Ако искаш може да споделиш как точно и какво му е оправено?
Термостата и датчика за температурата. Смених ги и двете :) А иначе генералния проблем беше от Термостата, но нали умните техници ми бяха казали друго та просто загубих малко време. А най-често възможно е да е в термостата или както казаха по-нагоре релето на перката.