Проблем с парното и климатика...

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
DULGIA
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 23 авг 2006, 12:03
Модел на автомобила: Escort MK5 1,8 16v
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем с парното и климатика...

Мнение от DULGIA » 23 авг 2006, 12:08

Здравейте колеги, някой да се е сблъсквал със следния проблем:
последния Ескорт 96г., карам си и изведнъж престава да работи и парното и климатика, а на вън е + 30 и малко ми е кофти в момента.
Предварително благодаря за всяко предположение от реле до бушон и тнт.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното и климатика...

Мнение от paci » 23 авг 2006, 13:40

Как и парното и климатика ?
Да не си с климатроник ?
А на един колега от думите "не ми работи парното" трябва да разбираш, че не му работи вентилатора.
3 дена се чесах за кво му е тва парно да го пуска сега лятото. :shock:

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 23 авг 2006, 13:46

понеже аз имам същия проблем и съм се уговорил да ходя на майстор другата седмица при мен са здрави бушоните и се съмнявам в самата врътка - но майстора ще каже като го оправят ще ти дам инфо

паци е прав става дума за вентилатора ама той кат не работи и климатика не работи- ни топло духа ни студено
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 23 авг 2006, 14:31

Най-вероятно е врътката (както казва Пепи) Двете са съвсем отделни агрегати и няма логика едновременно да не работят...
Изображение

DULGIA
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 23 авг 2006, 12:03
Модел на автомобила: Escort MK5 1,8 16v
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DULGIA » 23 авг 2006, 14:36

Хи-хи-хи да сори - имах в предвид вентилатора.
Темата я пуснах по молба на Рейсър 11, който е в командировка нейде из България и се пържи в собствен сос..... :(
Лично при мене този проблем беше свързан с блока на релетата... оправи се с "бай пас" и малко бушони.
Нещо което не можеш да направиш на път.
Тъпо ми е, че побългарих нещата, но в Мото Пфое обявиха 560лв. за блока без релетата :cry:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 24 авг 2006, 10:21

маи и аз ще побългарявам - бушоните и релетата са здрави, коп4ето също

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 24 авг 2006, 10:57

Недей бе, щом не ти работи само едната степен е съпротивление 99% съм сигурен (1% вероятност за врътката). Ще се постарая да изкопам материали... На мен не ми работеха всички степени и се оказа, че въобще не стига електричество та пуснахме нов кабел, че стария се завира на едни тъмни места...
Прикачени файлове
1.jpg
Изображение

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 25 авг 2006, 19:05

май не сме се разбрали - не работи нито една степен на вентилатора, климатика също. така че варианта за съпротивление отпада.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 25 авг 2006, 22:58

Мда и аз имах такъв проблем и накрая пуснаха нова жица, че оная иди я търси :? Са работи, мя нямам осветление :(
Изображение

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 30 авг 2006, 14:20

оказа се че проблема е в таблото с релетата и бушоните. реших по сходен с DULGIA начин - нов кабел, реле, бушон. стана добре и реботи ок за сега

nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 06 сеп 2006, 15:48

здравейте ,видях темата и реших да споделя малко опит.та един мой колега взе орион дизел 92 г. и не му работят чистачките и вентилатора в купето.вчера проследихме веригата и видяхме че ,не идва напрежение до вентилатора и моторчето на чистачките.свалихме таблото с бушоните и релетата там е проблема.търсим втора употреба 120лв.ни искат/скъпо/ и решихме да го разглобим ,ама много кофти са го направили двуслойно и по средата пластмаса за изолция/и трудно за разглобяване,но зор какво да правим с резачките изрязахме свързващите кабели/много са 50 и нагоре/и го развихме .проблема е бил от 2 студени спойки.нови спойки и мъка "сглобяване".използвахме проводник1,5мм но не с лак и после запояване на всяко кабелче от двете страни.монтирахме всичко и работят и вентилатора и чистачките.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 06 сеп 2006, 17:17

Съвсем възможно, малко електрониката е проблем на нашите фордчета :(
Изображение

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 18 окт 2006, 22:00

pepy1 написа:понеже аз имам същия проблем и съм се уговорил да ходя на майстор другата седмица при мен са здрави бушоните и се съмнявам в самата врътка - но майстора ще каже като го оправят ще ти дам инфо ...
проблема се състоеше в пустите спойки на платката която се намира зад куията с бушоните -неможах да направя снимки но ще обясня:представлява като сгънат лист хартия формат А4 на четири
чялата платка е била във вода - както и да е парното работи платката е свалена подсушена и върната на място с поправени спойки
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 19 окт 2006, 11:03

Това е често срещан проблем при старите автомобили. Би било добре след презапояване на спойките да направиш 10-20% разтвор на колофон (използва се за лъка на цигулки и др. подобни) и спирт. Колофона го има във всеки магазин за музикални инструменти. Това ще направи един тънък филм и ще предпазда от окисляване.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта