Проблем с парното и климатика...
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 23 авг 2006, 12:03
- Модел на автомобила: Escort MK5 1,8 16v
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем с парното и климатика...
Здравейте колеги, някой да се е сблъсквал със следния проблем:
последния Ескорт 96г., карам си и изведнъж престава да работи и парното и климатика, а на вън е + 30 и малко ми е кофти в момента.
Предварително благодаря за всяко предположение от реле до бушон и тнт.
последния Ескорт 96г., карам си и изведнъж престава да работи и парното и климатика, а на вън е + 30 и малко ми е кофти в момента.
Предварително благодаря за всяко предположение от реле до бушон и тнт.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното и климатика...
Как и парното и климатика ?
Да не си с климатроник ?
А на един колега от думите "не ми работи парното" трябва да разбираш, че не му работи вентилатора.
3 дена се чесах за кво му е тва парно да го пуска сега лятото.
Да не си с климатроник ?
А на един колега от думите "не ми работи парното" трябва да разбираш, че не му работи вентилатора.
3 дена се чесах за кво му е тва парно да го пуска сега лятото.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4778
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
понеже аз имам същия проблем и съм се уговорил да ходя на майстор другата седмица при мен са здрави бушоните и се съмнявам в самата врътка - но майстора ще каже като го оправят ще ти дам инфо
паци е прав става дума за вентилатора ама той кат не работи и климатика не работи- ни топло духа ни студено
паци е прав става дума за вентилатора ама той кат не работи и климатика не работи- ни топло духа ни студено
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 23 авг 2006, 12:03
- Модел на автомобила: Escort MK5 1,8 16v
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хи-хи-хи да сори - имах в предвид вентилатора.
Темата я пуснах по молба на Рейсър 11, който е в командировка нейде из България и се пържи в собствен сос.....
Лично при мене този проблем беше свързан с блока на релетата... оправи се с "бай пас" и малко бушони.
Нещо което не можеш да направиш на път.
Тъпо ми е, че побългарих нещата, но в Мото Пфое обявиха 560лв. за блока без релетата
Темата я пуснах по молба на Рейсър 11, който е в командировка нейде из България и се пържи в собствен сос.....
Лично при мене този проблем беше свързан с блока на релетата... оправи се с "бай пас" и малко бушони.
Нещо което не можеш да направиш на път.
Тъпо ми е, че побългарих нещата, но в Мото Пфое обявиха 560лв. за блока без релетата
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
здравейте ,видях темата и реших да споделя малко опит.та един мой колега взе орион дизел 92 г. и не му работят чистачките и вентилатора в купето.вчера проследихме веригата и видяхме че ,не идва напрежение до вентилатора и моторчето на чистачките.свалихме таблото с бушоните и релетата там е проблема.търсим втора употреба 120лв.ни искат/скъпо/ и решихме да го разглобим ,ама много кофти са го направили двуслойно и по средата пластмаса за изолция/и трудно за разглобяване,но зор какво да правим с резачките изрязахме свързващите кабели/много са 50 и нагоре/и го развихме .проблема е бил от 2 студени спойки.нови спойки и мъка "сглобяване".използвахме проводник1,5мм но не с лак и после запояване на всяко кабелче от двете страни.монтирахме всичко и работят и вентилатора и чистачките.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4778
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
проблема се състоеше в пустите спойки на платката която се намира зад куията с бушоните -неможах да направя снимки но ще обясня:представлява като сгънат лист хартия формат А4 на четириpepy1 написа:понеже аз имам същия проблем и съм се уговорил да ходя на майстор другата седмица при мен са здрави бушоните и се съмнявам в самата врътка - но майстора ще каже като го оправят ще ти дам инфо ...
чялата платка е била във вода - както и да е парното работи платката е свалена подсушена и върната на място с поправени спойки
времето е като парите-никога не стига
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Това е често срещан проблем при старите автомобили. Би било добре след презапояване на спойките да направиш 10-20% разтвор на колофон (използва се за лъка на цигулки и др. подобни) и спирт. Колофона го има във всеки магазин за музикални инструменти. Това ще направи един тънък филм и ще предпазда от окисляване.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта