Страница 1 от 1

Проблем с парното и климатика...

Публикувано: 23 авг 2006, 12:08
от DULGIA
Здравейте колеги, някой да се е сблъсквал със следния проблем:
последния Ескорт 96г., карам си и изведнъж престава да работи и парното и климатика, а на вън е + 30 и малко ми е кофти в момента.
Предварително благодаря за всяко предположение от реле до бушон и тнт.

Re: Проблем с парното и климатика...

Публикувано: 23 авг 2006, 13:40
от paci
Как и парното и климатика ?
Да не си с климатроник ?
А на един колега от думите "не ми работи парното" трябва да разбираш, че не му работи вентилатора.
3 дена се чесах за кво му е тва парно да го пуска сега лятото. :shock:

Публикувано: 23 авг 2006, 13:46
от pepy1
понеже аз имам същия проблем и съм се уговорил да ходя на майстор другата седмица при мен са здрави бушоните и се съмнявам в самата врътка - но майстора ще каже като го оправят ще ти дам инфо

паци е прав става дума за вентилатора ама той кат не работи и климатика не работи- ни топло духа ни студено

Публикувано: 23 авг 2006, 14:31
от cossy
Най-вероятно е врътката (както казва Пепи) Двете са съвсем отделни агрегати и няма логика едновременно да не работят...

Публикувано: 23 авг 2006, 14:36
от DULGIA
Хи-хи-хи да сори - имах в предвид вентилатора.
Темата я пуснах по молба на Рейсър 11, който е в командировка нейде из България и се пържи в собствен сос..... :(
Лично при мене този проблем беше свързан с блока на релетата... оправи се с "бай пас" и малко бушони.
Нещо което не можеш да направиш на път.
Тъпо ми е, че побългарих нещата, но в Мото Пфое обявиха 560лв. за блока без релетата :cry:

Публикувано: 24 авг 2006, 10:21
от racer11
маи и аз ще побългарявам - бушоните и релетата са здрави, коп4ето също

Публикувано: 24 авг 2006, 10:57
от cossy
Недей бе, щом не ти работи само едната степен е съпротивление 99% съм сигурен (1% вероятност за врътката). Ще се постарая да изкопам материали... На мен не ми работеха всички степени и се оказа, че въобще не стига електричество та пуснахме нов кабел, че стария се завира на едни тъмни места...

Публикувано: 25 авг 2006, 19:05
от racer11
май не сме се разбрали - не работи нито една степен на вентилатора, климатика също. така че варианта за съпротивление отпада.

Публикувано: 25 авг 2006, 22:58
от cossy
Мда и аз имах такъв проблем и накрая пуснаха нова жица, че оная иди я търси :? Са работи, мя нямам осветление :(

Публикувано: 30 авг 2006, 14:20
от racer11
оказа се че проблема е в таблото с релетата и бушоните. реших по сходен с DULGIA начин - нов кабел, реле, бушон. стана добре и реботи ок за сега

Публикувано: 06 сеп 2006, 15:48
от nino217041
здравейте ,видях темата и реших да споделя малко опит.та един мой колега взе орион дизел 92 г. и не му работят чистачките и вентилатора в купето.вчера проследихме веригата и видяхме че ,не идва напрежение до вентилатора и моторчето на чистачките.свалихме таблото с бушоните и релетата там е проблема.търсим втора употреба 120лв.ни искат/скъпо/ и решихме да го разглобим ,ама много кофти са го направили двуслойно и по средата пластмаса за изолция/и трудно за разглобяване,но зор какво да правим с резачките изрязахме свързващите кабели/много са 50 и нагоре/и го развихме .проблема е бил от 2 студени спойки.нови спойки и мъка "сглобяване".използвахме проводник1,5мм но не с лак и после запояване на всяко кабелче от двете страни.монтирахме всичко и работят и вентилатора и чистачките.

Публикувано: 06 сеп 2006, 17:17
от cossy
Съвсем възможно, малко електрониката е проблем на нашите фордчета :(

Публикувано: 18 окт 2006, 22:00
от pepy1
pepy1 написа:понеже аз имам същия проблем и съм се уговорил да ходя на майстор другата седмица при мен са здрави бушоните и се съмнявам в самата врътка - но майстора ще каже като го оправят ще ти дам инфо ...
проблема се състоеше в пустите спойки на платката която се намира зад куията с бушоните -неможах да направя снимки но ще обясня:представлява като сгънат лист хартия формат А4 на четири
чялата платка е била във вода - както и да е парното работи платката е свалена подсушена и върната на място с поправени спойки

Публикувано: 19 окт 2006, 11:03
от nikolovvd
Това е често срещан проблем при старите автомобили. Би било добре след презапояване на спойките да направиш 10-20% разтвор на колофон (използва се за лъка на цигулки и др. подобни) и спирт. Колофона го има във всеки магазин за музикални инструменти. Това ще направи един тънък филм и ще предпазда от окисляване.