Страница 1 от 1
достъп до клапата за вътрешна циркулация на Фиеста МК4
Публикувано: 22 мар 2012, 23:34
от pifivo1
Може да не е точно по темата, ама може ли да кажеш дали като се махне еърбега има някакъв достъп до клапата за рециркулация или буксата и.
Re: Пасажерски еърбег на Фиеста МК4
Публикувано: 23 мар 2012, 09:12
от momo76
Не няма достъп. Клапата се стига с тънки ръце, много желание и много псувни, като бръкнеш зад таблото между жабката и купето. Държи се на 3 винта и се развиват с къса отверка. Моето имаше лоша спойка и не работеше. Запоих я наново и сега е екстра. Монтажа става по същия начин но с доста повече псувни.
Re: достъп до клапата за вътрешна циркулация на Фиеста МК4
Публикувано: 23 мар 2012, 18:17
от pifivo1
Благодаря
. Ще трябва да намеря някой с тънки ръце и много да не благославя.
Re: достъп до клапата за вътрешна циркулация на Фиеста МК4
Публикувано: 24 мар 2012, 14:32
от pifivo1
Колега, явно трябва да са мнооого тънки тези ръце. Аз едва до буксата стигнах, разкачих я и после пак я поставих и О, чудо- клапата взе да се движи, като включа и изключа бутона за рециркулация. Днес ми е хубав ден и ще отида да пусна и едно тото
.
Re: достъп до клапата за вътрешна циркулация на Фиеста МК4
Публикувано: 24 мар 2012, 17:18
от citizen
Днес само я видях тази клапа отгоре,че какъв го ядох по невнимание.Сменях филтъра на климатика и не съм забелязъл че парче найлон се свлякъл вътре и след пускане на вентилатора се намота на перката и взе да шуми гадно.Последва оглед и демонтаж на преградата между двигателя и чистачките,после кутията на филтъра и вентилатора се показа барабар с тази клапа(правоъгълна е).Голяма мъка е всичко това ,винтовете са ги направили да стягат в едни пластмасови втулки и всички превъртяха,кутията с къв зор излезе че то тръби за климатика,клапан за парното и много кабели.Всичко мина добре само дето май уплътнението на кутията към ламарината се размести и май ще пуска вода в купето.Прокапа ми леко защото много мизерия се беше събрала в отделението на чистачките и пуснах една парострука.Дано при дъжд да не пуска че трябва да повторя процедурата и да слагам силикон.Та беше ми писнало но мислех да продължа надолу с демонтажа,мисля че може да се свали клапата отгоре,а не както повечето пишат с демонтаж на цялото табло .
Re: достъп до клапата за вътрешна циркулация на Фиеста МК4
Публикувано: 27 мар 2012, 10:25
от momo76
От към двигателя се вижда самата клапа, но моторчето дето я движи може да се свали само отвътре и то с много желание. Аз ях уникална гледка като го свалях. Ръката тънка и стигам до моторчето ама съм 190см висок и малко трудно се сгъвах в колата.
Re: достъп до клапата за вътрешна циркулация на Фиеста МК4
Публикувано: 25 юни 2012, 17:06
от spas_85
Тя и моята не работи,с тънки ръце съм и съм голям инат
Някой ако го има снимано това нещо да пусне снимката,че да ги видя къде съ му разположени болтовете,че вече се ядосвам като знам,че има нещо което не ми работи
Re: достъп до клапата за вътрешна циркулация на Фиеста МК4
Публикувано: 26 юни 2012, 10:11
от momo76
Снимка нямам - то си е трудно за снимане. Мушкаш главата под жабката. Между жабката и страничния панел има около 10см разстояние, от там се вижда моторчето - единствената джаджа дето има кабели на нея. Винтовете са 3 за кръстата отверка ама късичка.
Re: достъп до клапата за вътрешна циркулация на Фиеста МК4
Публикувано: 29 сеп 2014, 20:34
от paci
Де се намира тази гад бре?
Днес си строших 3 прешлена на гръбнака и не я намерих.
Снимки ако може .. скици, рисунки на салфетка, клипове изиграно с ръце и крака .....
Не можах да я видя тази гад. Така както разбрах описанието в последното мнение то там в страни от жабката е немислимо да се бръкне.
Явно нещо не схващам.
Re: достъп до клапата за вътрешна циркулация на Фиеста МК4
Публикувано: 29 сеп 2014, 22:08
от momo76
В дясно от жабката и доста нагоре. Става с напипване по кабела. Сваля се отвратително с къса отвертка, има три винта. Обикновенно проблема е прецакани спойки.