Страница 1 от 1
Парно на ford focus 1.8 tdi
Публикувано: 15 ное 2012, 18:14
от pankicha
Здравейте колеги. Скоро си купих форд фокус 1.8 тди 90 к.с. и след известно време установих че няма парно. Колата си загрява но парното едва се усеща и почти го няма. Вентилатора на парното работи нормално .
Промлема в радиатора на отоплението ли е? Как се сваля този радиатор? Нужно ли е да се разглабя цялото табло?Ако може някой да ми прати снимки ! Сърдечно благодаря колеги!
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Публикувано: 15 ное 2012, 19:10
от OgiDogi
pankicha написа:Здравейте колеги. Скоро си купих форд фокус 1.8 тди 90 к.с. и след известно време установих че няма парно. Колата си загрява но парното едва се усеща и почти го няма. Вентилатора на парното работи нормално .
Промлема в радиатора на отоплението ли е? Как се сваля този радиатор? Нужно ли е да се разглабя цялото табло?Ако може някой да ми прати снимки ! Сърдечно благодаря колеги!
Вероятно имаш въздушна възглавница. Някои Фокуси имат едни пластмасови бленди на маркучите за самообезвъздушаване, които се запушват. Преди да си запалил сутринта колата, развиваш капачката и вадиш един по един тънките маркучи от разширителният съд и надуваш с уста. Ако има запушване - няма да се надигне течността в съда. В такъв случай, вземаш някакъв тел или разгъваш един кламер и търсиш къде е дупчицата в пластмасата, натикана в маркучетата. Муш-муш и пак надуваш, докато се отпуши. Радикалното решение е, да вземеш една по-дълга самонарезна вида, да разпробиеш и издърпаш блендите, дето кой знае за какъв чеп са ги натикали там.
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Публикувано: 18 яну 2013, 15:51
от aspasia
pankicha написа:Здравейте колеги. Скоро си купих форд фокус 1.8 тди 90 к.с. и след известно време установих че няма парно. Колата си загрява но парното едва се усеща и почти го няма. Вентилатора на парното работи нормално .
Промлема в радиатора на отоплението ли е? Как се сваля този радиатор? Нужно ли е да се разглабя цялото табло?Ако може някой да ми прати снимки ! Сърдечно благодаря колеги!
Колега няма нужда да сваляш радиатора и аз ще правя тази операция само да се постопли времето имам парно но е слабо въпреки че антифриза ми е сменен и е на вид като в оригиналната опаковка и колата загрява нормално. Отиваш на някоя автомивка сваляш двата маркуча от двигателя които отиват до парното в купето и с водоструйката пъхаш първо в изходящия и после в входящия може да сложиш малко меглио за 10-15 минути преди да ползваш водоструйката. Ако ползваш водоструйка не пускай с голямо налягане да не пръснеш радиатора на парното после обездушаваш като предница на автомобила да е по високо от задницата пращам ти и линк човека го прави с въздух но начина е същият дано съм ти бил полезен!
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... cL_0TWeZJY
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Публикувано: 18 яну 2013, 17:34
от pankicha
Благодаря колега!
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Публикувано: 27 яну 2013, 15:47
от cvetan.cenkov
Проверете дали ви работи клапата топло-студено.Ако не затваря плътно ще духа много слабо топъл въздух
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Публикувано: 28 яну 2013, 11:27
от aspasia
cvetan.cenkov написа:Проверете дали ви работи клапата топло-студено.Ако не затваря плътно ще духа много слабо топъл въздух
Колега да те питам за температурата колата ми загрява нормално и стига бързо до 90 градуса даже като карам на магистралата не пада но когато колата работи на място и съм пуснал вентилатора на парното на втора или трета степен температурата пада. Като тръгна се пак се качва до нормалното си положение иначе ако работи на място колата и не съм пуснал вентилатора на парното стрелката си е на 90 градуса затова искам да питам при другите как е дали е нормално?
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Публикувано: 28 яну 2013, 13:00
от paci
aspasia написа:...
Имаш проблем с парното или със загряването на двигателя?
И не знам как чакате отговори като хората не знаят какво карате.
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Публикувано: 28 яну 2013, 13:14
от aspasia
paci написа:aspasia написа:...
Имаш проблем с парното или със загряването на двигателя?
И не знам как чакате отговори като хората не знаят какво карате.
Колата си загрява нормално но като пусна вентилатора на парното на 2-3 степен да духа топло в купето температурата пада на двигателя пада и това се случва като двигателя работи на място
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Публикувано: 28 яну 2013, 13:23
от paci
aspasia написа:
Колата си загрява нормално но като пусна вентилатора на парното на 2-3 степен да духа топло в купето температурата пада на двигателя пада и това се случва като двигателя работи на място
Какъв ти е двигателя бре човек?
Оправи си профила или го пиши във всеки пост този двигател и година на Фокуса
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Публикувано: 28 яну 2013, 13:27
от cvetan.cenkov
Нормално е на място да духа по слабо.Оборотите на двигателя са около700 ,дебита на помпата е по малак и превърта по малко вода през радиатора на парното
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Публикувано: 28 яну 2013, 13:29
от paci
cvetan.cenkov написа:Нормално е на място да духа по слабо.Оборотите на двигателя са около700 ,дебита на помпата е по малак и превърта по малко вода през радиатора на парното
Нямам чак такава осезаема разлика, но да и при мен е по-слабо когато я държа по-дълго на място.
На него проблема му е, че му пада температурата на двигателя.
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Публикувано: 28 яну 2013, 19:18
от OgiDogi
paci написа:cvetan.cenkov написа:Нормално е на място да духа по слабо.Оборотите на двигателя са около700 ,дебита на помпата е по малак и превърта по малко вода през радиатора на парното
Нямам чак такава осезаема разлика, но да и при мен е по-слабо когато я държа по-дълго на място.
На него проблема му е, че му пада температурата на двигателя.
Именно, заради по-ниските обороти и респективно по-малкото получена топлинна енергия ще пада.
Изгаря горивото и дава примерно 1000 калории за минута, за да поддържа около 90°, а в същото време топлообменника в купето е способен да дърпа от охладителната система примерно 300 калории (при температура на въздуха 0°). Пускаш вентилатора и имаш недостиг на калории за поддържане на определената температура. Вдигаш оборотите, от там и добивът на топлина и в един момент започва пренасяне към големия радиатор (примерно с капацитет да отдава 3000 калории/минута при нормален въздушен поток), като не стигне и неговият капацитет - помага му вентилатор за принудително охлаждане... Такива едни работи.
Числата са само примерни. Иначе - една калория е енергията, необходима да загрее 1 грам вода с 1 градус.
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Публикувано: 28 яну 2013, 22:37
от aspasia
OgiDogi написа:paci написа:cvetan.cenkov написа:Нормално е на място да духа по слабо.Оборотите на двигателя са около700 ,дебита на помпата е по малак и превърта по малко вода през радиатора на парното
Нямам чак такава осезаема разлика, но да и при мен е по-слабо когато я държа по-дълго на място.
На него проблема му е, че му пада температурата на двигателя.
Именно, заради по-ниските обороти и респективно по-малкото получена топлинна енергия ще пада.
Изгаря горивото и дава примерно 1000 калории за минута, за да поддържа около 90°, а в същото време топлообменника в купето е способен да дърпа от охладителната система примерно 300 калории (при температура на въздуха 0°). Пускаш вентилатора и имаш недостиг на калории за поддържане на определената температура. Вдигаш оборотите, от там и добивът на топлина и в един момент започва пренасяне към големия радиатор (примерно с капацитет да отдава 3000 калории/минута при нормален въздушен поток), като не стигне и неговият капацитет - помага му вентилатор за принудително охлаждане... Такива едни работи.
Числата са само примерни. Иначе - една калория е енергията, необходима да загрее 1 грам вода с 1 градус.
Значи това е нормално така ли да разбирам иначе като карам с 120-140 температурата си е ок
Re: Парно на ford focus 1.8 tdi
Публикувано: 29 яну 2013, 09:03
от cvetan.cenkov
Да ,пускай музиката и карай смело но внимавай с радарите защото аз вече си имам акт за превишена скорост