Стрелката на резорвоара на фиеста

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Стрелката на резорвоара на фиеста

Мнение от pantata » 28 сеп 2006, 03:51

Заредена над 1/4 отчита добре, падне ли надолу не знам колко бензин имам. Ту в червеното ту над него, веднъж закова до долу и не вярвах че ще ме изкара до бензиностанцията, след 100 м се вдигна пак малко. Разбирам, че се влияе малко от нагорнища и надолнища ама чак пък така да се гаври, само при мен ли е така?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Стрелката на резорвоара на фиеста

Мнение от paci » 28 сеп 2006, 10:15

pantata написа:... само при мен ли е така?
Не !
И не само доло около резервата, нагоре пак.
В зависимост от темературата на околната среда и терена и моята сочи каквото си иска :)

Потребителски аватар
WarKiller
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от WarKiller » 28 сеп 2006, 10:37

А! Това и аз щях да питам тея дни ...
И при мен си варира в най-долната част. Карал съм 30 километра градско със стрелка забита най-долу. И вероятно можех да изкарам още доста ... :)
Чудих се дали въобще има предупредителна лампичка или пък само при мен не работи?!

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 28 сеп 2006, 11:38

Проблема е в датчика намиращ се в резервоара. Колата е карана много дълго време с минимални количества бензин в резервоара и се е износил реостата на датчика.
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 28 сеп 2006, 12:20

Благодаря! Вече съм по-спокоен че не съм прецакан само аз :lol:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 28 сеп 2006, 16:36

Абее "прецакан"
Не си прецакан !
Такива са си шашави :D

john3v
потребител
потребител
Мнения: 126
Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
Местоположение: Ст. Загора
Status: Извън линия

Мнение от john3v » 24 окт 2006, 14:28

Е, има ли лампа, която да светне, когато нивото на горивото падне под да речем 2 литра?
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 24 окт 2006, 16:30

Серийно няма. Казвам серийно като имам предвид повечето Фордове. Стария ми Орион '83 имаше заводски монтирана система за контрол която следеше за минимални нива на всички течности(дори на стъкломиячката) и предни накладки. Той имаше и лампа на бензина но останалите нямат.

john3v
потребител
потребител
Мнения: 126
Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
Местоположение: Ст. Загора
Status: Извън линия

Мнение от john3v » 24 окт 2006, 17:24

Значи на баща ми жигулито има поне една "екстра" повече и то серийно ;-)

Как и дали може да се смени тоя загубен реостат в резервоара, за да започне да показва реално какво има или няма вътре?
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 24 окт 2006, 19:46

john3v написа:Значи на баща ми жигулито има поне една "екстра" повече и то серийно ;-)

Как и дали може да се смени тоя загубен реостат в резервоара, за да започне да показва реално какво има или няма вътре?
Почти няма идеално точен прибор при която и да е кола, изключая по-новите... Резерва на всеки автомобил (дали лампа или червена зона) е за около 60-80км (и пак остава поне литър-неснижаем остатък). По принцип отчитането е малко инертно и понякога се влияе освен от терена и от това дали си потеглил или спираш по-рязко. Хората за това са сложили нулиращия се километраж - по него спокойно може да се ориентира човек,стига поне да си има обща представа от това що е то разход...

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от krava_i_pile » 01 ное 2006, 13:27

Явно е масов проблем този. И мойта едно на ръка, че като я загася стрелката си остава на нивото, но сочи точно май. Исках да измъкна поплавъка от дупката под седалката, обачеееее дупката е ужасно малка :)
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 01 ное 2006, 13:32

Амчи да, нашите исторически автомобилни експонати показват колко си носят в тубичката и като са изгасени :)
Изображение Изображение

john3v
потребител
потребител
Мнения: 126
Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
Местоположение: Ст. Загора
Status: Извън линия

Мнение от john3v » 01 ное 2006, 14:16

даммм... още една "екстра" на онова същото жигули - като не си на контакт не ти показва колко бенз имаш в резервоара (а ония младежчета, дето само дебнат за литър бензин, все дзяпат в стрелката).
Аман... дали да не си купя жихули и да зарежа фордовата одисея? :twisted:
Изображение

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 01 ное 2006, 17:04

Абе принципно от моя резервоар не може да се точи. Не съм и пробвал де, капачката ми е с ключ. А и като се бутне маркуч вътре съм чувал че не става.

Колкото до жигулито! Ако имаше хидравлика на волана и серво на спирачките бих си я карал градско нон стоп. За серво на спирачките се слага, знам, ама хидравлика не знам дали може. (Ако някой знае как да казва)
*00118* *167* Между другото имаме едно жигули с аларма 30 години 120К километра, ще взема да й направя ролбари на жужа, да й сложа седалки от лада, и ще газя джипове с нея. Само чакам баща ми да ми се навие на лудостта за ролбарите!
Изображение Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 02 ное 2006, 01:55

Kocko написа:Амчи да, нашите исторически автомобилни експонати показват колко си носят в тубичката и като са изгасени :)
Дъртия пък не показваше !

Patzo
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 авг 2006, 16:30
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 Mi
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от Patzo » 27 юни 2007, 12:12

Не бой се и примен е така,стрелката си сочи каквото си иска когато останат 5-10л. бензин
Всички добри шофьори стартират с Форд!!!!!!!

itzov
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 18 юни 2007, 01:17
Модел на автомобила: fokus 1,4 16V 2002г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от itzov » 27 юни 2007, 13:27

На мен на фокуса ми прави проблем като пълня резервоара до горе.
от време на време слиза на нулата, после пак се качва. като спадне 1/4 и започва да си показва вярно.

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 28 юни 2007, 09:24

itzov написа:На мен на фокуса ми прави проблем като пълня резервоара до горе.
от време на време слиза на нулата, после пак се качва. като спадне 1/4 и започва да си показва вярно.
Това май е стандартен проблем при фокусите. При всичките ни служебни фокуси (6 бр) се е проявявал. В МП сменят сондата и 2-3 години работи и после пак така...

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

и при мен

Мнение от naftova pechka » 26 юли 2007, 11:57

фиеста 1600 дизел 86г. същия проблем. пустата му стрелка голямо непостоянство проявява...даже наскоро докато карах си мислех да спра да видя да не тече от някъде нафта. когато ускорявам стрелката пада надолу с 3-4 милиметра!!!!! после се вдига.. Обаче в наклони пък как се пълни резервоара ухааааааааа :lol:

а фиестата има лампичка с колонка.........може би ще светне някога?? а може и да е изгоряла?????? няма да рискувам

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: и при мен

Мнение от tropper » 26 юли 2007, 12:21

naftova pechka написа:...а фиестата има лампичка с колонка.........може би ще светне някога?? а може и да е изгоряла?????? няма да рискувам
Не пречи да рискуваш с пълна тубичка в багажника :P

При мен на Мондеото съм забелязал, че положението на стрелката се влияе много от напрежението на акумулатора, което си е чиста недомислица според мен. При изключен двигател, при запален, при високи обороти, при светнати фарофе - стрелката си мърда с около 10-20% - колкото и на акумулатора напрежението. Да не говорим че никаква линейност не са й вкарали, а е въпрос до два-три електронни елемента за по стотинки:

показание 75% - реално 50%
показание 50% - реално 30%
показание 25% - реално 15%

когато остават 2-3 литра стрелката прави един лупинг под чертата на нулата за малко и после пак се връща отгоре.

П.С. А заради това "показание 75% - реално 50%" първия път като я карах се зарадвах как съм направил 300км извънградско с 15 литра, пък то се оказа че стрелката не била верна :)
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта