Страница 1 от 2
					
				СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 05 дек 2012, 19:08
				от jokera82
				Колеги здравеите имам следния проблем в купето духа студено втора зима Лятото свалих радяторчето на парното и го промих промих и цялата с-ма перфектно от изходящия маркуч на парното започна да излиза идеална струя обезвъздуших я и парно няма Предишния собственик каэа че парното иэведнъж иэчезнало А колата като я эапаля маркуча кам радятора е студен като эагре стрелката на "N" тогава эагрява и маркуча эначи термостата работи Ако някои има идея ще съм много благдарен да я сподели  Иэчетох всички теми пробвах всичко Чакам идеи
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 05 дек 2012, 21:39
				от HACKO
				Тоя Ескорт коя година е, има ли климатик?
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 05 дек 2012, 22:44
				от иво г. иванов
				A управлението от купето работи ли?
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 05 дек 2012, 23:24
				от diesel1.6
				Клапата за пускане на топлото се е откачила, или може да е паднало уплътнението по нея. Не знам точно твоята каква е, но ще трябва да се гмурнеш в парното под таблото и да проучиш коя е и дали работи.
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 05 дек 2012, 23:27
				от HACKO
				diesel1.6 написа:Клапата за пускане на топлото се е откачила, или може да е паднало уплътнението по нея. Не знам точно твоята каква е, но ще трябва да се гмурнеш в парното под таблото и да проучиш коя е и дали работи.
Да каже точно каква му е колата и после можем да гадаем. Може да има електромагнитен клапан.
 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 06 дек 2012, 13:15
				от jokera82
				колата е98 година клапата топло студено работи перфектно само тази която е за стъклото не е регулирана но това не саществен проблем
да с климатик е но тои не работи няма фреон проверих и за филтър мейду стъклото и двигателя но намерих такъв
мод: Използвай бутона "промени"
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 06 дек 2012, 13:42
				от diesel1.6
				Добре щом работи клапата за топло и студено, но нали духала студено само? Последно работи ли или не? Клапата е една пластмасова плоскост на две панти някъде отдолу, и пуска въздуха да минава или да заобикаля радиаторчето. Може да е електрическа или с вакуумна мембрана за задвижване, мисля, че е второто.
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 06 дек 2012, 14:08
				от jokera82
				не клапата е на йило  а духа хладно но паднатли повече температури те ще си духа студено
клапата работи като разглобявах таблото за радяторчето я огледах и работи идеално
мод: Използвай бутона "промени"
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 06 дек 2012, 14:18
				от diesel1.6
				А уплъненията на клапата как са, и затваря ли напълно? Може да е паднало нещо и да остава отворена и за студен и за топъл въздух, а при мене се случи да се е разпаднало мекото уплътнение по краищата и. Но на друг модел форд.
Остава и замърсването на радиаторчето. Ти с вода ли го проми или с нещо срещу варовик?
Ака радиаторът е чист трябва единият маркуч към радиаторчето да е горещ, другият чувствително по-студен. Мери се с пипане или с дистанционен термометър - намери кой има.
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 06 дек 2012, 15:42
				от HACKO
				Щом е с климатик, има и клапан за антифриза преди радиатора, намира се откъм д-ля там където тръбите влизат в купето. Най-вероятно е заседнал в затворено положение или му се е откачил кабела. 
Разгледай тази тема, в нея подробно е описано какво и как, няма значение че е Фиеста, всичко е еднакво.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 1%82%D0%BE 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 06 дек 2012, 16:09
				от Nebhotep
				Ескорт от тази година с климатик няма електрически клапан като фиеста:
На картинката се вижда, че по пътя към радиаторчето откъм двигателя няма нищо. Гледайте долната картинка, там има и заградена в кръг и ел. клапа, отбелязана с червена звезда, но програмата не я отнася към ескорт. Аз лично съм проверявал и няма такава клапа в двигателния отсек. Клапата, която регулира топлото е на жилен принцип и е вътре в купето.

 
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 06 дек 2012, 16:12
				от jokera82
				нямам моторче в началото и аз си помислих че е това но огледах и такова моторче няма топлия въздух в купето се спира с клапата която е на йило
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 06 дек 2012, 16:15
				от Nebhotep
				Остава радиаторчето, може да е запушено ако си слагал добавки спиращи теч на охладителна течност.
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 06 дек 2012, 16:45
				от diesel1.6
				Ако някой се чуди - уточнявам, че дотук съм писал за клапа само на въздуха. Казвам го, че в темата се появи и клапа за антифриз и може да стане объркване.
Между другото, още никой не е питал, но ако се стигне до почистващи препарати съм проучил че обичайния тип е разтвор на лимонена киселина 5 - 8%. Кило киселина струва 3,50.
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 06 дек 2012, 19:08
				от HACKO
				А какво спира топлото, когато работи климатика??? Къде се намира изпарителя, а къде е радиатора?
Може да не ми отговаряте, въпросите са риторични.
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 06 дек 2012, 19:30
				от paci
				HACKO написа:А какво спира топлото, когато работи климатика??? Къде се намира изпарителя, а къде е радиатора?
Може да не ми отговаряте, въпросите са риторични.
diesel1.6 написа: Клапата е една пластмасова плоскост на две панти някъде отдолу, и пуска въздуха да минава или да заобикаля радиаторчето.
 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 06 дек 2012, 20:12
				от jokera82
				колеги някои ако има такъв форд да кайе как му загрява аз започвам да се самнявам в термостата моя форд трябва да работи поне 1 час зада стигне до "O"
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 06 дек 2012, 20:26
				от Nebhotep
				При мен за достигане на температура от 65 градуса (т.е буква N), при температура от -10 градуса са нужни 12 минути, при -5 градуса 8 минути, при 0 градуса 6 минути. Маршрутът на движение е средно натоварен и е 5 километра, като около 25% от времето колата работи на място чакайки на светофар. В края на четвъртия километър колата е вече на 90 градуса. На място за да достигне буква O, т.е около 75 градуса при околна околна 0 градуса сигурно ще трябват поне 15 минути. 
Явно си за проверка на термостат и водна помпа!
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 06 дек 2012, 20:38
				от jokera82
				колега ако е водна помпа колата ще прегрявя като няма какво да върти водата ще кипне
			 
			
					
				Re: СТУД    FORD ESCORT 1.8TDI
				Публикувано: 14 дек 2012, 10:44
				от jokera82
				колеги сагата ПАРНО продългава смених термостата и пак същата работа моля ви даваите ИДЕИ