Съвместимост на компресорите на климатика

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
dinov
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 18 дек 2011, 18:52
Модел на автомобила: ескорт
Status: Извън линия

Съвместимост на компресорите на климатика

Мнение от dinov » 28 юни 2013, 21:17

Здравейте, колеги, въпросът ми е дали компресора на климатика на Екосрт и Мондео са еднакви?

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Съвместимост на компресорите на климатика

Мнение от madboy » 28 юни 2013, 22:35

Намери номера на компресора и по него ще се види. На 90%, според мен няма да стане. Но не знам за кой Ескорт и за кое Мондео питаш.

sent from my "Dynatac 8000X"
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съвместимост на компресорите на климатика

Мнение от mi6o » 29 юни 2013, 14:51

Здравей колега. Аз също мисля,че не са еднакви. В ибей има много полезна търсачка за съвместимост за дадена част и според нея не са еднакви-компресора от Мондео става само на Мондео 96-00 г. - http://www.ebay.co.uk/itm/ford-mondeo-m ... 4ac5f09827. В първата тема,колегата madboy ми даде линк на сайт в който се търси по номер на част,но не успях да се справя нещо. Имах Ескорт 98 г. сега имам Мондео 99 г. и двата са с 1.8 ТД Ендура ДЕ двигател-мисля,че захващането на самия компресор към блока е различно,както и захващането на маркучите-на Ескорт-а ''гледаха'' към стартера,а на Мондео-то на горе към ГНП-то. На снимката се виждат отворите за маркучите на компресор за Мондео,които са от горе,а на Ескорт-а се падат от зад на корпуса,срещу шайбата.
Поздрави

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта