Страница 1 от 1
проблем с климатика на мондео МК2
Публикувано: 24 юли 2013, 20:18
от angel.krastev
Здравейте,
неможах да намеря решение на моя проблем за това задавам въпроса си тук,и се надявам някой да може да ми отговори.
Смених датчик на климатика на мондеото който се намира над казанчето за течността на чистачките,цената му е 120 лв.
климатика тръгна много добре,но се появи следния промлем.Когато оставя колата на слънце цял ден,после климатика не тръгва,
карам около 15 км оставям колата да си почине 20 /30 мин. и хоп климатика тръгва.
Фреон има, няма никакъв теч.
Re: проблем с климатика на мондео МК2
Публикувано: 25 юли 2013, 07:36
от OgiDogi
angel.krastev написа:Здравейте,
неможах да намеря решение на моя проблем за това задавам въпроса си тук,и се надявам някой да може да ми отговори.
Смених датчик на климатика на мондеото който се намира над казанчето за течността на чистачките,цената му е 120 лв.
климатика тръгна много добре,но се появи следния промлем.Когато оставя колата на слънце цял ден,после климатика не тръгва,
карам около 15 км оставям колата да си почине 20 /30 мин. и хоп климатика тръгва.
Фреон има, няма никакъв теч.
Климатик или климатроник?
Да не е презареден с повече от нужният фреон, което да води до повишаване на налягането в системата при загряване? Малко не е вероятно чак толкова да се презареди, ама знае ли човек...
Дай описание на работата, когато успее да включи - до какви обороти е зацепен компресора, на празен ход изключва ли от време на време и през какъв интервал.
Re: проблем с климатика на мондео МК2
Публикувано: 25 юли 2013, 20:51
от angel.krastev
Климатроник е,извинявам се, след смяната на датчика е зареден с апарат за диагностика на климатици.
Човека който извърши процедурата каза ,че всичко е според изискванията и зарежда толкова колкото е по каталог.
А иначе за оборотите,предполагам питаш за тези на двигателя защото само тях мога да кажа,1100 за около 15 мин и след това на 1000.
А компресора включва и изключва на интервали около 10 мин докато достигне температурата и после м/у 15 и 20 мин.
Но това са не много точни данни утре ще го наблюдавам по-внимателно и пак ще пиша.
Re: проблем с климатика на мондео МК2
Публикувано: 26 юли 2013, 06:50
от OgiDogi
angel.krastev написа:Климатроник е,извинявам се, след смяната на датчика е зареден с апарат за диагностика на климатици.
Човека който извърши процедурата каза ,че всичко е според изискванията и зарежда толкова колкото е по каталог.
А иначе за оборотите,предполагам питаш за тези на двигателя защото само тях мога да кажа,1100 за около 15 мин и след това на 1000.
А компресора включва и изключва на интервали около 10 мин докато достигне температурата и после м/у 15 и 20 мин.
Но това са не много точни данни утре ще го наблюдавам по-внимателно и пак ще пиша.
Щом е климатроник, или настройка на софтуера му или температурен датчик не му позволява да тръгне, докато някоя температура не влезе в зададеният работен температурен диапазон. Затова питах, дали е климатроник. Примерно, датчик за температура в купето отчита 65-70° и софтуерът "пази" климатичната система, докато вентилаторът не продуха въздуха в купето и температурата не падне до 50° или просто приема, че датчикът не работи и пак не тръгва. Вземи си едно алуминиево фолио за предно стъкло и пробвай, дали ако опазиш таблото (под което са вътрешните датчици) от висока температура, системата няма да заработи нормално. Също така, можеш да пробваш, дали няма да тръгне веднага или поне по-рано при задание 25-27°, ако има заложена някаква максимално допустима разлика в температурите измерено/зададено.
Re: проблем с климатика на мондео МК2
Публикувано: 27 юли 2013, 23:01
от angel.krastev
Благодаря много,
ще пробвам с фолиото ако не стане пак ще сменям датчици.
Re: проблем с климатика на мондео МК2
Публикувано: 01 авг 2013, 12:42
от mi6o
Здравей колега. Пробвай с теста за грешки,може да покаже нещо и да те насочи към проблема.
Поздрави