Фиеста 1.25 не загрява или

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Фиеста 1.25 не загрява или

Мнение от cocoff » 01 ное 2006, 09:53

поне така сочи индикаторът( достига до N на надписа NORMAL) С ограничените си познания решавам, че термостатът е "запекъл" в отворено положение.... Възможно ли е ?
Иначе върви без каквито и да е проблеми...поне засега, сиреч 3 дни :)))

Благодаря и бъдете здрави!!! Останалото е суета и гроздова...

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 01 ное 2006, 10:41

A парно имаш ли?При мен миналата зима излезна същия проблем и от Боровец се прибирах като ескимос :lol: ,та смених термостата и колата заспа.Но ,ако имаш парно значи датчика за температурата ти е заминал. И моя на последък показва от време на време каквото си иска купих го за 5лв. ма няма кога да го сменя!

Успех! :wink:

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 01 ное 2006, 11:17

Фурга топло пущината....Значи датчик ще да е, казваш.
Ще го сменя и ще ти кажа дали си познал :))

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 01 ное 2006, 12:51

cocoff написа:Фурга топло пущината....Значи датчик ще да е, казваш.
Ще го сменя и ще ти кажа дали си познал :))
Не го барай !
И моята стои на N.
Подминавала е го е но предимно там стои.
Сега спецялно ще я зяпам да не те подведа и евентуално ще ти пиша пак.

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 01 ное 2006, 16:29

Хм, и моята е така, винаги си е била. Подозирах термостата и скоро ходих до МП смених антифриз, термостат. Залепих топлоизолация на капака, сега стои между N и О на NORM. Преди беше около N-a.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 02 ное 2006, 01:45

Мисля, че уреда си ми показва правилно. :)
Тази вечер след 22 като се прибирах от бач гледах уреда. Разстоянието е 4 км. и няма движение светофари задръствания :)
Стрелката напуснала така наречената "бяла зона" (при мен черна щото съм с бели километражи), но стои плътно до нея и си имам идеално парно. На дъртия до колкото си спомням също беше така.
Между тази зона и N има доста голямо растояние. :wink:
Топлото почва 2-4 мин. след запалване на двигателя.
Лятото също не съм забелязал аномалии със стрелаката или каквото и да било. Перката не съм я чувал но съм я виждал да се върти. което ще рече според мен, че се е включвала евентуално но само на 1-ва степен.
Така, че нито е прегрявала, нито загрява бавно или изобщо да не загрява.
Колега къде си я сложил тази топлоизолация?
Отпред на решетката ли?
Да не стане зимата да ти прегреее в някое задръстване :)

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 02 ное 2006, 06:30

Paci, кат' те "слушам", все едно за моето возило хортуваш :)
Не пипам НИЩО !!!
Благодаря на всички за мненията.

Бъдете здрави!!!

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 02 ное 2006, 11:31

Става дума за топлоизолация на капака на двигателя, възможно е вашите фиеста да имат фабрично такава.
п.с. доста въображение трябва да има човек да си помисли да слага нещо пред радиатора.

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 03 ное 2006, 22:04

Нормалната работна температура на двигателя е 80-100 градуса т.е в целия диапазон на надписа NORMAL. Най-добре е ако стрелката е между R и M. При мен стрелката сочи N и сигурно ще се наложи смяна на термостат

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 03 ное 2006, 23:13

Предполагам вашите показатели са хоризонтални(за това ви седи стрелката м/у.N и O)При мен е вертикален и стрелката си седи м/у.М и R на надписа NORM kоето май си е нормално,но често пада и по-надолу(а парното си грее нормално)и си мисля,че датчика се е скапал!

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 03 ное 2006, 23:44

Най-точно би било да се измери температурата на водата с термометър там,кадето е най-горещо-именно в главата на двигателя

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 04 ное 2006, 07:39

Колеги ,лятно време мойта стрелка на температурата стои почти в горния край(N) а сега е малко след бялата зона(M) ,колата си върви идеално,имам парно,значи е нормално.
:idea: Съвет ,Щом имате добро парно а не се чуствате като ескимоси ,не Барайте а си карайте.(Но ,всеки сам си решава какво да прави и как да си харчи парите)
*00133*

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 05 ное 2006, 10:11

Споко, така са фордовете - до сега не съм виждал прегрял форд; а иначе и при мен на мондито рядко стига до R, а иначе си седи ~ N и О и си имам парно; на баща ми сиерата влиза не повече от 3-4мм. в бялата зона

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 06 ное 2006, 09:10

Gate написа:Предполагам вашите показатели са хоризонтални(за това ви седи стрелката м/у.N и O)При мен е вертикален и стрелката си седи м/у.М и R на надписа NORM kоето май си е нормално,но често пада и по-надолу(а парното си грее нормално)и си мисля,че датчика се е скапал!
Дам и при мен е така, просто се бях объркал, NORM ,седи между R и М след смяната на антифриза и термостата.

Потребителски аватар
BadAngel
потребител
потребител
Мнения: 573
Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
Модел на автомобила: '06 Ford Focus
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от BadAngel » 06 ное 2006, 15:26

при мен нормално работи на косъм от 90те градуса :)
Играчките се променят,
момчетата - не.

GM
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 фев 2005, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec-E
Местоположение: Софиа
Status: Извън линия

Мнение от GM » 29 ное 2006, 08:00

Имам същата фиеста от 3 години. До преди месец стрелката стоеше на средата с малки отконения в двете посоки в зависимост от стила на шофиране и градския трафик. От месец насам стои както и при вас на N или малко след N. Тази сутрин запалих отворих капака и хванах маркуча намиращ се след термостата, който отива към радятора. Още преди колата да е достигнала и 40 градуса (градусите са субективна преценка, защото ги меря с ръка) маркуча се стопли. Според мен термостата ми стои малко или изцяло отворен. На Форд Ескорт, който продадох скоро Миналата зима правих същият експеримент. Там първо се постопли добре двигатела ( започна да пари) след което се стопли и маркуча съответно радятора. За целта на експериманта порното е спряно.
Аз със сигурност ще сменя термостата след направения експеримент.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта