Страница 1 от 1

Турбо от Мондео 1 на Фокус 1

Публикувано: 22 сеп 2014, 18:05
от k0kicha91
Попадна ми турбо от Мондео 1, 1997 или 1998г., 90к.с. 1.8тдди. Турбото е марка Garrett TBO 273. Възможно ли е това турбо да пасне на Focus Mk1 1.8tddi 1999г. 90кс.?

Re: Турбо от Мондео 1 на Фокус 1

Публикувано: 22 сеп 2014, 18:53
от OgiDogi
k0kicha91 написа:Попадна ми турбо от Мондео 1, 1997 или 1998г., 90к.с. 1.8тдди. Турбото е марка Garrett TBO 273. Възможно ли е това турбо да пасне на Focus Mk1 1.8tddi 1999г. 90кс.?
Направо изби рибата с откритието си!

Mondeo Mk1 е от 1993 до към края на 1996 и турбото няма как да е 1997/98 и да е от такава кола, както и 1.8 TDDi е двигател с директно впръскване (горивната камера е в челото на буталото), който се слага на Ford Focus Mk1 1999->.
По принцип май са еднакви, ама последно, какво турбо точно ти попадна - от Мк1, 97/98 или от 1.8 TDDi?

Re: Турбо от Мондео 1 на Фокус 1

Публикувано: 22 сеп 2014, 19:05
от k0kicha91
Работата е, че не знам турбото точно от каква кола е свалено. Знам само, че е от Мондео 97-ма или 98-ма...дизел, а точният двигател 1.8TD най-вероятно. Все пак съм дал и модела на турбото, като ме интересува главно дали моделът на турбото би станал на моята кола, а не ме интересува от каква кола е свалено с точност.

Re: Турбо от Мондео 1 на Фокус 1

Публикувано: 22 сеп 2014, 19:50
от ЯЛТА
На Мондео МК-1, и МК-2 турбокомпресорите са различни, взаимозаменяеми са само комплект с всмукателните тръби+ интеркулера, и въздуховодите.
Иначе аз продавам турбокомпресор от Фокус- 2000 год. 1.8 TDDI.

Re: Турбо от Мондео 1 на Фокус 1

Публикувано: 24 сеп 2014, 19:27
от mi6o
Турбините на Мондео 1 и 2 имат голяма разлика. На моята кола ( Мондео-то ) от профила, топлата част ( охлюв ) на турбото е едно цяло с изпускателния колектор. На студената част, маркуча от кутията на въздушния филтър се слага директно на нея. Това за Мондео 2 ( от 96 г. или 97 г. беше до 2000 г. ) . На старото Мондео 1 ( на колегата Марто ) турбината ми се видя като на предишния ми Ескорт-топлата част се захваща за изпускателния колектор с 3 болта, а на студената част има пластмасова конусовидна тръба, на която се слага маркуча от кутията на въздушния филтър.