airbag Ford Transit Connect
Публикувано: 28 яну 2015, 08:32
Здравеите,купих Форд Транзит Конект с отворен AIRBAG на волана
Някои знае ли как да го сменя
Някои знае ли как да го сменя
КЛУБ ФОРД БЪЛГАРИЯ. Резултат от обединяването на ford.co.nr/forum и clubford.org/forum
https://clubford.org/forum/
Като изключим някои италиански и френски автомобили с пружинни ключалки, на останалите обикновено са захванати с 2 винта от към долната страна на волана. Завърташ волана на 90 градуса и опипваш от към таблото за отвори. Някои винтове са за отвертка +, други са Torx.pacomaria написа:Здравеите,купих Форд Транзит Конект с отворен AIRBAG на волана
Някои знае ли как да го сменя
Патронът си върви във възглавницата и ако слагаш нова - тя си го има. Ако се е задействало натягането на колана, и него ще трябва да сменяш.pacomaria написа:Мерси,трябва ли и други работи да се сменяват нещто като патрони или незнам точно и трябжа ли да се препрограмирва
OgiDogi написа:Патронът си върви във възглавницата и ако слагаш нова - тя си го има. Ако се е задействало натягането на колана, и него ще трябва да сменяш.pacomaria написа:Мерси,трябва ли и други работи да се сменяват нещто като патрони или незнам точно и трябжа ли да се препрограмирва
Има модули, които след настъпване на събитие не могат да се занулят и да работят наново. Трябва да провериш с диагностика, дали с изчистване на грешките и/или задействането, ще заработи нормално с новите елементи.
На една Шкода Фелиция сменях шофьорският колан, заради задействан патрон, след чистене с диагностика не даде повече грешки. Не помня вече на каква кола, но със сменени елементи, компютърът отказваше да изчисти записаните грешки и някъде в интернет четох, че трябвало да се смени и той.
Патронът си върви във възглавницата и ако слагаш нова - тя си го има. Ако се е задействало натягането на колана, и него ще трябва да сменяш.pacomaria написа:мерси,трябва ли и други работи да се сменяват нещто като патрони или незнам точно и трябжа ли да се препрограмирва
[/quote]OgiDogi написа:Патронът си върви във възглавницата и ако слагаш нова - тя си го има. Ако се е задействало натягането на колана, и него ще трябва да сменяш.pacomaria написа:Мерси,трябва ли и други работи да се сменяват нещто като патрони или незнам точно и трябжа ли да се препрограмирва
Има модули, които след настъпване на събитие не могат да се занулят и да работят наново. Трябва да провериш с диагностика, дали с изчистване на грешките и/или задействането, ще заработи нормално с новите елементи.
На една Шкода Фелиция сменях шофьорският колан, заради задействан патрон, след чистене с диагностика не даде повече грешки. Не помня вече на каква кола, но със сменени елементи, компютърът отказваше да изчисти записаните грешки и някъде в интернет четох, че трябвало да се смени и той.