Страница 1 от 1

Перки радиатор Мондео MK2 - V6

Публикувано: 20 май 2016, 11:50
от martin1977
Днес за 8 км. градско чувах, че по-често от обичайното се включват перките на радиатора. Стрелката на таблото стои по-средата, както е нормално. Отворих капака и видях, че включва САМО малката перка. Вероятно не може да охлади достатъчно, затова включва по-често. Пуснах климатроника за проба и работи само малката перка. Преди дни смених водна помпа и разкачих много маркучи по охладителната система да я промия и сменя антифриз, но това едва ли има връзка с проблема. Преди, когато работеха и двете перки, след като изключа двигателя и го запаля отново топъл след секунди/минути, включваха перките за секунда и изключваха, което според мен не е нормално, а и не го правеше всеки път. Сега не го прави. Моля да ме насочите към проблема. Благодаря.

Re: Перки радиатор Мондео MK2 - V6

Публикувано: 20 май 2016, 14:51
от stefaka222
Варианта е НАДИН! :mrgreen: Но ако там не помогнат можеш да пуснеш 12волта ток на тази перка която не работи за да разбереш дали не е изгоряла.
Явно колата не може да се охлади с една перка. Или реле е изгоряло (на МК3 са едни квадратни) или едната перка е изгоряла.

Re: Перки радиатор Мондео MK2 - V6

Публикувано: 20 май 2016, 17:53
от paci
Тя щом изключва значи успява да се охлади.
Търси проблема на друго място, а според мен нямаш проблем.
Точно днес забелязах, че и моята се държи по-топла, но пък като се замислих то целя преход беше с работа на място и тръгни-спри.

Re: Перки радиатор Мондео MK2 - V6

Публикувано: 20 май 2016, 18:03
от martin1977
Паци, има проблем. Преди не беше така. Включваха се двете перки. Сега и при климатик работи само малката. Тя че охлажда, охлажда, но работи по-продължително и включва по-често. Днес го установих, а е хладно и минах по обичайния маршрут, така че фактора жега-трафик-различни условия отпада. Проблемът е механичен.

Re: Перки радиатор Мондео MK2 - V6

Публикувано: 21 май 2016, 00:57
от paci
Аз съм с една перка с две степени. Ти щом си с две перки значи втората перка е втората степен. Щом не стига до втората степен значи всичко ти е на ред.
Ако има проблем с прегряване и не включва втората степен, първата ще има да върти на умряло без да смогва и без да изключва.
Аз без първа степен колко време карах и се чудех защо колата се държи така неадекватно.
Май излишни притеснения си вкарваш :)