Въпроси за центр. закл., вадене на резервен ключ

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Въпроси за центр. закл., вадене на резервен ключ

Мнение от HACKO » 16 сеп 2018, 12:21

Ради-1 написа:
16 сеп 2018, 12:02
.... Така мога ли да елиминирам проблем в модула зад жабката и да търся проблем в комуникацията между двете врати, по-точно в микроключетата на шофьорската?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Убеден съм на 100%.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Ради-1
потребител
потребител
Мнения: 823
Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Въпроси за центр. закл., вадене на резервен ключ

Мнение от Ради-1 » 16 сеп 2018, 14:36

Ама много зор идва със сваляне, отваряне, досега гледах клипчета ще я карам така, щом поне с ключа се заключва

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Потребителски аватар
Ozzie
потребител
потребител
Мнения: 1152
Регистриран: 06 май 2016, 21:28
Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Въпроси за центр. закл., вадене на резервен ключ

Мнение от Ozzie » 09 ное 2018, 18:47

HACKO написа:
15 май 2018, 18:08
Също може да ползваш и тази "кутийка", пасва идеално.
Малко обратна връзка.
Малко е "тото 2" с тези китайски кутийки. След няколко месеца чудене, поръчах същата. Та по същество:
1. Така или иначе трябва да прежалим оригиналния ключ. Поне аз не намерих културен начин да извадя джаджата, която разблокира имобилайзера (или каквото е там) в патрона за стартирането. При сглобена оригинална кутийка демиджа не се вижда, но все пак е факт.
Освен това, трябва да се прехвърлят и контактните пластини за батерията. Китайчетата са икономисали здраво. :mrgreen:
2. От гнездото за батерията трябва да се отстранят всякакви ръбчета, останали от отливката. Трябва си фин и остър инструмент, не става с какво да е. Пробвах с макетен нож, швейцарското ножче и "Gerber"-a, докато се сетих да използвам резците за линолеум от ученическите ми години. Иначе батерията не влиза достатъчно надеждно в отреденото ѝ място и не е невъзможно да излезе, колкото и да е невероятно. След като ги изчистих, все пак за всеки случай подложих дунапрен между нея и платката, да ми е една идея по- спокойно.
3. Фрезоване на перото при ключар- 14 лв. По- скъпо е от кутийката, ама мерак с пари се гаси. :lol: Пробвах нарязаното перо в патрона на бравата, пробвах го и в патрона за стариране - О.К., върти се, всичко изглежда наред. Сглобявам кутийката, правя поредните проби, всичко е точно. Отключва, пали, всички щастливи...
И вече неприятната част. Излиза сина. Звъни ми след има- няма час и половина - проблем с ключа. Не иска да завърти патрона за стартиране. Предположих, че волана може да се е заключил. Казах му да пробва да разклати волана наляво- надясно, али- бали. Някак си успя да запали.
След няколко часа звъни пак. Ключа тотално не работи. Нито може да отключи / заключи с бутоните (за причината - т.2), нито да завърти в патрона за стартиране. Единствено може да отключи вратата. Взех втория ключ, на автобуса и си го прибрах заедно с колата. Добре, че беше в града, че откакто взе книжка преди месец и половина, ходи къде ли не извън града.

След няколко дни съм пак при същия ключар. Мери, шари, сравнява, запили леко тук- там, ама нъцки. Не ще и не ще. Накрая явно му светна нещо, погледна по- задълбочено - китайската кутийка подпира в патрона, перото съответно не влиза на нужната дълбочина, т.е. по- късо е, отколкото трябва. Все още ми е Х, как в началото работеше, а после отказа, но това е положението.
Ново перо (по- дълго) от ателието, ново фрезоване (още 15 лв.) и засега (една седмица) няма проблеми.
Ако трябва да отчета плюсовете - сега мога да отключа / заключа колата вероятно от 50 метра, ако не и повече, при пряка видимост. Още не съм правил експерименти, но отключва от входната врата на апартамента (на третия етаж), дори при затворени външни врати и прозорци с батерията която сложих април 2016 г. :D:

P.S. Боята от бутоните изкара точно един следобед. Поне да им бяха щамповали релефни изображения, кой за какво е.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Ради-1
потребител
потребител
Мнения: 823
Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Въпроси за центр. закл., вадене на резервен ключ

Мнение от Ради-1 » 10 ное 2018, 08:36

Купуваш си такъв, отиваш при ключар да го изреже и използваш старите си бутони без да прехвърляш нищо Изображение

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта