Стружки в горивния филтър

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
m_fokus
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Стружки в горивния филтър

Мнение от m_fokus » 21 окт 2018, 21:08

При поредното обслужване, което включваше и смяна на горивен филтър, майстора ми обърна внимание, че има стружки в пластмасовия корпус на горивния филтър. Ясно е че гнп-то заминава, но се чудя в каква фаза е вече. Какви са признаците на заминала помпа, за да разбера дали вече е ненадеждна и да търся решение? Разходът ми е нормален, дюзите не мога да преценя в какво състояние са и дали нещо е попаднало в тях, но през форскан гледам че корекциите не са страшни от 0,97 до 1,03 , а налягането в рейката на празен ход е 28-29000kpa , при подаване на газ съответно го увеличава.
По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена :lol:

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4527
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стружки в горивния филтър

Мнение от S_C » 21 окт 2018, 21:28

Даде ли ти проблем, вече ще е късно, защото няма оправяне. Моментът за продажба е сега-след като промиеш цялата система с все резервоара, естествено.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
m_fokus
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Стружки в горивния филтър

Мнение от m_fokus » 22 окт 2018, 07:08

Не съм от хората, които сменят колите често. Ако си заслужава бих оправил тази, за смяна с ново гнп или нови дюзи не говоря, че ще струва колкото самата кола, но евентуално им рециклиране ми се струва опция. И все пак какви са симптомите? Логически разсъждавам за евентуално падане на налягането???
По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена :lol:

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4527
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стружки в горивния филтър

Мнение от S_C » 22 окт 2018, 10:42

Тоя номер с рециклирането не става. Тия неща имат ресурс, който рано или късно свършва и при теб вече са налице първите признаци за това.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
m_fokus
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Стружки в горивния филтър

Мнение от m_fokus » 09 ное 2018, 22:31

Ще ползвам темата за питане, което е горе-долу свързано. Интересува ме при двигателя 2.0 tdci 136 коня дали при смяна на дюза трябва да се вкарва кода на дюзата в компютъра на колата? През форскан виждам опция за смяна на класа на дюзата : клас 4, 5 и 6 (моите са клас 5), като при избор на клас програмата връща отговор, че е програмирала дюзите. Та питането цели да разбера дали проста механична подмяна и евентуално избиране на клас е достатъчно за нормалната работа.
По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена :lol:

Потребителски аватар
m_fokus
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Стружки в горивния филтър

Мнение от m_fokus » 10 ное 2018, 18:13

Никой ли не е сменял дюзи на 2.0 136 коня? :)
По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена :lol:

Потребителски аватар
m_fokus
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Стружки в горивния филтър

Мнение от m_fokus » 26 дек 2018, 09:48

За информация на други интересуващи се:

Injector classification number
(Siemens SID803, SID803A, SID202, SID206, SID83M)
Control units Siemens SID803, SID803A, SID202, SID206 and SID83M do not use individual calibration values for each injector, injector classification for all injectors is used. Installed injectors must have the same classification number which needs to be programmed to the ECU. When prompted to enter a classification number of injectors, enter one of three possible classes (4, 5 or 6). This value is assigned to all injectors at once.

Иначе на моя 2.0tdci стои sid803
По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена :lol:

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост