Аз да остана без ракия-абсурд!
Което не ми пречи да отварям капака през-3-4 дни, под когото има много интересни неща-например здраво ли е разширителното казанче, което се води слабо място (моето е сменено малко преди покупката, ама надали е оригинално), мръднало ли е нивото на маслото, на антифриза, доливам течност за чистачките, нещо позабърша, почистя и т.н.-просто ми доставя удоволствие, а и съм фен на превенцията! И не ми пречи междувременно да попийвам ракия-някой път повечко, както сте разбрали, за което се извинявам!
Прав си, че кекаквият механизъм го няма по моргите, но успях да си уредя един такъв и скоро ще го взема, но не за да възстановя оригиналното "инженерно" решение!
П.С. М/у другото мой колега, който си купи употребявана "жипка", и когото посътвах по-често да и вдига капака( колата показвала всичко, видиш ли и нямало нужда?!), не ме послуша, и ми се присмиваше, че моят го вдигам често след седмица си прегря двигателя на магистрала "Тракия" във високи обороти, заради пропускащ маркуч(аз смених същият с оригинален, защото усетих, че антифриза изчезва-горният от главата до радиатора), и то толкова успешно, че се наложи да купи употребяван двигател, който се оказа пълен кенеф, та от два кенефа се сглоби друг кенеф...отделно, че и не попадна на читав майстор. Сега колата гори масло литър на 100км. и се използва само на къси разстояния в региона, та се наложи да купи друга кола, защото му се налага да пътува до работа 200км. през два дни(работим два на два). Та, така-който иска да не си вдига капака.