Страница 1 от 1

Парно за Форд транзит 2000 куб.

Публикувано: 07 фев 2007, 19:55
от mladenp
Протече ми радиаторчето за парното и го замених с ново,но сега възникна нов проблем че парното духа хладно.Когато е в града колата горе/долу топлината е добра може да се каже дори че на моменти пари.Но когато се излезе извън града и се кара с по-висока скорост или се пусне вентилатора на 3 започва да духа пак хладно.Колата загрява нормално,радиаторчето е ново,термостата отваря.Ако някой има опит нека да помогне. P.S. Колата е с газова уредба ако някой знае откаде трябва да взема входа и изхода за изпарителя.Възможно ли е причината за лошия топлообмен да идва от това,че изпарителя е вързан на същите маркучи с тедки,които влизат в парното?

Re: Парно за Форд транзит 2000 куб.

Публикувано: 08 фев 2007, 09:27
от Brock
mladenp написа:Протече ми радиаторчето за парното и го замених с ново,но сега възникна нов проблем че парното духа хладно.Когато е в града колата горе/долу топлината е добра може да се каже дори че на моменти пари.Но когато се излезе извън града и се кара с по-висока скорост или се пусне вентилатора на 3 започва да духа пак хладно.Колата загрява нормално,радиаторчето е ново,термостата отваря.Ако някой има опит нека да помогне. P.S. Колата е с газова уредба ако някой знае откаде трябва да взема входа и изхода за изпарителя.Възможно ли е причината за лошия топлообмен да идва от това,че изпарителя е вързан на същите маркучи с тедки,които влизат в парното?
Напълно е възможно да е сложен кофти изпарителя. Най-добре го сложи така:
маркуча от ДВГ :arrow: влиза в изпарителя :arrow: излиза от изпарителя :arrow: продължава към парното

:twisted:

Re: Парно за Форд транзит 2000 куб.

Публикувано: 08 фев 2007, 15:48
от kEFi
Brock написа:
mladenp написа:Протече ми радиаторчето за парното и го замених с ново,но сега възникна нов проблем че парното духа хладно.Когато е в града колата горе/долу топлината е добра може да се каже дори че на моменти пари.Но когато се излезе извън града и се кара с по-висока скорост или се пусне вентилатора на 3 започва да духа пак хладно.Колата загрява нормално,радиаторчето е ново,термостата отваря.Ако някой има опит нека да помогне. P.S. Колата е с газова уредба ако някой знае откаде трябва да взема входа и изхода за изпарителя.Възможно ли е причината за лошия топлообмен да идва от това,че изпарителя е вързан на същите маркучи с тедки,които влизат в парното?
Напълно е възможно да е сложен кофти изпарителя. Най-добре го сложи така:
маркуча от ДВГ :arrow: влиза в изпарителя :arrow: излиза от изпарителя :arrow: продължава към парното

:twisted:
...или обратното...в смисъл да не е вързан на две линии, а само на една :wink: