Въпрос за хидравлика на фиеста

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
pifivo1
потребител
потребител
Мнения: 349
Регистриран: 06 май 2007, 10:51
Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
Местоположение: гр.Оряхово
Status: Извън линия

Въпрос за хидравлика на фиеста

Мнение от pifivo1 » 24 май 2007, 17:16

Привет на всички :D
Можели някой да ми каже колко побира хидравликата на фиеста 1.25 зетек с, как се сменя и дали мога да го направя сам. За течността мисля че беше ДОТ4.
Предварително благодаря :lol:

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за хидравлика на фиеста

Мнение от valerko1 » 28 май 2007, 15:56

pifivo1 написа:Привет на всички :D
Можели някой да ми каже колко побира хидравликата на фиеста 1.25 зетек с, как се сменя и дали мога да го направя сам. За течността мисля че беше ДОТ4.
Предварително благодаря :lol:
Това не е ли спирачна течност......или съм много зле.
Няма лоша ракия и хубава лопата.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 29 май 2007, 08:55

Хич не си зле даже :) Руска спирачна течност е.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 29 май 2007, 18:12

cocoff написа:Хич не си зле даже :) Руска спирачна течност е.
Спирачните течности трябва да отговарят на изискванията на cneцuфukaцuя SАЕ J 1703 или на по-популярната FMVSS 116 DOT 3/4/5/ 5.1.

тази информация е от Каква спирачна течност и защо?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 30 май 2007, 08:54

Заблуди ме това, че е написано ДОТ, а не DOT...и веднага асоциирах с "Нева", онази иначе толкова хубава спирачна течност... :) Виноват!!!
DOT(Department Of Transportation) е наистина US стандарт за спирачни течности.
П.П. Ако говорим за хидравликата на волана, четох, че се сменява като се изсмуче съдържанието на резервоарчето и се налее новото масло. Защо не се източва цялото - не знам, но предполагам, че проблем е обезвъздушаването.

Потребителски аватар
pifivo1
потребител
потребител
Мнения: 349
Регистриран: 06 май 2007, 10:51
Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
Местоположение: гр.Оряхово
Status: Извън линия

Мнение от pifivo1 » 30 май 2007, 13:05

cocoff написа:Заблуди ме това, че е написано ДОТ, а не DOT...и веднага асоциирах с "Нева", онази иначе толкова хубава спирачна течност... :) Виноват!!!
DOT(Department Of Transportation) е наистина US стандарт за спирачни течности.
П.П. Ако говорим за хидравликата на волана, четох, че се сменява като се изсмуче съдържанието на резервоарчето и се налее новото масло. Защо не се източва цялото - не знам, но предполагам, че проблем е обезвъздушаването.
Мерси, но тогава какво да наливам в хидравликата? :?:

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 30 май 2007, 13:53

http://www.eurooil-bg.com/contact.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://plovdiv.techno-link.com/ClientsS ... gp.htm#hid" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=78" onclick="window.open(this.href);return false;

1. Сваляш стария филтър (ако имаш такъв)
2. Източваш маслото с маркуча.
3. Доливаш ново масло.
4. Поставаш обратно капака на казанчето за да не се омаже наоколо при изпълнение на точка 5
5. Палиш и мърдаш волана да извърти маслото в системата с новото.
6. Гасиш, източваш пак и пак и така докато стане бистро.
7. Слагаш новия филтър, доливаш ако се налага и събираш всичко както си е било.

Ето ти и оръдията на труда:
- 2 кила кастрол (например) за 24лв
- един филтър от Хр.Ботев 112 (например)
- парцали
- 1,5м маркуч Ф8 (например)
- Празна бутилка от мин.вода три литрова
- Хубаво време, около половин час
(по материали от форум Мерцедес)

П.П. Би могъл и през някой отвор на рейката да го източиш ама доливай отгоре за да не шмръкне въздух.

Потребителски аватар
pifivo1
потребител
потребител
Мнения: 349
Регистриран: 06 май 2007, 10:51
Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
Местоположение: гр.Оряхово
Status: Извън линия

Мнение от pifivo1 » 21 юни 2007, 07:32

cocoff написа:http://www.eurooil-bg.com/contact.php
http://plovdiv.techno-link.com/ClientsS ... gp.htm#hid" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=78" onclick="window.open(this.href);return false;

1. Сваляш стария филтър (ако имаш такъв)
2. Източваш маслото с маркуча.
3. Доливаш ново масло.
4. Поставаш обратно капака на казанчето за да не се омаже наоколо при изпълнение на точка 5
5. Палиш и мърдаш волана да извърти маслото в системата с новото.
6. Гасиш, източваш пак и пак и така докато стане бистро.
7. Слагаш новия филтър, доливаш ако се налага и събираш всичко както си е било.

Ето ти и оръдията на труда:
- 2 кила кастрол (например) за 24лв
- един филтър от Хр.Ботев 112 (например)
- парцали
- 1,5м маркуч Ф8 (например)
- Празна бутилка от мин.вода три литрова
- Хубаво време, около половин час
(по материали от форум Мерцедес)

П.П. Би могъл и през някой отвор на рейката да го източиш ама доливай отгоре за да не шмръкне въздух.

А запушен филтър примерно, влияе ли на твърдостта на волана?Щото моя е малко твърдичък, но това си има и своите предимства.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 22 юни 2007, 21:06

1.25 май няма филтър на хидравликата на волана :)
А ти смени ли изобщо маслото? Ако разликата е малка, не се чуват някакви шумове откъм помпата, и рейката не тече, скоро ще свикнеш. Аз лично предпочитам малко по-тежък волан.

Потребителски аватар
pifivo1
потребител
потребител
Мнения: 349
Регистриран: 06 май 2007, 10:51
Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
Местоположение: гр.Оряхово
Status: Извън линия

Мнение от pifivo1 » 23 юни 2007, 10:23

cocoff написа:1.25 май няма филтър на хидравликата на волана :)
А ти смени ли изобщо маслото? Ако разликата е малка, не се чуват някакви шумове откъм помпата, и рейката не тече, скоро ще свикнеш. Аз лично предпочитам малко по-тежък волан.
Не съм го сменял, на вид изглежда бистро, а и не се чуват шумове.Твоят волан също ли е по-тежичък? :lol:

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 23 юни 2007, 13:57

Ми от някои е по-тежък, от други е по-лек :)

Velin bs
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 18 юни 2008, 09:40
Модел на автомобила: Ford Focus
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за хидравлика на фиеста

Мнение от Velin bs » 05 ное 2009, 13:06

Да ви питам и аз. Карам Фокус дизел, ако си взема Castrol TQ-D и долея в казанчато без да източвам цялата система, дали ще има проблем??

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта