Впечатления от сервиза на МП Бургас

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
k_marinov
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 26 мар 2008, 15:59
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.6 Zetec-SE 16V
Status: Извън линия

Впечатления от сервиза на МП Бургас

Мнение от k_marinov » 18 авг 2009, 19:44

Здравейте!
Дълго избягвах посещението си в сервиза на МП в Бургас, защото бях чул доста "хубави" отзиви за там, пък и диагностиката им е доста солена като пари, ама...нямаше как.Четох за специализирания им софтуер и т.н., и че е хубаво поне компютърната диагностика да се направи при тях. Така реших да отида за компютърна диагностика при тях.Имах забележки от доста време към работата на мотора, които съм коментирал във форума, но не съм намерил досега решение и тъй като не бях минавал компютърна диагностика при тях и все си мислех, че ще може да хванат нещо по проблемите ми, пробвах.
При първото ми посещение споделих какво ще искам от тях и ми казаха, че за около 40 минути/като времетраене и за около 23 лева ще ми го осигурят/разбирай компютърната диагностика/.Направи ми впечатление че цената която ми казаха е по-ниска от последната която ми бяха дали, дали от промоцията която вървеше в момента до края на август или бяха намалили цените, но се съгласих/вързах/ Записаха ми час-чак след една седмица-били много заети/после разбрах защо-защото през деня минава кой ли не, за да пита или коментира с майсторите какво ли не, а за клиентите с вече вкараните за ремонт автомобили, достъпа до механиците е грижливо следен и отказван/. Та дойде уречения ден и час и аз поисках да се възползвам от правото си да им донеса уговорените пари.Посещението ми протече по следния начин:
1. Приемчикът го нямаше. Седях и чаках. Поне трима служителя ме попитаха какво ще желая. Дойде по едно време приемчика и вкара колата. Закъснението беше вече половин час.
2. Държеше всичко да споделя с него и той да каже на механика какво да прави.
3 .Разказах му всичко. Поисках да споделя и с механика, който ще я гледа някои мои впечатления /което мисля ако не е задължително, то поне е желателно, за да не става развален телефон, и да го насоча донякъде с впечатленията си, ама .... не можело така.
4. Вкараха колата и аз зачаках /междувременно видях по външен вид механика, който се занимава с колата ми/
5. Минаха около 40 минути и аз започнах да поглеждам за някакъв резултат или поне някой да дойде и да сподели с мен нещо, да .... ама не.
6. По едно време дойде друга кола и извикаха същия механик на нея.И така той работи по нея докато я изпратиха от сервиза. После се върна пак на моята и продължи нещо да пробва.
7. По едно време излезе и мина покрай мен с две моторчета за празен ход -отивал в магазина да провери колко струвало моторчето за моя модел автомобил. Казах му че мн сме напреднали във времето и ако са излезли някакви резултати да ми каже и че няма да купувам за сега нищо.Каза ми че нещо иска да пробва.
8. Дойде друга кола-мн скъпа и луксозна-водача и явно беше познат на някой от сервиза-не беше от марките които се поддържат в сервиза на МП, но извикаха пак същия механик и нея да види -излязоха и почти целия персонал на МП да види колата.Сеир .
9. След като и с нея свърши или поне се разбраха какво ще я правят после, пак се върна при моята кола. Продължи с работата си.През цялото време когато и той и приемчикът приел моята поръчка минаваха покрай мен се държах търпеливо и се опитвах да изкопча поне малко инфо за резултатите от компютърната диагностика.Не можах.
10. Най-накрая изкараха колата ми след два часа, като приключена и приемчикът започна да пише фактурата.На въпроса ми колко е сумата ми отговори че е 30 лева и стотинки.Напомних му, че сме договорили услуга за около 23 лева и че не съм за допълнителните пари, но да ми каже какво са правили в повече и какви са резултатите от диагностиката?
Отговорът му беше, че са мерили компресия на цилиндрите /без да съм го искал/, пробвали с ново моторче за празен ход и че с него мотора се е държал по-добре.Извадили свещите и видяли че не са добре/хубаво било да си купя свещи от тях, че имало голямо значение температурно число и т.н./, и механика предполагал че има проблеми в бобината. За резултати от компютърната диагностика никой нищо не каза-всичко било добре-а аз отидох при тях само за това Изказаха предположение, че за лошата динамика можело да е от лоша центровка на запалването.
Поспорих малко, но не ми се продължаваше този разговор. Платих си и гледах да се махна колкото се може по-бързо от присъствието им. В крайна сметка не получих това за което се надявах и ходих при тях.Дали изобщо бяха правили компютърна диагностика след като за всичко ми казаха, че са правили проби с нови части за да ми кажат резултатите?!? Иначе трябвало да ми кажат че компютъра не бил открил нищо. При компютърна диагностика не се ли засичат тези неща, както и лошата центровка, че само за нея предполагат без да са я правили, че може да е и от нея?!? Изобщо.....Все едно всичко протече в някакво гаражно сервизче и като последните цигани се пазарихме за тези пари какво могат да ми кажат за колата ми! Да не се заричам, ама сигурно ще избягвам да ходя там и да ме натоварват по този начин. Споделям това само като информация за тези които имат коли с тази марка и са зависими от сервизите на МП.Нека всеки си извади каквито изводи иска.Помъчих се да не влагам личен момент, но незнам до колко съм успял. Дано други имат повече късмет от мен. Ако някой може да ме упъти къде могат да ми засекат проблеми, не по метода на пробите и грешките, да каже-ще съм благодарен!
К. Маринов
k_marinov@abv.bg, 087/ 8646101

Velin bs
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 18 юни 2008, 09:40
Модел на автомобила: Ford Focus
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Впечатления от сервиза на МП Бургас

Мнение от Velin bs » 05 ное 2009, 13:38

Напълно споделям мнението ти, аз веднъж посетх МП Бургас и повече няма да повторя. За немеханични проблеми водя Фокуса ми на Боша, кото е на околовръсното към Меден Рудник, преди Хонда и съм мн доволен. :wink:

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Впечатления от сервиза на МП Бургас

Мнение от essex » 05 ное 2009, 23:37

Колега аз нямаше да си платя , първо заради просроченото време и неуважителното поведение и второ заради допълнителните неща който са правили по колата ми без мое знание и как могат така , първо се пита собственика , обеснява се как стоят нещата и тогава той дава отговор може или може! Честно да ти кажа нямаше да платя абсолютно нищо какви са тея измамници !!!така лятото ескорта не държеше обороти на празен ход и гаснеше , само докато загрее 15 минути мъка по светофарите ... и баща ми закара колата по препоръка на негов приятел който също си карал там колата :D: и "маистора" какво ли не искаше да смени ... без да почисти моторчето не празен ход и така искаше некви незнаини суми за ремонт но баща ми му прати само за преглед (20-30 лв) и си тръгнал. След което аз се порових по форума, всичко сързано с оборотите на празен ход след което запаметих :mrgreen: взех едно Меглио ( обезмаслител) и едно приятелче с мен и айде към гаража на чичо ми (колкото и смешно да ти изглежда). Почистих МАФ, МАП, стъпковото моторче и видях че едно мъркоче е прекъснато, изгнило , изпарило се, станало на нищо (така нареченото Г-образно маркуче което е известно заради формата си и лесно се разпознава ) та сложих едно друго на негово място след което разкачих от акумулатора зада се рестне компа уж ( там за грешки има един начин ...) и след всичко това колата запали от раз , държейки 1100-1200 оборота при студена и 900 при топла , така че вече 4-5 месеца няма никакъв проблем и всичко това ми струваше 2 часа време и 10-15 лв за Меглиото и бензинеца но си знам какво е правено по колата и какво не е!
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Velin bs
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 18 юни 2008, 09:40
Модел на автомобила: Ford Focus
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Впечатления от сервиза на МП Бургас

Мнение от Velin bs » 06 ное 2009, 20:46

Съгласен съм за неуважението към клиентите си, също така те карат да чакаш безумно много да си запишеш час и после чакаш цял ден за ремонт...

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Впечатления от сервиза на МП Бургас

Мнение от mrdds » 07 ное 2009, 11:29

За съжаление в почти всеки сервиз на Мото Пфое в страната се случват тезни неща.И нищо не се променя.Ние си пишем тук негативите,те там им дреме на шапката и филма продължава.

Най тъпото е,че хората с по луксозни и нови возила са с предимство.
Преди месец с мондеото още и аз минах от там за цялостна диагностика.
Казаха да пия едно кафе за 40 мин.,а аз взех та и обядвах там ,че и пак огляднях докато се начудят.Гледам през прозореца 3 пъти вкарваха и изкарваха моята кола и някоя друга все влизаше.
Сядах във всичките нови коли в шоу рума щото то какво да правиш 2 часа.
Затова хората не ходят там.Те разчитат на гаранционния сервиз и от там им идват приходите.Явно заплатите им стигат и не си дават зор да подобрят начина на работа за да имат повече клиенти.

Това е тяхна загуба.
Мисля,че всеки фордаджия знае,че в мото пфое се ходи при краен случай когато няма вече другаде къде. >:D<: Невероятно но факт.

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта