Страница 2 от 2

Re: датчици, MAP TPS и изпълнителни елементи.. диагностика.

Публикувано: 02 май 2010, 23:49
от DALeksiev87
хиляди благодарности на колегата дето си е играл толкова много имах аз проблем с MAF сензора но сега благодарение на теб си го реших още веднъж ти благодаря за подробното обяснение и дано да има такива хора като теб повече :)

Re: датчици, MAP TPS и изпълнителни елементи.. диагностика.

Публикувано: 26 юни 2010, 21:39
от 1302
Браво имало е и хора които помагат на приятел в нужда . ПОКЛОН
Една молба скъсахсе да тЪрся каде се намира този датчик .
TPS -датчк на дроселовата клапа на форд Ка 1,3 .
ако може снимка или чартежче.
А моЖели някоЙ да каже как да замеря датчика за скороста защото ми махнаха буксата и казаха готово но аз не мисля така.
БЛАГОДАЯ НА ВСИЧКИ ЗА ВСИЧКАТА ИНФОРМАЦИЯ. _friends_ :D:

Re: датчици, MAP TPS и изпълнителни елементи.. диагностика.

Публикувано: 03 авг 2010, 21:39
от mirchoslav
аз пък търся,VSS датчика,където влизало жилото за километража ми казаха,одеве се гъзих на един канал,не можах да го видя,някой ако каже къде е ще му бъда благодарен,и снимков материал ме устройва мерси предварително

Re: датчици, MAP TPS и изпълнителни елементи.. диагностика.

Публикувано: 25 авг 2010, 20:53
от opex
Благодаря за хубавата тема.
Имам три въпроса относно ламбда сондата при Ескорт '93 L1E двигател, а предполагам и за другите подобни - ламбда сондата е с подгряване, с 4 проводника, а въпроса ми е дали подгряването работи постоянно, т.е. постоянно ли има напрежение от 12V (или колкото е нужно) на два от проводниците или е до определена температура на двигателя, или определено време?
За какво служи 4-тия проводник? Два са за захранване на подгревния резистор, третия е "сигнален" (0.2-0.9v). Четвъртия за по-точна 'маса' към ECU-то ли е?
Проблем ли е ако е повредена захранващата верига и няма напрежение за подгряване, ще работи ли ламбда сондата? Предполагам при студен току-що запален двигател не, но при добре загрял двигател дали сондата ще е също в работна температура или въпреки всичко без подгряване няма да може да я достигне?

Re: датчици, MAP TPS и изпълнителни елементи.. диагностика.

Публикувано: 27 авг 2010, 09:38
от evg2
http://www.clubford.org/forum/download/ ... &mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;, това е схемата нямаш ли тия 16 ома на пин 3 и 4 (мериш при откачен куплонг към сондата) значи я хвърляш, ако няма 12В. към тия двата пина на куплонга когато си на контакт търсиш бушона. Ако вземеш ламбда 2-ра употреба никакво миене пръскане и чистене!! Много са крехки вече.

Re: датчици, MAP TPS и изпълнителни елементи.. диагностика.

Публикувано: 27 апр 2011, 14:58
от vivco
Здравейте колеги. Искам да попитам къде се намира това стъпково мотор че на Форд Фокус 2,0 16V 1999 г че нещо започна да гасне сутрин.Сложих му газово и започнаха проблемите майстора каза че било от стъпковото мотор че. На бензин мени оборотите сутрин някой път работи друг път не работи и за това си мисля че е от него искам да го почистя само че не мога да го намеря.

Re: датчици, MAP TPS и изпълнителни елементи.. диагностика.

Публикувано: 02 юни 2011, 01:14
от crazzy_ani
Колега traqn_savov искам да те питам за една друга кола, пиша от профила на приятелката ми, защото тя има форд и е регистрирана тук, имам проблем с един фиат типо и както разбрах разбираш от тези неща, колата ми има следния проблем, нестабилни обороти, загуба на мощност и лош мирис от ауспуха, от какво може да е, ако ти доиде на ум какво може да е, моля пиши.

Re: датчици, MAP TPS и изпълнителни елементи.. диагностика.

Публикувано: 02 юни 2011, 20:05
от pepy1
колегата отдавна е сменил марката ,и вече не посещава форума така както преди ,вярно че работи в сервиз,но по добре му пиши на пощата -има му я в профила
той е от Варна ,ти от къде си ?

Re: датчици, MAP TPS и изпълнителни елементи.. диагностика.

Публикувано: 26 окт 2011, 19:14
от opex
Нищо не намерих за сензора, който е завит на главата, над инжектора на 4-ти цилиндър, до тръбичката за картерна вентилация към кутията на филтъра - би трябвало да е сензор за положение на всмукателния разпределителен вал, но точно какво прави... На Ескорт 1.6 16в '93

Re: датчици, MAP TPS и изпълнителни елементи.. диагностика.

Публикувано: 26 окт 2011, 23:31
от иво г. иванов
Да не е датчик за абсолютното налягане в всмукателния колектор-МАР сензор?

Re: датчици, MAP TPS и изпълнителни елементи.. диагностика.

Публикувано: 19 дек 2012, 20:23
от essex
При толкова много търсения чак днес намерих тази тема в която има почти всичко, 1.6 карбуратор със електронно запалване.Проверих всичките датчици и са в нормата, остава комутатора който е със вграден мап + това оборотомера ми показва някакви нереални обороти :) Опитах се да заменя система с делко но нещо не се получи :mrgreen:

мод: За оборотомера си имаш тема.

Re: датчици, MAP TPS и изпълнителни елементи.. диагностика.

Публикувано: 08 яну 2013, 11:19
от paci

Re: датчици, MAP TPS и изпълнителни елементи.. диагностика.

Публикувано: 23 яну 2016, 10:45
от realprofesora
Прекрасна тема-Трябва да стои най-отгоре на форума.

Re: датчици, MAP TPS и изпълнителни елементи.. диагностика.

Публикувано: 23 яну 2016, 17:40
от HACKO
Ами че тя стои точно там!?!