Маслен филтър

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
bobob7
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 03 авг 2007, 19:34
Модел на автомобила: Форд Фиеста
Контакти:
Status: Извън линия

Маслен филтър

Мнение от bobob7 » 03 авг 2007, 22:44

Колеги, имам въпрос относно маслен филтър за Форд Фиеста 2000 г. Каква марка ще ми препоръчате, тъй като чесно казано не съм голям разбирач:?:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 03 авг 2007, 22:58

Иди където сменят масла, там като видят какъв ти е д-ля, ще ти сложат какъвто трябва.
П.П. Извинявай за саркастичния тон, ама напиши поне с Бензин или Нафта върви колата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

bobob7
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 03 авг 2007, 19:34
Модел на автомобила: Форд Фиеста
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bobob7 » 03 авг 2007, 23:04

Мерси за инфото. Бензинова ми е Фиестата. :) ... ще ми трябва малко време, но ще се науча - обещеавам. :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 03 авг 2007, 23:25

В общи линии всички марки вършат работа, няма никаква гаранция че скъпия марков филтър не е произведен в съседна държава или в Азия, със съответно качество. Аз карам с Филтрон.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 03 авг 2007, 23:47

Филтрон не са лоши, но по принцип разликата между скъпия и евтин филтър не е толкова в марката.По-скъпите имат клапан които не позволява връщане на маслото.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 04 авг 2007, 09:08

Всички имат такъв клапан.
Във филтрите има два клапана, единия не позволява на маслото да се стича обратно в картера при изключен д-л а втория е предпазен ако филтъра се задръсти, той се отваря вследствие на повишеното налягане и пропуска маслото в магистралата без да е филтрирано инак д-ля ще остане без мазане.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 04 авг 2007, 10:12

Не всички имат клапан, в сервиз за смяна на масла съм виждал двата вариянта на един и същи на пръв поглед маслен филтър.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 04 авг 2007, 18:53

HACKO написа:Всички имат такъв клапан.
Бъркаш ... не всички имат. В момента съм с Филтрон и на него му липсва клапана, който задържа маслото във филтъра когато е загасен двигателя. Като запаля и поне 3-4 сек после ми свети лампата на маслото и чувам как ми почукват клапаните. Като чета насам-натам из форумите доста други се оплакват от същия проблем и най-често срещаните марки са Filtron, Clean u Champion. Аз си имах хубав маслен филтър купен когато сменях маслото ама се оказа, че не са ми уцелили модела в магазина (за моята кола са 2 модела) и само Филтронче успях да си намеря ;(

Като цяло знам, че Bosch-a, който се продава в България не е много стока. Аз лично бих препоръчал MANN, Mahle u Purflux.
Изображение

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

и ШАМПИОН ли????

Мнение от naftova pechka » 07 авг 2007, 10:50

мислех си че маслен филтър шампион звучи добре........че е читава стока. като прочетох последното мнение разбрах защо като запаля понякога лампата за маслото свети кажи речи 10 и повече секунди...

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 07 авг 2007, 11:18

Е добре де вземете си моторкрафт, филтрона за като моята кола е от 4- до 6 лв. зависи от магазина (в София), а моторкрафта 8 лв от ЕТ Ювис, за вашите не вярвам да има кой знае каква разлика.
При палене гасне да кажем за 3 сек. може и за по-малко.

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 07 авг 2007, 13:11

Е добре де вземете си моторкрафт
Е тва е истината като цяло. Взимаш си един такъв от Мото-Пфое и си знаеш, че със сигурност е правен по калъп за твоя автомобил!
При палене гасне да кажем за 3 сек. може и за по-малко.
Зависи колко време е седяла изгасена и колко от маслото във филтъра е успяло да се стече в картера ;)
Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 07 авг 2007, 21:34

Като и покажа ключа и гасне сутрин лампата(смених маслената помпа)Иначе.. имам наблюдение точно от 3 филтъра Chempion , Filtron ,Bosch
Като в момета съм с Бош.Чемпиъна го сложиха преди да зема колата ,но пред мен.. незнам кви пари е (не повече от 7 лева) не съм имал проблеми доволен бях.Филтрона нямам никакви впечатления щото изключително малко го карах..Стана беля с маслото и го смених заедно с маслото..Сега си купих бош за 8 пари.. Нямам проблеми с лампата.. при високи обороти не ми свети лампата и т.н и мисля да си карам само с Бош от са нататък..

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта