Страница 1 от 1
Колко често сменяте горивен филтър?
Публикувано: 04 сеп 2007, 10:19
от pux
Имам познати, които казват че го сменят при всяка смяна на масло т.е. на ок. 10 000 км. и други които го сменят само когато усетят някакъв проблем. Къде е истината? Става въпрос само за дизел, естествено

.
Публикувано: 04 сеп 2007, 11:00
от Атанас
Според Microcat, (ако съм уцелил твоя двигател) го дават да се сменя на 60000км.
Моя го дават на 45000, но като знам каква нафта наливаме, го сменям на всяка смяна на маслото
Публикувано: 04 сеп 2007, 13:28
от kEFi
На 40 000 мили (сухоземни)
Публикувано: 05 сеп 2007, 09:30
от vasko_bulgaria
10000-20000 km
Публикувано: 07 сеп 2007, 03:44
от Svetlix
С форделата го сменях на 20к км, сега с Нисана на 15к. Просто и да искаме не можем да спазваме километрите дадени по каталог заради един кофти факт - живеем в България

Публикувано: 10 сеп 2007, 11:25
от Dundee
Аз пък го сменям при всяка смяна на маслото. На около 8000 км. Не си струва заради спестяването на 8 лв. (толкова е в МП, а има и по-евтини в магазините) две-три пъти в годината да се рискува повреда на ГНП.
Публикувано: 10 сеп 2007, 16:57
от форд мк2
Стана студено и дизела почна с много въртене да пали.
Затова още вчера се сетих че един майстор ми разправяше " Дизела се кара лятото с един горивен филтър, зимата с друг" Та си взех един чисто нов горивен и днеска сутринта проблема разрешен.
Но в общи линии много зависи какво гориво влиза в резервоара на моята фиеста дават че на 20 хил. се сменя ама аз ако откарам 7 - 8 хил. без проблем се радвам.

Публикувано: 10 сеп 2007, 17:50
от DTM
Dundee написа:Аз пък го сменям при всяка смяна на маслото. На около 8000 км. Не си струва заради спестяването на 8 лв. (толкова е в МП, а има и по-евтини в магазините) две-три пъти в годината да се рискува повреда на ГНП.
Да ти имам филтъра

, моя за Фокуса струваше 58лв. в магазин на който имам доверие и знам, че не са ме излъгали или поне с малко де. В МП не знам колко ще ме обелят за такъв

.
Публикувано: 10 сеп 2007, 20:49
от cenzor
DTM написа:
Да ти имам филтъра

, моя за Фокуса струваше 58лв. в магазин на който имам доверие и знам, че не са ме излъгали или поне с малко де. В МП не знам колко ще ме обелят за такъв

.
Можеше и по-евтино да ти излезе...
Публикувано: 11 сеп 2007, 11:18
от Dundee
DTM написа:Dundee написа:Аз пък го сменям при всяка смяна на маслото. На около 8000 км. Не си струва заради спестяването на 8 лв. (толкова е в МП, а има и по-евтини в магазините) две-три пъти в годината да се рискува повреда на ГНП.
Да ти имам филтъра

, моя за Фокуса струваше 58лв. в магазин на който имам доверие и знам, че не са ме излъгали или поне с малко де. В МП не знам колко ще ме обелят за такъв

.
Ами който иска да кара модерна "печка", която да не трака и бучи, плаща съответната цена.
Всъщност филтъра струва в МП 8,42 лв. Малко съм послъгал.

Публикувано: 13 сеп 2007, 22:16
от vasilev
Миналата седмица смених моя на около 20 к км.Не че след като го смених усетих някаква промяна в паленето или в динамиката, ама така бях решил. Цената 20 лв., но той е капсулован т.е. не е оригинален /хартиен филтър/. Бях изненадан, когато отвих пробката отдолу-нафтата която изтече беше като сълза и нямаше никакви утайки. Иначе наливам само от LUK и OMV
Публикувано: 14 сеп 2007, 00:15
от Gate
vasilev написа:Иначе наливам само от LUK и OMV
И добре правиш тя само от там горе- долу става за нещо,а аз напоследък и само от Лука даже пък и ми подариха 2 карти за отстъпка и хептен ,едната е за лук-петрол

.А иначе филтъра го сменям кога как се сетиме или на една смяна на маслото или на 2!Зависи и как се кара колата де,ако и се въртят по 10 000 на година един път в годината кога ти дойде да не остарява

,аз сменям масло 4 пъти в годината и няма опасност да се застои много един филтър!

Публикувано: 15 сеп 2007, 04:43
от Svetlix
vasilev написа:Миналата седмица смених моя на около 20 к км.Не че след като го смених усетих някаква промяна в паленето или в динамиката, ама така бях решил. Цената 20 лв., но той е капсулован т.е. не е оригинален /хартиен филтър/. Бях изненадан, когато отвих пробката отдолу-нафтата която изтече беше като сълза и нямаше никакви утайки. Иначе наливам само от LUK и OMV
То е хубаво на 2-3000 км да се точи водата от горивния филтър. Това е идеята на въпросната пробка, а вода там винаги се събира

Дори и най-хубавите горива по света го правят ...
Публикувано: 15 сеп 2007, 09:31
от TIN
Затова още вчера се сетих че един майстор ми разправяше " Дизела се кара лятото с един горивен филтър, зимата с друг"
В България ..по този начин...