Смяна на антифриза на Ескорт Zetek 1.6 16 V 1996г.

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
vaskoneti
потребител
потребител
Мнения: 499
Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г.
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Смяна на антифриза на Ескорт Zetek 1.6 16 V 1996г.

Мнение от vaskoneti » 10 окт 2007, 13:45

Здравейте колеги, дойде време да си сменям антифриза на колата, колко събира системата, откъде се източва стария, отговори със снимка са добре дошли, обезвъздушаване налага ли се ?

Благодаря Ви предварително !
With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 10 окт 2007, 14:21

ако нямаш пробка сваляш единия маркуч на радиатора (май беше този който е по-ниско :oops: ) и точиш :D обезвъздушаване мисля че не трябва, поне при мен беше така. остави казанчето отворено и като запалиш малко да поработи то си го дръпва :lol: така няколко пъти и си готов

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 10 окт 2007, 14:37

Има пластмасова пробка на радиатора отдолу.

Като застанеш срещу колата, пробката е в долния десен ъгъл на радиатора, пластмасова е, развива се със кръстата отверка по-голяма.
Лягаш, развиваш и гледай да не си държиш лицето точно стещу пробката че да не се изпръскаш :)
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 10 окт 2007, 15:08

Ето снимка на пробката (зад кривата метална тръба се пада):

Изображение

Аз я развивам с монета от 50 стотинки. Докато източваш отвори капачката на казанчето за антифриза.
Изображение

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 10 окт 2007, 22:09

7 литра трябва да ти е системата.
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 10 окт 2007, 22:23

Трол написа:7 литра трябва да ти е системата.
Но ще източи 4! :wink:

Потребителски аватар
vaskoneti
потребител
потребител
Мнения: 499
Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г.
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Мнение от vaskoneti » 11 окт 2007, 14:04

Благодаря Ви ! Всичко премина гладко, специално на Dundee, снимката му ми помогна доста, защото това винтче като го гледаш изобщо не прилича на пробка ! Желая Ви успех !!! :D
With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.

Потребителски аватар
Full_Speed
потребител
потребител
Мнения: 479
Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Full_Speed » 08 дек 2007, 12:53

Dundee направо ме разби братле :!: С монета от 50стинки :lol: :wink:

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

И на Мондеото има такава пробка.

Мнение от Edinuser » 08 дек 2007, 15:38

И на Мондеото има такава пробка - точно под долния шланг на радиатора - пластмасова е и има зъбчета като се развие да не излиза напълно. И аз я развивах с монета от 50 ст. но голям зор беше, че трудно се бърка там - не ми се сваляше кората от долу и бърках отпред м/у двигателя и радиатора.
Сляд като източих и промих системата намазах резбата на пробката с течен сапун и се зави много лесно. Сега съм с нов антифриз.

цеков
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 01 авг 2007, 21:22
Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6 16V 1996
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от цеков » 08 дек 2007, 18:45

Аз я развивам с монета от 50 стотинки
А аз използвам ключа от входната врата.
Кръглата част пасва добре в пробката,
а назъбената става за дръжка.
Така и тръбата не пречи много.
:wink:

Потребителски аватар
Full_Speed
потребител
потребител
Мнения: 479
Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Full_Speed » 09 дек 2007, 13:34

=)): Мале ще ме уморите направо колеги.Заболя ме корема да се смея мали :lol: Със всичко става... :wink:

Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от Aicken » 15 дек 2007, 01:48

Какви сложни работи правите колеги.... аз само доливам не сменям ;) и все пак не съм закъсал
mrdds написа:Мисля,че за този датчик става въпрос...според мен това е датчика за управление на колата

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от TURBOTO » 15 дек 2007, 20:35

Какво се смеете това за монетата го пище в ръководството за Мондео съвсем сериозно! :D :D :D

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 16 дек 2007, 10:58

Аз на мойта я развих тази тапа с една малка плоска отверка обърната настрани. Така хем имаш рамо с което да я развиеш по лесно ако е затегнала много.

nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 28 дек 2007, 18:14

с монета от 1 лв. става перфектно ,но преди това за да имам достъп отгоре до пробката м/у радиатора и двигателя свалих тръбата която влиза във въздушния филтър.

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 74 госта