Доливане на масло и нещо за лагерите
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Доливане на масло и нещо за лагерите
Колеги въпросът ми е следния. След като купих колата, незнам с какво масло е карана преди това.Вече купих нов филтър и масло- формула 5в30. Обаче чак след една седмица ще може да се смени маслото в сервиз. Преди това ми предстои едно пътуване от около 200км, а старото масло е на около 7-8мм под мин. Споделете с компетентно мнение,ако някой може. Какво масло да и долея,относно вискозитет,предполагам че марката няма да е чак толкова от значение?
Последна промяна от G2233 на 06 дек 2007, 21:57, променено общо 1 път.
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Колега пепи. Немога нямам кл. за филтъра нито канал.Шведите ще ме убият ако им изцапам улицата с масло. Пък и тук за сервиз се чака,все едно ще си купуваш билет за световното.Със записване стават нещата-та мойта дата е чак на 12 дек. Преди това трябва да ида до Готеборг да си взема сервизната книжка от пича в автосалона че я забравих.
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
ред-ще си под пари. Тук за смяна на масло с филтъра ще ме одерът 55 евро само за работа, а иначе 5л туба масло формула 5в30 е 43 евро и филтъра незнам какъв е но пише Fo Mo Co. e 10 eвро. Мани, че ще сменям и преден десен лагер на лагера ми е 50 евро а за работа ще ми вземат 150 евро. Добре че с ангренажния ремък се разминах за сега не питай каква му е цената с ролките и труда,като се върна в Бг тогава ще го сменя
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Намерих решение на проблема с маслото-други ден ще го сменям изцяло с филтъра. Открих един друг сервиз,където мога да ме приемат в четвъртак.Та така колеги...
Обаче съм взел и лагер за предно дясно колело да го сменят и него-използвам темата да споделя притеснението си относно този лагер 90% съм сигурен, че е от него този шум който издава колата при движение над 40-50км/ч.Защото шума съвпада с такта на въртене на колелото. Също тъка при спиране не вибрира волана(да кажеш да е крив диск или нешо друго) шума се увеличава при скорост от 60 до към 80км/ч и след това не изчезва, но намаля. Пробвах да правя по резки завой на прав път(както прочетох в някои други теми) да видя дали се усеща повече шума на дадената страна и наистина когато завия на ляво шума се чува поввече,както казах-съмненията ми са за десен лагер и това подтвърждава да е от него. Но все пак да чуя и вашето мнение-с надежда за успокоение,че е от лагера
Обаче съм взел и лагер за предно дясно колело да го сменят и него-използвам темата да споделя притеснението си относно този лагер 90% съм сигурен, че е от него този шум който издава колата при движение над 40-50км/ч.Защото шума съвпада с такта на въртене на колелото. Също тъка при спиране не вибрира волана(да кажеш да е крив диск или нешо друго) шума се увеличава при скорост от 60 до към 80км/ч и след това не изчезва, но намаля. Пробвах да правя по резки завой на прав път(както прочетох в някои други теми) да видя дали се усеща повече шума на дадената страна и наистина когато завия на ляво шума се чува поввече,както казах-съмненията ми са за десен лагер и това подтвърждава да е от него. Но все пак да чуя и вашето мнение-с надежда за успокоение,че е от лагера
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За да си сигурен за лагера и точно кои е вдигаш на крик или ако намериш подемник и въртиш колетото, не трябва да се чува никакъв шум, пробвай всички колела и ще разбереш кои е точно със сигурност.G2233 написа:Но все пак да чуя и вашето мнение-с надежда за успокоение,че е от лагера
Така както описваш шума е точно от лагер, при мен се получаваше от заден лагер, а ти сигурен ли си че е преден?
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Мама му д##а. Преди малко дигнах колата с крик,проверих лагерите колело по колело.Завъртях ги всичките и се оказа че харкането идва от заден ляв а не от преден десен.Обаче пък няма луфт това колело като го разклатя,но си шуми, също тъка няма и капачка. Трудно ли се сменя заден лагер. Едва ли е уместен вупрос но дали се различават предните от задните,защото вече купих преден (два лагера и една семиринга). И дали задните лагери са по-ефтини от предните.?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Начи така както е задържало това колело се е тормозил двигателя и затва ти се е загубило масло и трябва да доливаш.
След такъв тормоз вероятно ще се налага основен ремонт на двигателя.
От друга страна пък е стържело от едната страна начи вероятно е задържало и то е усукало купето ....
За кво ти е темата сега за какво питаш?
След такъв тормоз вероятно ще се налага основен ремонт на двигателя.
От друга страна пък е стържело от едната страна начи вероятно е задържало и то е усукало купето ....
За кво ти е темата сега за какво питаш?
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За лагера, сигурно са различни, освен да пробваш да го смениш в магазина със заден.
Да си купиш и капачка, аз от лоша работа на майстори 4 пъти сменявах на 3-4000 км един и същ лагер.
Задните също са конусовидни и са два и също със семеринга - поне при мен, ако си с дискове отзад може и да станат, най -добре провери в магазин. Кофти ситуация трябвало е първо да провериш и след това да купуваш и аз бях се заблудил, че е преден, но както при теб се оказа заден, ако нямаш инструменти по-добре на сервиз или сменявай ти и в Бг пак на сервиз - сигурно ще е по- евтино. Ако не смениш черупката на този които влиза в барабана, а само лагера и хубаво смазване, може и да изкараш 2000 -3000 км.
Да си купиш и капачка, аз от лоша работа на майстори 4 пъти сменявах на 3-4000 км един и същ лагер.
Задните също са конусовидни и са два и също със семеринга - поне при мен, ако си с дискове отзад може и да станат, най -добре провери в магазин. Кофти ситуация трябвало е първо да провериш и след това да купуваш и аз бях се заблудил, че е преден, но както при теб се оказа заден, ако нямаш инструменти по-добре на сервиз или сменявай ти и в Бг пак на сервиз - сигурно ще е по- евтино. Ако не смениш черупката на този които влиза в барабана, а само лагера и хубаво смазване, може и да изкараш 2000 -3000 км.
Последна промяна от vladislav на 06 дек 2007, 10:50, променено общо 1 път.
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Паци аре по сериозно !paci написа:Начи така както е задържало това колело се е тормозил двигателя и затва ти се е загубило масло и трябва да доливаш.
След такъв тормоз вероятно ще се налага основен ремонт на двигателя.
От друга страна пък е стържело от едната страна начи вероятно е задържало и то е усукало купето ....
За това си правpaci написа:За кво ти е темата сега за какво питаш?
И по темата за лагерите. Различни са , предните ако не греша са конусно ролкови, а задните са обикновенни. Смяната не е сложна, но е най добре да се набият лагерите на преса, за да не ги сменяш отново. Т.е. по добре е да идеш на сервиз.
edit : Паци ме подсети че е обратно, задните са конусно ролкови.
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта