Газов анализ:

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Газов анализ:

Мнение от The seven » 17 яну 2005, 16:34

Пуснато от Щ-304 на: Пет Ное 12, 2004 12:42 pm

Мери се при темпериран и окомплектуван двигател!

Саждите са въглерод. Възможен е случая да има добър газов анализ и пак да има сажди...

За различните автомобили е различно, но може да се приеме че резултатите са добри ако са в следните граници:

....................Модели без катализатор............Модели с катализатор
СН, (РРМ)......не повече от 300.......................помалко от 50
СО, (%).............1-2...........................................0,3-0,5
О2, (%)..............0-2..........................................0-2
СО2, (%)........от 12 и повече....................... от 12 и повече

Ако някой разполага с друга информация-нека я постне.

А в града, при градско каране, поради преходни режими на работа на мотора, винаги горенето е лошо и ауспуха никога не може да побелее. На дълъг път, при работа на мотора в оптимален режим, на обороти 2800-3200, горивния процес е най добър. И тогава побелелия ауспух (няма сажди) говори че двигателят работи добре. Не гори масло и т.н.
Т.е. побеляването няма връзка със състава на горивото.
_________________
SIERRA 1.8 CVH Ghia

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 17 ное 2005, 18:39

Добре де, моя ауспух никога не е ставал сив-винаги е с керемиден цвят-и на бензин и на газ-но червеното не е ръжда от корозирала изпуск. система!!!!Максималното "изчистване" на бензин е с бледо бежов цвят-при постоянни обороти 5000-6000об/мин!!!Просто никога не е ставал сив!!!Веднъж се наложи да свалям колекторите след една страшна гонка на магистралата(заради един потрошен хидравличен повдигач-смазвайки едно смотано РЕНО)всичко беше керемидено червено-от изпуск. клапани,че чак докъдето ми стига погледа вътре в тръбите!!!Това значи ли ,че нещо не е наред с горенето в мотора!?!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
поната
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Мнение от поната » 20 май 2006, 00:35

Аз като си върнах катализатора на мястото му и като, махнах тръбата, тя също беше с керемидено-червен цвят отвътре, ама отдзат бурията е черна :? :roll:
колата ми служи, не аз на нея
Изображение

sportec
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 28 мар 2007, 22:51
Модел на автомобила: Orion
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от sportec » 09 сеп 2007, 20:49

Керемидено червения цвят се дължи на високата температура т.к. катализатора знаем е близко до двигателя непосредстено след колекторите след това следват средно и задно гърне.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Газов анализ:

Мнение от ЯЛТА » 09 дек 2010, 22:44

Ауспуха ставаше бял от ОЛОВНИЯ бензин .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта