Страница 1 от 1

Газов анализ:

Публикувано: 17 яну 2005, 16:34
от The seven
Пуснато от Щ-304 на: Пет Ное 12, 2004 12:42 pm

Мери се при темпериран и окомплектуван двигател!

Саждите са въглерод. Възможен е случая да има добър газов анализ и пак да има сажди...

За различните автомобили е различно, но може да се приеме че резултатите са добри ако са в следните граници:

....................Модели без катализатор............Модели с катализатор
СН, (РРМ)......не повече от 300.......................помалко от 50
СО, (%).............1-2...........................................0,3-0,5
О2, (%)..............0-2..........................................0-2
СО2, (%)........от 12 и повече....................... от 12 и повече

Ако някой разполага с друга информация-нека я постне.

А в града, при градско каране, поради преходни режими на работа на мотора, винаги горенето е лошо и ауспуха никога не може да побелее. На дълъг път, при работа на мотора в оптимален режим, на обороти 2800-3200, горивния процес е най добър. И тогава побелелия ауспух (няма сажди) говори че двигателят работи добре. Не гори масло и т.н.
Т.е. побеляването няма връзка със състава на горивото.
_________________
SIERRA 1.8 CVH Ghia

Публикувано: 17 ное 2005, 18:39
от fiestaracing
Добре де, моя ауспух никога не е ставал сив-винаги е с керемиден цвят-и на бензин и на газ-но червеното не е ръжда от корозирала изпуск. система!!!!Максималното "изчистване" на бензин е с бледо бежов цвят-при постоянни обороти 5000-6000об/мин!!!Просто никога не е ставал сив!!!Веднъж се наложи да свалям колекторите след една страшна гонка на магистралата(заради един потрошен хидравличен повдигач-смазвайки едно смотано РЕНО)всичко беше керемидено червено-от изпуск. клапани,че чак докъдето ми стига погледа вътре в тръбите!!!Това значи ли ,че нещо не е наред с горенето в мотора!?!

Публикувано: 20 май 2006, 00:35
от поната
Аз като си върнах катализатора на мястото му и като, махнах тръбата, тя също беше с керемидено-червен цвят отвътре, ама отдзат бурията е черна :? :roll:

Публикувано: 09 сеп 2007, 20:49
от sportec
Керемидено червения цвят се дължи на високата температура т.к. катализатора знаем е близко до двигателя непосредстено след колекторите след това следват средно и задно гърне.

Re: Газов анализ:

Публикувано: 09 дек 2010, 22:44
от ЯЛТА
Ауспуха ставаше бял от ОЛОВНИЯ бензин .