Радиатор+жеги и градско

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Радиатор+жеги и градско

Мнение от demiro » 26 юли 2005, 02:09

Колеги,как да си почистя радиатора от страната на двигателя най-лесно, или пък има някакви химии за махане на варовикови отлагания. Ще взема да слагам "Калгон" вече :lol: :lol:
А сега сериозно,не знам дали е нормално,но стрелката ми взе при градско и по-големи гонки,да бяга към А,че от време на време и между АиL.
Като слушам Фолцвагените как им работят вентилаторите за охлаждане почти постоянно у жегите се успокоявам,но знам ли. При вас как е положението,Софиянци с вашето натоварено движение какво ще кажете а?
Мислех си на автомивка,ама няма май откъде да се бръкне,чета че при Мони2, радиатора се разглобява заедно с вентилатора за охлаждането.Абе изобщо успокойте ме нещо :lol: :lol: :lol:
Последна промяна от demiro на 25 авг 2005, 01:23, променено общо 1 път.
Изображение

Потребителски аватар
la4o
потребител
потребител
Мнения: 2269
Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
Местоположение: София, център
Контакти:
Status: Извън линия

:)

Мнение от la4o » 26 юли 2005, 11:40

И аз преди 1 месец имах този проблем... Когато ходихме до Триград с клуба все там си седеше стрелката. Опитваше се да прескочи L, но така и не стана... Седи си там колкото да ме държи в напрежение ;) карах на парно, на високи обороти и кво ли още не и нищо... седи си там и тва е... А иначе перката се включва, но май малко по късно...

Прегледа в Мото-пфое показа заминал датчик на антифриза (така го нарекоха там... нямам идея какво точно прави, но мога да дам фабричния номер от ф-рата) и в последствие и заминал термостат...

Труд и части 115 лв. и стотинки. Време: 1 ден престой в сервиза.

Сега всичко си е по старому... стрелката стои точно в средата. В най-големите задръствания мръдва леко надясно, но наистина съвсем малко...

Надявам се при теб да е просто от високите температури.

Поздрави,
la4o

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 26 юли 2005, 14:37

Съвсем нормално е на градско в жегите на загрява повече от средата, даже е полезно за самоочистването на дебитомера /MAF/ и да се вкл. ел. вентилатор.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 01 авг 2005, 23:49

muko написа:
Съвсем нормално е на градско в жегите на загрява повече от средата, даже е полезно за самоочистването на дебитомера /MAF/ и да се вкл. ел. вентилатор.
Поуспокои ме малко,мерси :lol: :lol:
Изображение

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта