Теч от радиатора
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 16 юни 2007, 20:07
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 Disel 1990
- Местоположение: СВИЩОВ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Теч от радиатора
След като колата е съм я спрял и е загрята виждам, че ми тече малко от него. Изглежда като вдигне налягане и избива отнякъде. Сложих му препарат и за 2-3 дена спря да тече и днес пак същата работа и сега мисля пак да му сложа.
Вие кво мислите??
Вие кво мислите??
FORD ESCORT 1.8 Disel 1990
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Радиатора какъв ти е? Халумин, месинг, чугун?
Моя е месингов, бях го протрил на две три места и го запоих с пояник. Сега пак църцори на друго място, но това е друг въпрос- въпрос на години.
Слагал съм добавки и аз- нямах проблеми. Колегите ще те откажат от тях, но при мен се случи в голям студ и нямаше как иначе.
Моя е месингов, бях го протрил на две три места и го запоих с пояник. Сега пак църцори на друго място, но това е друг въпрос- въпрос на години.
Слагал съм добавки и аз- нямах проблеми. Колегите ще те откажат от тях, но при мен се случи в голям студ и нямаше как иначе.
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 16 юни 2007, 20:07
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 Disel 1990
- Местоположение: СВИЩОВ
- Контакти:
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Не наливай от тия помии дето ги продават под формата на "препарат против течове" - теча може и да не го спрат, но със сигурност ще ти скапят термостата и термодатчика!
При новите коли с полу-пластмасови радиатори - обикновенно се пукат пластмасите и започва да тече!
Моя съвет е да си купиш нов радиатор - този колко то и да го лепиш и правиш, пак ще се прецаква и накрая ще се наложи да си купиш нов радиатор /само дето преди това ще хвърлиш средства и нерви на вятъра/! Самата пластмаса с времето старее и става чуплива, а в допълнение тази на радиатора е подложена на термични натоварвания "топло/студено" и на налягане /при загряване на колата в охладителната с-ма се получава сериозно налягане/!
пп: закупуването на радиатор втора употреба не е удачно, защото не знаеш в какво състояние е и колко ще изкара!
При новите коли с полу-пластмасови радиатори - обикновенно се пукат пластмасите и започва да тече!
Моя съвет е да си купиш нов радиатор - този колко то и да го лепиш и правиш, пак ще се прецаква и накрая ще се наложи да си купиш нов радиатор /само дето преди това ще хвърлиш средства и нерви на вятъра/! Самата пластмаса с времето старее и става чуплива, а в допълнение тази на радиатора е подложена на термични натоварвания "топло/студено" и на налягане /при загряване на колата в охладителната с-ма се получава сериозно налягане/!
пп: закупуването на радиатор втора употреба не е удачно, защото не знаеш в какво състояние е и колко ще изкара!
- [RS]Coswort
- потребител
- Мнения: 210
- Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
- Модел на автомобила: ford orion 1,6D
- Местоположение: Dobrich
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта