Плюй вода...
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Плюй вода...
... от ауспуха
На какво ли се дължи това явление ?
Дали е от перфектните ни горива, само конденз... или и още нещо?
На какво ли се дължи това явление ?
Дали е от перфектните ни горива, само конденз... или и още нещо?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ако ти работи ката...
...е нормално. Плюс малко от конденз....ама е дестилирана . Ако те4еше нещо друго дестилирано от там-грешка нямаше да имат колите ни
В тази връзка - преди 2 месеца, докато чакаме КАТ бях оставил колата да работи (на газ) защото си беше адски студено. Като приключихме с полицаите отивам към колата и гледам под ауспуха сталагмит А то нали си капело вода и на студения асфалт Ама си имаше към 2 санта височина...
В тази връзка - преди 2 месеца, докато чакаме КАТ бях оставил колата да работи (на газ) защото си беше адски студено. Като приключихме с полицаите отивам към колата и гледам под ауспуха сталагмит А то нали си капело вода и на студения асфалт Ама си имаше към 2 санта височина...
-
- Status: Извън линия
- dpower
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 17 яну 2005, 14:08
- Модел на автомобила: Civic
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Стига сте се стягали бе!
На paci от ауспуха му ручи като от олук след дъжд, а двигателят му мърка като коте.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Стига сте се стягали бе!
Хе-хе-хе-хеdpower написа:На paci от ауспуха му ручи като от олук след дъжд, а двигателят му мърка като коте.
Cossy де да знам
За кондеза споко. Знам, че нямаш газово но ... аз карам само на газ и миналия месец сипах малко бенз да покарам и на бензинец малко. Обърнах внимание веднага, че имам конденз и на бензин, но карам все на къси разстояния и мотора няма време да загрее добре ... на дълго и на бензин нямам наблюдения. Иначе бачка перфектно нямам оплаквания даже му се кефа, да чукна на кухо (чукам си на главата в този момент )
Не мисля за сега, че кондеза ти е свъразан с променливите обороти но ми минават разни комбинации през главата.
Виж нещо друго :
динамика, разход ... вземи смени и бензинджииницата за пробата
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега, не се коси!
От водата изгниват гърнета, то е ясно. Материала, от който са направени тръбите ни хич не е устойчив и е нормално да станат малко по..RS. Виж за другото, което пишеш - поблема не е от водата.cossy написа:Aбе не ми харесва така... и гърнето почва да подпръдва... а и двигателя не държи както преди оборотите точно на 1000... нещо не може да се нагласи както трябва явно
Само ще спомена, че след като ми оправиха спойките в блока на бушоните - колата ми спря да се мъчи да изгасва сутрин(първите 2-3 мин), чистачките заработиха по-бързо , а индикатора за температурата на двигателя ми оживя, чак и показва вече
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Водицата изотзадзе е нещо нормално-дори когато спре да си излиза започвам да се замислям дали всичко е о.к.!Проблеми с гърнетата немам-защото и такива немам-само прави резонатори-общо взето си е права тръба-от край до край-страшен тембър вади-разкош!!!Особено след 4500об/мин!Водицата си се оттича ...... и това е
fiestaracing-just race!!!
-
- потребител
- Мнения: 69
- Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
- Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
- Местоположение: Видин/ София
- Status: Извън линия
Сори, не е по темата, но в кои сервиз или майстор ти го направи
KEFI
KEFI
Само ще спомена, че след като ми оправиха спойките в блока на бушоните - колата ми спря да се мъчи да изгасва сутрин(първите 2-3 мин), чистачките заработиха по-бързо , а индикатора за температурата на двигателя ми оживя, чак и показва вече
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мото Пфое...qwert написа:Сори, не е по темата, но в кои сервиз или майстор ти го направи
KEFIСамо ще спомена, че след като ми оправиха спойките в блока на бушоните - колата ми спря да се мъчи да изгасва сутрин(първите 2-3 мин), чистачките заработиха по-бързо , а индикатора за температурата на двигателя ми оживя, чак и показва вече
-
- потребител
- Мнения: 69
- Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
- Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
- Местоположение: Видин/ София
- Status: Извън линия
За, KEFI
А каква сума да си приготвя, и какво точно да и кажа (за проверка или нещо др.), може да звучи тъпо но не съм от посетителите на Мото Пфое и не съм имал достатъчно контакти с приемчици.
Съжалявам че пиша в на колегата темата, но нещо си мисля че и при мен може да има нужда от това което е написал KEFI.
А каква сума да си приготвя, и какво точно да и кажа (за проверка или нещо др.), може да звучи тъпо но не съм от посетителите на Мото Пфое и не съм имал достатъчно контакти с приемчици.
Съжалявам че пиша в на колегата темата, но нещо си мисля че и при мен може да има нужда от това което е написал KEFI.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта