Плюй вода...

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Плюй вода...

Мнение от cossy » 06 апр 2005, 01:04

... от ауспуха :shock:
На какво ли се дължи това явление :? ?
Дали е от перфектните ни горива, само конденз... или и още нещо? :roll:
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Ако ти работи ката...

Мнение от kEFi » 06 апр 2005, 08:19

...е нормално. Плюс малко от конденз....ама е дестилирана :wink: . Ако те4еше нещо друго дестилирано от там-грешка нямаше да имат колите ни :D :D :D
В тази връзка - преди 2 месеца, докато чакаме КАТ бях оставил колата да работи (на газ) защото си беше адски студено. Като приключихме с полицаите отивам към колата и гледам под ауспуха сталагмит :?: А то нали си капело вода и на студения асфалт :D :D :D Ама си имаше към 2 санта височина...

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 06 апр 2005, 09:42

Това е просто конденз, особено ако като загрее изчезва. А ако си на газ май е още по- вероятно да си е нормално.
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

swetul4o
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 09 фев 2005, 09:34
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 SX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от swetul4o » 06 апр 2005, 11:19

Чувал съм, че ако ти капе вода от аспуха е признак, че двигателя има добро изгаряне на горивната смес! Поне така ми казаха като ходих на полседната диагностика на двигателя! 8)

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 06 апр 2005, 17:48

swetul4o написа:Чувал съм, че ако ти капе вода от аспуха е признак, че двигателя има добро изгаряне на горивната смес! Поне така ми казаха като ходих на полседната диагностика на двигателя! 8)
И аз така съм чувал


:twisted:

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 06 апр 2005, 22:10

хехехехе тя моята е като фонтан :lol: а не бих казал че работи префектно :lol: :cry: :roll:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 07 апр 2005, 11:44

Но, колеги, аз съм на мнение че по-добре вода, отколкото бензин и масло! :wink:
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
dpower
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 17 яну 2005, 14:08
Модел на автомобила: Civic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Стига сте се стягали бе!

Мнение от dpower » 07 апр 2005, 23:18

На paci от ауспуха му ручи като от олук след дъжд, а двигателят му мърка като коте.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 08 апр 2005, 00:01

Aбе не ми харесва така... и гърнето почва да подпръдва... а и двигателя не държи както преди оборотите точно на 1000... нещо не може да се нагласи както трябва явно :roll:
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Стига сте се стягали бе!

Мнение от paci » 08 апр 2005, 08:22

dpower написа:На paci от ауспуха му ручи като от олук след дъжд, а двигателят му мърка като коте.
Хе-хе-хе-хе :D
Cossy де да знам :?
За кондеза споко. Знам, че нямаш газово но ... аз карам само на газ и миналия месец сипах малко бенз да покарам и на бензинец малко. Обърнах внимание веднага, че имам конденз и на бензин, но карам все на къси разстояния и мотора няма време да загрее добре ... на дълго и на бензин нямам наблюдения. Иначе бачка перфектно нямам оплаквания даже му се кефа, да чукна на кухо (чукам си на главата в този момент :wink: )
Не мисля за сега, че кондеза ти е свъразан с променливите обороти но ми минават разни комбинации през главата.
Виж нещо друго :
динамика, разход ... вземи смени и бензинджииницата за пробата

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Колега, не се коси!

Мнение от kEFi » 08 апр 2005, 09:25

cossy написа:Aбе не ми харесва така... и гърнето почва да подпръдва... а и двигателя не държи както преди оборотите точно на 1000... нещо не може да се нагласи както трябва явно :roll:
От водата изгниват гърнета, то е ясно. Материала, от който са направени тръбите ни хич не е устойчив и е нормално да станат малко по..RS. Виж за другото, което пишеш - поблема не е от водата.
Само ще спомена, че след като ми оправиха спойките в блока на бушоните - колата ми спря да се мъчи да изгасва сутрин(първите 2-3 мин), чистачките заработиха по-бързо :wink: , а индикатора за температурата на двигателя ми оживя, чак и показва вече :D :D :D

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 01 окт 2005, 12:40

Водицата изотзадзе е нещо нормално-дори когато спре да си излиза започвам да се замислям дали всичко е о.к.!Проблеми с гърнетата немам-защото и такива немам-само прави резонатори-общо взето си е права тръба-от край до край-страшен тембър вади-разкош!!!Особено след 4500об/мин!Водицата си се оттича ...... и това е
fiestaracing-just race!!!

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 04 сеп 2006, 12:50

А къде забравихте ролята на катализатора....за тая вода ?

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 04 сеп 2006, 16:03

Сори, не е по темата, но в кои сервиз или майстор ти го направи
KEFI
Само ще спомена, че след като ми оправиха спойките в блока на бушоните - колата ми спря да се мъчи да изгасва сутрин(първите 2-3 мин), чистачките заработиха по-бързо , а индикатора за температурата на двигателя ми оживя, чак и показва вече

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 04 сеп 2006, 16:19

qwert написа:Сори, не е по темата, но в кои сервиз или майстор ти го направи
KEFI
Само ще спомена, че след като ми оправиха спойките в блока на бушоните - колата ми спря да се мъчи да изгасва сутрин(първите 2-3 мин), чистачките заработиха по-бързо , а индикатора за температурата на двигателя ми оживя, чак и показва вече
Мото Пфое...

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 04 сеп 2006, 16:29

За, KEFI
А каква сума да си приготвя, и какво точно да и кажа (за проверка или нещо др.), може да звучи тъпо но не съм от посетителите на Мото Пфое и не съм имал достатъчно контакти с приемчици.
Съжалявам че пиша в на колегата темата, но нещо си мисля че и при мен може да има нужда от това което е написал KEFI.

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от evg2 » 04 сеп 2006, 20:10

Това е симптом за отличен бенз.двигател и бъдещи изгнили гърнета,
аз вече позакърпих предпоследното,карам и с полвин катализатор но водата си я има.През зимата когато се налага да се предвижвам на къси разстояния се събира още по-вече.

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта