Маслен филтър Sierra 1.6
Публикувано: 28 май 2009, 15:23
Не знам вече какво да правя с тая кола.Уж я е карал НЕбеден човек,сменял е един куп неща по нея,карал я е всеки ден по 60-70 км и е разчитал на нея..
Някак си се примирих с алтернатора,дето не е от тоя мотор.Всъщност...алтернатора може и да е,ама стойката му опредлено е от друга кола.Примирих се с хилядите кирилизации на всичко.Де що пипнах-изплуваше призрака на инж.Ганев.ОК,правено е да работи,без да се държи сметка какво и как.
Някак си преглътнах двете различни предни главини,дето всичко им е различно...дори спирачните маркучи са различна дължина,съпортите и дисковете са видимо различни.Колата мина стенд,спира перфектно,даже тоя на стенда се изненада че толкова стара кола дава толкова добри резултати.Доста нови не можели...Както и да е.
Понеже е минала година и нещо от последната смяна на маслото и 7-8 хил км,реших да го сменя.Купувам маслен филтър по каталог,купувам си масло...и що ми трябваше да отварям капака...
По каталога на Filtron за тоя модел дават филтър OP 533.
На колата в момента е OP 573
На пръв поглед...какво пък толкоз...
OP573 е за Mercedes 190, 200, 230, 260, 300
Сравнение на двата:

Mark: OP 573
Dimensions:
A: 75
B: 70
C: 62
D:
E:
F:
G: UNF 3/4'-16
H: 121,5
By-pass Valve: No
Anti-Drain Valve:
Anti-syphon Valve: Yes
Installation:

Mark: OP 533
Dimensions:
A: 93
B: 71
C: 62
D:
E:
F:
G: UNF 3/4'-16
H: 90
By-pass Valve: Yes
Anti-Drain Valve:
Anti-syphon Valve: No
Installation:
В червено са НЕеднаквите параметри.
И въпросът е....аджеба като как точно са го монтирали тоя филтър и аз какво да правя...да пробвам 533-ката или да отивам да го сменя за 573?
А си ляга добре навсякъде гадината...не личи нещо да се разминава съществено.
Някак си се примирих с алтернатора,дето не е от тоя мотор.Всъщност...алтернатора може и да е,ама стойката му опредлено е от друга кола.Примирих се с хилядите кирилизации на всичко.Де що пипнах-изплуваше призрака на инж.Ганев.ОК,правено е да работи,без да се държи сметка какво и как.
Някак си преглътнах двете различни предни главини,дето всичко им е различно...дори спирачните маркучи са различна дължина,съпортите и дисковете са видимо различни.Колата мина стенд,спира перфектно,даже тоя на стенда се изненада че толкова стара кола дава толкова добри резултати.Доста нови не можели...Както и да е.
Понеже е минала година и нещо от последната смяна на маслото и 7-8 хил км,реших да го сменя.Купувам маслен филтър по каталог,купувам си масло...и що ми трябваше да отварям капака...



По каталога на Filtron за тоя модел дават филтър OP 533.
На колата в момента е OP 573
На пръв поглед...какво пък толкоз...
OP573 е за Mercedes 190, 200, 230, 260, 300
Сравнение на двата:

Mark: OP 573
Dimensions:
A: 75
B: 70
C: 62
D:
E:
F:
G: UNF 3/4'-16
H: 121,5
By-pass Valve: No
Anti-Drain Valve:
Anti-syphon Valve: Yes
Installation:

Mark: OP 533
Dimensions:
A: 93
B: 71
C: 62
D:
E:
F:
G: UNF 3/4'-16
H: 90
By-pass Valve: Yes
Anti-Drain Valve:
Anti-syphon Valve: No
Installation:
В червено са НЕеднаквите параметри.
И въпросът е....аджеба като как точно са го монтирали тоя филтър и аз какво да правя...да пробвам 533-ката или да отивам да го сменя за 573?
А си ляга добре навсякъде гадината...не личи нещо да се разминава съществено.